Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Meni je ovde pre nekog vremena kad sam rekao da most ide u njivu receno da nemam pojma, ali ja i dalje ne vidim ništa da se gradi gde će se ići dalje posle mosta sa mačvanske strane?
 
Pre neki dan sam prolazio preko Fruske gore. Na kampu nema novih radova. Jeino sto je novo je da su na samoj krivini iznad tunela neki radnici postavljali stub sa antenama. Lice kao na one stubove za mobilnu telefoniju. E sad ne znam da li to postavljaju zbog kampa i sta bi to znacilo ali sam prilocno siguran da ima neke veze sa kampm.
 
Evo malo detalja za deonicu 3:
 

Prilozi

  • 1.PNG
    1.PNG
    14 KB · Pregleda: 1.628
  • 2.PNG
    2.PNG
    32,1 KB · Pregleda: 1.644
  • 3.PNG
    3.PNG
    8,6 KB · Pregleda: 1.643
Благодарим инжењеру, ко је из тог краја биће му јасније! Колико вам треба до првог стуба у води?
 
Je l to znači da na dionici Šabac-Loznica neće biti petlji nego će da budu kružni tokovi? :?
 
Imam i kml fajl, ali ga je nije moguce ubaciti ovde. Prvi stub u vodi je zavrsen (tj u zagatu), sad se radi bazni segment glavnog nosaca iznad stuba. Ceka se kompletiranje drugog stuba ( za nekih mesec dana odprilike). Po zavrsetku baznog segmenta montira se krletka i krece raspon sa stubova, istovremeno prema jednoj i drugoj obali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872037#p872037:2t5fpbik je napisao(la):
brada » Pon Avg 16, 2021 10:39 am[/url]":2t5fpbik]Je l to znači da na dionici Šabac-Loznica neće biti petlji nego će da budu kružni tokovi? :?

Nema petlji, nije autoput, vec brzi put. Ukrstanja su u nivou, za sad ima tri kruzna toka i dve povrsinske raskrsnice.
 
Kako bre ukrstanja u nivou? Zar nece biti denivelisanih raskrsnica ? Pa zar cemo imati situaciju kao u Batocini, kad se ide 110 i onda odjednom kruzni tok u sred buvlje pijace ? lli kad se vozi 110 i onda odjednom se neko ukljuci na put sa 20km/h. Pa to je katastrofa.
U planu detaljne reuglacije sam video da postoje denivelisane raskrsnice. Evo nekoliko primera.

1.jpg

2.jpg

3.jpg
 
ZAK":41pdvaqe je napisao(la):
Kako bre ukrstanja u nivou? Zar nece biti denivelisanih raskrsnica ? Pa zar cemo imati situaciju kao u Batocini, kad se ide 110 i onda odjednom kruzni tok u sred buvlje pijace ? lli kad se vozi 110 i onda odjednom se neko ukljuci na put sa 20km/h. Pa to je katastrofa.
U planu detaljne reuglacije sam video da postoje denivelisane raskrsnice. Evo nekoliko primera.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Pogresio sam ocigledno, proverio sam sa kolegama. Tri kruzna toka i dve povrsinske raskrsnice postoje. Tu nisam pogresio. Petlje ce sigurno biti odmah posle mosta gledano ka Loznici, zatim Majur. Za ostalo ne znam.
Izvinjavam se za nepotpune informacije.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Zak, ako imaš taj plan, je l možeš da ga okačiš ovde? Izvinjavam se ako je već postavljen na ovoj temi.

Ovo što je inzinjer10 postavio je za dionicu 3, a to je izgleda od Loznice do Novog sela. I na tom kratkom potezu će da budu 2 raskrsnice i 3 kružna toka u nivou. Plašim se da ćemo umjesto sadašnje magistrale na kojoj svaka kuća pored puta ima izlaz, dobiti "brzi" put kome svako usputno selo ima ukrštanje u nivou. Jeste bolje nego sada, ali nije neki drastičan napredak. Zar nije bilo logičnije da se na tom malom potezu naprave 2 denivelisane petlje (npr. jedna na sjeveru/zapadu Loznice i druga između Lešnice i Prnjavora)? Mještani iz okolnih sela bi do petlji mogli da koriste sadašnju magistralu koja je u prilično dobrom stanju, a puštanjem brze ceste će biti značajno rasterećena.
 
Једноставан одговор, као и за много шта у овој земљи је нема логике! Поента је у убрзавању саобраћаја ка Реп. Србској а од тога са оваквим решењима скоро да нема вајде!
 
Na brzoj cesti Lajkovac-Valjevo hvala Bogu neće biti nivelisanih ukrštanja, kod Divaca se pravi mini petlja. Zasto na Kg-Batočina ima ili zašto bi ovde stavili je nejasno, da neki brzi put nema a drugi ima, trebali bi biti standardozovani.
 
Altair, ne samo ubrzavanje ks RS, već prije svega ubrzavanje saobraćaja od Loznice, pa i Bajine Bašte i čitavog tog regiona, prema BG i NS i dalje prema EU (pretpostavljam zbog buduće planirane eksploatacije litijuma). Ubrzavanje ka RS je na drugom mjestu, a ne treba zaboraviti ni činjenicu da ovaj put i sada mnogi iz Vojvodine, Mačve i BG koriste kao tranzit ka CG primorju (Boka Kotorska), i saobraćaj će sigurno rasti. Moje lično mišljenje je da je ovo trebalo praviti kao autoput, a ne brzu cestu. Ali kad su već odlučili brzu cestu, nisu smjeli ostaviti nivelisana ukrštanja. Izgleda da je već kasno :(
 
Баш штета за ова укрштања у нивоу код Лознице :(
Верујем да ће брзо урадити петљу са путем Сремска Митровица-Дреновац-Шабац, па ће сам мост имати функцију.
 
Ljud, što ste toliko protiv kružnih tokova na brzom putu?
U jesnoj drugoj temi pisao sam o tome. Potrebno je samo da pred kružni tok razmaknu trake i izduže krug, ali i da promene režim saobraćaja - ne trouglovi na svim ulazima, već na uključenjima
 
Ове раскрснице ми делују као да ће бити пред самом Лозницом. Нигде још није било детаљног плана за трасу на Лозничкој територији, као што има за Сремски део и Шабачки. Спомињало се пре да ће се крак пута одвајати и ка Бадовинцима, на Павловића мост.
 
Ovde je plan na teritoriji Loznice i Bogatića.

Za Šabac ne mogu sada da nađem, znam da je bilo na sajtu grada, tako da evo slika u manjoj rezoluciji, nažalost.

Sreća moja, prošao sam na brzinu kroz veći deo teme, pa sam imao i malo da se nasmejem. Verovatno ima još sličnih stvari, ali ovo mi je najviše zapalo za oko.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511796#p511796:2nzuz0im je napisao(la):
dragan » Sub Jan 27, 2018 10:34 pm[/url]":2nzuz0im]Šabac-Loznica do kraja 2020.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1351963
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872161#p872161:24vyr3hj je napisao(la):
branik » Пон Авг 16, 2021 6:49 pm[/url]":24vyr3hj]Ljud, što ste toliko protiv kružnih tokova na brzom putu?
U jesnoj drugoj temi pisao sam o tome. Potrebno je samo da pred kružni tok razmaknu trake i izduže krug, ali i da promene režim saobraćaja - ne trouglovi na svim ulazima, već na uključenjima
Zato što nivelisana ukrštanja, pogotovo ovako česta, obesmišljavaju brzu cestu. Ovde na 20-ak km imamo 5 nivelisanih ukrštanja, znači svakih 5 km po jedno, prosječno. Ako se vozi 100 km/h, tih 5 km se pređe za 3 minuta. Znači voziš 100 km/h, onda posle 3 minuta smanjuješ na 50 km/h (u idealnom slučaju) ili još niže (biće situacija kad mora skroz da se stane pred kružnim tokom ili na semaforu), pa opet ubrzavaš na 100 km/h, pa opet posle 3 minuta isto...

Kad bi pravili kružne tokove tako kao što si napisao, onda bi bilo podnošljivije i lakše za vožnju, ali znamo da ih neće tako praviti.
 
Aко сам добро разумео планове, и одвајање за Бадовинце ће бити кружни ток. А ове две трокраке раскрснице ће бити при крају брзог пута код границе.
 
Tako nekako, petlje samo na teritoriji Šapca. Doduše i tu ima biser, kružni tok na ukrštanju sa planiranom južnom obilaznicom.

Ono što meni ne ide u glavu je da praviš potpuno novi put dužine 55km koji košta par stotina miliona evra, od čega je malo manje od pola iz kredita, na tom putu isprojektuješ već 4 petlje, sve 4 poludeteline, dakle jedan nadvožnjak i rampe, a ima i još nadvožnjaka preko puta za lokalne svrhe da tako kažem, put je sav u ravnici, i ne dodaš još 5 nadvožnjaka sa po 2 (ili 3 da kažemo da je smisleno da bude truba kod obilaznice Šapca i kod odvajanja za Badovince). To nikako neću moći da razumem.
 
Pa ne, ako ima delova puta gde je ogranicenje 50, to se ne moze zvati brzom saobracajnicom. Jer po toj logici i Ibarska je brza saobracajnica i skoro sve su, jer negde imaju ogranicenje 80, a negde 50. Mada secam se jednom pri kraju 90ih na autoputu ka Ns-u kod Batajnickog nadvoznjaka me kaznili zbog prekrsaja ogranicenja koje je tada tu bilo 40. Autoput sa 40, eto bilo je i toga, a ja sam platio kaznu jer nisam ispostovao fiks ideju nekog ludjaka koji je dobio priliku da se igra znakovima.
 
Ja isto ne vidim problem u kružnim tokovima na brzoj cesti. Da, bolje bi bilo da je sve denivelisano, ali to i košta više. Recimo kao dodatna oprema kada se kupuje automobil.

Sa druge strane, koliko vremena će se realno izgubiti na tim kružnim tokovima? 2-3 minuta, možda i manje. I sad odjednom se gubi smisao brze saobraćajnice zbog 2-3 minuta. Zaboravljamo da ostaje glavni benefit tog puta, a to je bezbednost i znatno ubrzanje protoka ljudi i robe.

Recimo na putu Zrenjanin - Novi Sad, na Žabaljskoj raskrsnici je ranije postojao semafor a sada postoji kružni tok, lepo uredjen. Izgleda sasvim pristojno, puno bezbednije i nije nikakav problem spustiti brzinu i proći kroz kružni.

Inače najviše kružnih tokova na brzoj cesti sam video na Majorci da se praktično i ne sećam denivelisanih raskrsnica (verovatno ih ima, ali mi je glavni utisak bio broj kružnih tokova). Tako da mislim da svi preterujemo, da li je najbolje moguće rešenje, nije. Da li će biti puno bolje nego pre, hoće.
 
Pa nije ako se npr 300m ipsred stavi znak ogranicenje 50. I ne to taj put nece izjednaciti sa ibarskom jer mu je prvenstvena odlika sto ima duple trake u svakom smeru. Npr ogranicenje na 100 ispred tunela i na nekim deonicama autoputa ga ne degradira na nivo brze saobracajnice, i dalje je to autoput. Isto tako i u ovom primeru.
 
Vrh