Earthmoving
Expert
Meni je ovde pre nekog vremena kad sam rekao da most ide u njivu receno da nemam pojma, ali ja i dalje ne vidim ništa da se gradi gde će se ići dalje posle mosta sa mačvanske strane?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872037#p872037:2t5fpbik je napisao(la):brada » Pon Avg 16, 2021 10:39 am[/url]":2t5fpbik]Je l to znači da na dionici Šabac-Loznica neće biti petlji nego će da budu kružni tokovi? :?
Pogresio sam ocigledno, proverio sam sa kolegama. Tri kruzna toka i dve povrsinske raskrsnice postoje. Tu nisam pogresio. Petlje ce sigurno biti odmah posle mosta gledano ka Loznici, zatim Majur. Za ostalo ne znam.ZAK":41pdvaqe je napisao(la):Kako bre ukrstanja u nivou? Zar nece biti denivelisanih raskrsnica ? Pa zar cemo imati situaciju kao u Batocini, kad se ide 110 i onda odjednom kruzni tok u sred buvlje pijace ? lli kad se vozi 110 i onda odjednom se neko ukljuci na put sa 20km/h. Pa to je katastrofa.
U planu detaljne reuglacije sam video da postoje denivelisane raskrsnice. Evo nekoliko primera.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511796#p511796:2nzuz0im je napisao(la):dragan » Sub Jan 27, 2018 10:34 pm[/url]":2nzuz0im]Šabac-Loznica do kraja 2020.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1351963
Zato što nivelisana ukrštanja, pogotovo ovako česta, obesmišljavaju brzu cestu. Ovde na 20-ak km imamo 5 nivelisanih ukrštanja, znači svakih 5 km po jedno, prosječno. Ako se vozi 100 km/h, tih 5 km se pređe za 3 minuta. Znači voziš 100 km/h, onda posle 3 minuta smanjuješ na 50 km/h (u idealnom slučaju) ili još niže (biće situacija kad mora skroz da se stane pred kružnim tokom ili na semaforu), pa opet ubrzavaš na 100 km/h, pa opet posle 3 minuta isto...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872161#p872161:24vyr3hj je napisao(la):branik » Пон Авг 16, 2021 6:49 pm[/url]":24vyr3hj]Ljud, što ste toliko protiv kružnih tokova na brzom putu?
U jesnoj drugoj temi pisao sam o tome. Potrebno je samo da pred kružni tok razmaknu trake i izduže krug, ali i da promene režim saobraćaja - ne trouglovi na svim ulazima, već na uključenjima