Да одговорим себи и знатижељнима, да је Марко Бастац лагао, када је образлагао реконструкцију Скендербегове улице, тиме што су станари тражили повећање броја паркинг места, а ето баш он је решио да им то и испуни. До данас се није могло наслутити (добро, ја сам још у прва два поста написао управо то), како ће изгледати коначан режим паркирања. Али, сабајле освануло.... Дакле, уместо левог паралелног и десног косог паркирања, имаћемо лево косо, а десно паралелено. ЕУРЕКА. Подигоше целу улицу и вратише као у огледалу. Резултат - мање паркинг места него раније. Бастац ћаци, члан елитног друшва Сапиц, Цуцковиц, Стојциц, Бастац. Тим снова.Мистерија будућег режима паркирања у Скендербеговој улици се наставља.
Pogledajte prilog 248889
Како бисте се ви овде паркирали, пазите ОВО је неко од нуле направио да овако изгледа, да ли зато што су ивичњаци на нулу, или зато што су нуле од пројектаната и извођача:
Pogledajte prilog 248892
Pogledajte prilog 248890
Пошто грађани не поштују ни вертикалну ни хоризонталну сигнализацију, надзорни органи су демонстративно напустили свој истурени положај, и бацили Сапиц-Стојциц-Цуцковиц-Бастац знак у двориште чувене дорћолске средњошколске установе.
Pogledajte prilog 248891
![]()
![]()
Preko puta Pristaništa u planu kompleks od preko 95.000 kvadrata
Na javnom uvidu našao se projekat u opštini Stari grad od osam lamela sa 459 stanova, 27 lokala, kao i 807 parking mesta u dve zasebne garaže. Grad Beograd oglasio je javnu prezentaciju urbanističkog projekta za urbanističko-arhitektonsku razradu lokacije za izgradnju stambeno-poslovnog objektawww.gradnja.rs
Krenulo je reklamiranje ovog kompleksa, koji se gradi u Dunavskoj:
Vidiš da je ispravljena do lukeToliko o ispravljanju Dunavske ulice na ovom potezu.