Verovatno im bilo skupo da stari put vode još ka Rumi .Naplatna je preblizu petlji. Trebalo je da bude barem jedan kilometar udaljenosti od petlje.
Jedna ispravka za neupućene: most na snimku koji se gradi nije deo fruškogorskog koridora. To je takozvani četvrti novosadski most, nastavak je Bulevara Evrope i spaja se sa fruškogorskim koridorom u Sremskoj Kamenici. Most na fruškogorskom koridoru je peti novosadski most i nalazi se u Petrovaradinu i ide prema Kaćkoj petlji.Drage kolege,
Na linku će te naći moj video
Sent from my MAR-AL00 using Tapatalk
Da bi impresionirali ljude objavljuju ukupno koliko je iskopano u obe cevi sa obe strane, ali to zapravo ne kazu. Neko moze slucajno da dodje do zakljucka da debelo kasne i da ce probiti sve rokove pa je to odma bolje saseci u korenu. Ovako, da, 1.1 km, jos malo i gotovo.Naplatne Šabac i Ruma
Krajem jula videh podatak da je tunel kroz frušku došao na oko 1.100m
to je bilo pre mesec i po, ako im je verovati da je tempo 10m dnevno sad su prešišali 1.500m, znači 25%, cirka"DNEVNIK" U PATROLI Zahuktavaju sе radovi na Fruškogorskom koridoru PROBIJENO 1.100 METARA TUNELA U ČETIRI NAPADNE TAČKE (FOTO; VIDEO)
NOVI SAD: Tunеl „Iriški vеnac” i most prеko Dunava, u građеvinskom smislu, prеdstavljaju dva najzahtеvnija objеkta na trasi Fruškogorskog koridora.www.dnevnik.rs
"U tunеlu jе, na svе čеtiri napadnе tačkе, u obе cеvi do sada probijеno zbirno oko 1.100m"
Kako kada je po cevi ukupno probijeno oko 550 metara? To bi bilo 16%.Ukupna dužina 2 cevi tunela su 2x~3.500m = ~7.000m, pa je 1.500/7.000= 21,5%.
Računao sam po ovoj pretpostavci od 1.500 koliko je možda do danas iskopano.to je bilo pre mesec i po, ako im je verovati da je tempo 10m dnevno sad su prešišali 1.500m, znači 25%, cirka