Šta je novo?

Deltini projekti

24hbeobuildtu5.jpg


http://img217.imageshack.us/my.php?image=68086152sl8.jpg full size by Goran

Objavljeno u samom vrhu naslovne strane, pre nekih 'običnih' vesti. :)

24bbaky0.jpg
 
@KiD
Pre mesec-dva neka slovenacka firma je najavila izgradnju dva hotela u BGu, jedan u Cika LJubinoj ulici, a drugi na Autokomandi kod Marakane, i to vrlo luksuzan hotel, najverovatnije (gle cuda) Hilton.:rolleyes: ... Bila je i vest na naslovnoj strani beobuild-a, cak i dva vrlo mala renderinga.... E sad, jedina lokacija na Autokomandi, kod Marakane, za koju ja znam, a na koju moze da stane "luksuzni hotel sa pet zvezdica" je bas ova na kojoj Delta hoce da gradi stanove, ali mozda gresim.... ako je tako bio bih vrlo prijatno iznenadjen posto prolazim tuda skoro svaki dan.
Ipak cinenjice idu vise u prilog Delti buduci da oni jesu korisnici tog zemljista (prvo je Delta city trebalo da bude izgradjen na toj lokaciji, cak je bio organizovan javni konkurs na kojem je pobedilo najruznije resenje :D ), a skoro je pominjano da Delta planira luksuzni stambeni kompleks kod Marakane.... kao sto rekoh prolazim tuda relativno cesto, i skoro sam se obradovao misleci da je pocelo rusenje onih PKB-ovih objekata koji se tamo nalaze, jer sam video bager, kamion, gomilu zemlje, i mobilne toalete, medjutim izgleda da je to ekipa koja radi toplovod u Bulevaru Oslobodjenja jer izgleda kao da kopaju kanal, a objekti stoje netaknuti, ali pronjuskacu opet....
 
Ne znam da li će ovo neko ikada pročitati, ali moram da napišem jer me "boli" ova samovoljnost invenstitora.

Konkretno mislim na lokaciju u koja se ovde naziva (i na drugim mestim, pa i sam invenstitor je tako zove) blok 20. a ustvari se zove blok 19. i deli prostor sa Sava Centrom, hotelom Interkontinetal, Genex apartmanima i danšnjim Savograd-om u izgradnji. Pogledajte plan Beograda (BeoINFO ver 3.01-2003 god.)
ili Generalni Urbanistički Plan (GUP) koji menjaju kad god to invenstitoru treba ili im se hoće, pa tako sada posle ovog mog teksta možda ga i stvarno udese da se ova lokacija zove blok 20. (mislim da je to ipak krupan zalogaj). Da ne bude zabune lokacija na kojoj gradi GTC svoju Aveniju 19. i park apartmane je blok 19a.
Samo da podsetim i za one koji ne znaju, da bulevari i poprecne saobracajnice za snadbevanje blokova orjentisane sever-jug koje spajaju ("seku" ) bulevare pod pravim uglom orjentisane zapad-istok (ne i interne saobraćajnice unutar blokova) čine "granice" blokova na Novom Beogradu, zbog čega se i zove Novi Beograd jer omogućava brz transport pešaka i vozila.
Saobraćajnica koja danas pravi razliku između bloka 20. i bloka 19. da ne kažem granicu, a pri tome nema ni ime, je iznuđeno rešenje koje je nastalo krajem '70-tih ili sredinom '80-tih godina. Kada su odličili da odustanu od mosta preko reke Save koji bi spajao današnji Bulevar AVNOJ-a sa Nemanjinom ulicom i krenuli da grade oko 1987. god. Genex apartmane. Most su premestili da ide preko Ade Cingalije od bloka 45. koja nije bila tako razvijena kao danas. Tako da danas ako pogledate plan grada ili satelicki snimak ili se samo provozate odnosno bolje prošetate tuda. Možete primetiti jednu raskrsnicu više na ulici Milentija Popovića i to baš kod hotela Hayat u odnosu na današnji Bulevar umetnosti ili ulicu Omladinskih brigada ili Narodnih heroja koje vrše istu funkciju za snadbevanje blokova kao i Milentija Popovića. Jer samo iz njih kada izlazite iz bloka autom možete da birate smer kretanja u njima. Urbanisti i stanovnici NBG-ija znaju na šta mislim. Novo izgrađene saobraćajnice oko Beogradske Arene nisu referentne, zato što su isto plod nečije samovolje iz '90-tih god. pa tako one danas imaju samo po četiri kolovozne trake (dve po jednom smeru) i takođe ne potrebno čak dve raskrsnice više.

Ono zbog čega ja pišem ovaj tekst je sledeće.
Na toj lokaciji kod Sava Centra i Hayat-a je izuzetno ne primereno graditi toliko visok objekat oko 40. spratova i ako je u pitanju Novi Beograd. Ako pogledate okolne zgrade sve su iste ili približne visine kao i sama poslovna zgrada Delte. Dok na ovim Preview projektima se može videti da jedna od dve zgrade koje se predviđaju za gradnju visine je skoro ko tri Deltine poslovne zgrade pored nje. Sam hotel što se tiče visine je u redu, a što se tiče arhikteture i fasade verovatno im je ovo jeftinije rešenje.
Naravno jasno mi je da je njima u interesu zarada, pa onda idu u visinu kad već ne mogu u širinu.
Čini mi se da u stvari ova previsoka zgrada na slikama u stvari treba brzo da povrati novac uložen u
hotel. Možda grešim u proceni isplativosti?

Sam projekat je zanimljiv i kompaktan, ali nije za predloženu lokaciju. Ne samo zbog visine, nego već sada tamo nema mesta da se parkirate, a kamoli kada se izgradi Savograd koji ni sam nema projektovan parking, garažu ne računajte nije dovoljna, a i onako je koristi samo uži krug ljudi iz svakog pa verovatno i iz ovog objekta koji je ima. Savograd je tek priča za sebe ali barem na crtežima je lep, mana mu je što kao da je iskopiran iz centra grada pa je zgradu na zgradu i uz zgradu. Nabijen naravno opet zbog max. iskorišćenja prostora i kratkovidosti zbog zarade koja je napravila današnji New York onakav kakav je, zgrada na zgradi i uz zgradu. Bez pravila u visini i urbanizmu koji da je lepotu i čini luksuz kojim teže ovi invenstitori, a ustvari ili ih prevare stručnjaci zbog sopvstvene zarade ili sami sebe prevare.

U stvari kupci ili korisnici takvih prostora su u stvari sami sebe prevarili jer ne znaju baš svi šta je to prostor kojih ih okružuje i šta proizvodi luksuz, a šta nervozu kada treba da se perkirate ili došetete do svoje zgrade tamo gde radite ili živite.
 
Nemoj da brines za kupce u tim zgradama, imace oni sigurno gde da parkiraju. Siguran sam da projekat predvidja i parking prostor. A tu je uvek i onaj neiskorisceni parking kod SC-a i Intera.
 
>>Čini mi se da u stvari ova previsoka zgrada na slikama u stvari treba brzo da povrati novac uložen u
hotel. Možda grešim u proceni<<

Gresis. Delta ce graditi taj tower kao svoj novi HQ, prema tome ne radi se o povracaju novca, vec o demonstraciji sile i korporativne moci... sto visa zgrada, to jaca "izjava" o moci kompanije.

>>U stvari kupci ili korisnici takvih prostora su u stvari sami sebe prevarili jer ne znaju baš svi šta je to prostor kojih ih okružuje i šta proizvodi luksuz, a šta nervozu kada treba da se perkirate ili došetete do svoje zgrade tamo gde radite ili živite<<

Ne brini, niko se nije prevario. Svi koji tamo budu kupili ili rentirali (sto je verovatnije) prostor veoma dobro su uradili cost/benefit analizu kao i draftove svojih godisnjih troskova i budzeta. Potreban broj parking mesta bice u podzemnim nivoima zgrada, tako da problem parkiranja nece biti nista izrazeniji nego na drugim NBG lokacijama.
 
@Milan
dalja izgradnja Novog Beograda je kontroverzna tema sama po sebi.Upravo zbog toga sto promene koje ce taj deo grada da dozivi i dozivljava dosta odstupa od prvobitne ideje.Izgradnja objekata na NBGD-u je vec izazvala proteste i negodovanje mnogo puta.Gradjani su pokusavali u nekoliko navrata da spece dalju izgradnju.Nazalost kapitalizam radi po sistemu ko da najvise, pogotovo u tranzicionim zemljama, a na NBGD-u postoji konacna kolicina zemljista. To zemljiste je daleko manje od broja zainteresovanih i od potrebe za novcem. U tom svetlu visoke zgrade su upravo one koje nam cuvaju zelene povrsine jel se sa takvim objektima stedi prostor. Ukoliko se budu drzali zadatog, moze da se napravi dobro resenje koje bi bilo kompromis izmedju interesa investitora i gradjana koji tu zive.
Iako smatram da je sa ovom gustinom naseljenosti na NBGD-u zastita zelenih povrsina od krucijalne vaznosti, smatram da je Deltin projekat dobro resenje na dobrom mestu.
 
LOL
Ma da....ustvari....daj sve da betoniramo i poplocamo....da dokazemo konacno da je covek jaci od prirode(uffff...zvuci ko da je ovo rekao Mao Ce Tung) :lol:
 
B92":2retbxur je napisao(la):
Bioskopi u tržnim centrima "Delte"

Beograd -- Međunarodna kompanija "Ster Sinemas" (Cinemas) gradi moderne multipleks bioskope u tržnim centrima „Delta siti“.

"Ster Sinemas" je zakupila prostor u tržnim centrima "Delta siti" u Beogradu i Podgorici
Ugovor predviđa izgradnju bioskopa sa šest klimatizovanih sala, kapaciteta od 100 do 300 mesta, i ekranima od "zida do zida", koji onemogućuju gubitak kvaliteta boje i slike, navodi se u saopštenju kompanije "Delta holding".

"STER bioskopi se razlikuju od ostalih po primeni najnovijih tehnologija DTS & EX (Dolby theatre System & Extra Surround) zvučnih sistema za kristalno čist i jasan zvuk na bilo kojoj poziciji u bioskopskoj sali", dodaje se.

Sedišta će biti luksuzna, posebno dizajnirana i sa velikim prostorom između redova, a sale će biti takve da će omogućiti lak pristup invalidskim kolicima.

Kako se navodi, ugovor sa kompanijom "Ster Sinemas" je prvi ugovor o zakupu prostora u "Delta siti" tržnim centrima.

Otvaranje "Delta siti" centra u novobeogradskom bloku 67 najavljeno je za septembar ove godine.

Ster Sinemas je grčka kompanija, ćerka firma kompanije Ster Kinekor osnovane u Južnoj Africi 1918. godine, koja je svoj prvi multipleks bioskop otvorila 1967. godine u Johanezburgu. U Evropi poseduje 25 multipleks bioskopa.
 
mall_of_servia_01.jpg


Project Name: Mall of Serbia
Type: Mix Development, Retail & Office Towers
Location: Belgrade, Serbia
Status: In design process
Size: 90,000 SQM

This large scale, unique design & prestige project is expected to change the skyline of Belgrade.
The project includes shopping center 90,000 SQM & Two high rise office tower of 80,000 SQM.














http://www.m-y-s.com/Mall-of-Serbia
 
Sve sto mogu da kazem je daj Boze!!!
Ok, posto je u pitanju Delta, verovatno ce se i ostvariti, ali da je u pitanju neko drugi, moglo bi komotno da ide na 'Neostvareni Beograd'
 
Nisam aktivan vozač pa mi nemojte zameriti. Ako je crveno ono nepostojeće skretanje na auto put ka Nišu kada se ide ka Slaviji; ako je plavo skretanje ka Slaviji sa auto puta ka Nišu - šta je, dođavola, ono zeleno?
mallofservia07cm4yq9.jpg

Ovi tornjevi deluju nekako najrealnije za izvođenje (za razliku od onih iskrivljenih). Isuse, koliki će ono parking biti ispred :o . Zar nije bilo bolje da se to turi pod zemlju, doduše i skuplje.
 
^^ To zeleno je onaj krak izlaza sa autokomande ka Nisu, ali iz pravca Slavije ka kruznom toku. I danas postoji...
 
Kad su u pitanju mostovi Milan nije u pravu. Odluka da se gradi most preko ade ciganlije nije doneta 1987 već nekoliko decenija ranije. U svim planovima, još od pre II sv. rata, ucrtan je taj most. On direktno povezuje juzni deo Beograda, koji je na desnoj obali Save, sa Novim Beogradom i dalje. U tom smislu on je kao neka "manja" zaobilaznica dok je onaj kod Ostruznice "velika" zaobilaznica. Osamdesetih godina prošlog veka bio je plan da taj most ide u produzetku Pozeške ulice pa preko ade na NB. Od toga se srećom odustalo i ovo sadašnje rešenje je najbolje. Što se tiče mosta u produzetku Nemanjine on zavisi od savskog amfiteatra. Taj most se retko pominjao tu i tamo ali nikad nije ozbiljno razmatrana njegova izgradnja do koje će jednog dana sigurno doći. To je čisto "gradski" most koji povezuje dva centra (stari i novi) grada i nema tranzitni karakter kao Gazela ili ovaj preko Ade a da ne govorimo o zaobilaznici. Međutim, postoji jedan vrlo interesantan predlog ali na zalost mislim da su male šanse da se on ostvari. Taj predlog se vidi i iz nekih planova koji su objavljeni u ovom forumu. Po ovom predlogu most u produzetku Nemanjine bi se u pravoj liniji nastavljao na sadašnji bulevar Mihajla Pupina dok bi se na Brankov most nastavljao bulevar Nikole Tesle. Time bi bili razdvojeni saobraćajni tokovi - za Zemun preko Brankovog mosta a za NB preko "Nemanjinog" mosta. Sada, kad se ide sa Brankovog mosta prema bulevaru Nikole Tesle dolazi se na vrlo opterećen semafor gde magistralni pravac za bulevar NT skreće pod PRAVIM UGLOM u desno kad se ide iz Beograda. Ovo oštro skretanje u desno ne odgovara magistralnim i glavnim pravcima, otezava saobraćaj, usporava ga i pretstavlja problem za vozače. Kad se dolazi iz Zemuna, onda je jasno obrnuto, prvo se na kraju bul NT dugo čeka na semaforu a onda dolazi oštra (pod pravim uglom) krivina u levo odnosno ulivanje u bulevar MP u pravcu B mosta. Trebalo bi napraviti svega oko 200 do 300 metara novog bulevara koji bi nakon prolaska Brankovog mosta lagano skretao u desno i ravno ulazio u bulevar NT. Isto tako bi se sa Nemanjinog mosta ravno, bez ikakvih krivina, ulazilo na bulevar M.Pupina. Inače ne znam zašto g. Milanu smetaju oblakoderi. On nije dao nikakvo argumentovano objašnjenje za to. Oblakoderi postoje u svim gradovima sveta čak i u mnogo manjim nego što je Beograd. Svojom raznovrsnošću u visini i fasadi deluju zivopisno i daju velike mogućnosti arhitektima da pokazu svoju kreativnost. Naravno, sa njihovom gradnjom ne treba preterivati ali oni su jedna od glavnih karakteristika modernih gradova.
 
jelenabg":2q5jfmxv je napisao(la):
Vračar":2q5jfmxv je napisao(la):
^^
Tako je, i ide ISPOD nadvožnjaka na AK.
Aha, vidim ja da, gledajući ovu fotku, tu nešto ne štima :)
Evo ti i satelitski snimak:
http://www.flashearth.com/?lat=44.789738&lon=20.466906&z=18.2&r=0&src=ggl

nisu uradili onu vizuelizaciju sa izlazima sa autokomande prema realnom stanju. Ako budu uvodili izlaz sa kruznog toka ka autoputu za Nis to ce biti veliko olaksanje za gradjane tog dela grada.
 
Parking je super. Tornjevi su OK, ali bioskop je MNOGO ružan. Nadam se, ako ovaj projekat bude izgledao ovako, da će ga izlepiti reklamama, ali inače izgleda kao nešto za centar nekog prigradskog naselja, a ne za BGD.
 
Ajd, da se podsetimo šta je obećano da će da se izgradi.....naravno od Delte :

block6701yx1.jpg


block6702ju0.jpg


block6703fx1.jpg


block6704in9.jpg


block6705ud8.jpg


redstar01nq9.jpg


redstar03ut1.jpg


redstar04kp0.jpg
 
Izvor iz Delte mi je rekao (pre jedno 6 meseci) da su morali da rese problem UMP-a, koji je trebalo da prolazi tacno preko treznog centra i da su se dogovorili sa Gradom da UMP odmah posle kruznog toka (u pravcu prema Sumicama) spuste pod zemlju. Ne znam koliko je ovo up-to-date. Jel ima neko vise informacija o tome?
 
Vrh