Uploaded with ImageShack.us
Na slici, deblje plavom ili lila je 2+2 a bledo plavo jednosmerne ulice i 1+1 gradski profil.
Moj pokušaj da rešim i izanaliziram produženje Deligradske. Očigledno da je potreban još jedan izlaz iz Centra ka jugu, pa ni proširenje Bulevara Oslobodjenja od Slavije do autokomande nije rešenje problema. Kako izvući saobraćaj na vujadukt iz centra a da se već formirane celine ne upropaste. Od kuće cveća gde je početak se pre vijadukta odvajaju ka prokopu dve 1+1 ulice, da bi jedna od njih uhvatila spoj sa petljom kod hitne pomoći. Neće škoditi da se spoji. Vijadukt koji ulazi u tunel. To nekako nalaže sam teren, visina brega na kome je Klinički Centar, a deonica tunela koja poštedjuje bolnice buke i zagušenja i ostavlja celinu kruga bolnica. tako da tunel izlazi pre pasterove i tu se formira klasična raskrsnica. Procenjujem da se Pasterova moze proširiti u 2+2 od Resavske do Bulevara Oslobodjenja što mi se ćini bitnim za efikasnost ideje. Dalje od Pasterove se granaju u raznim pravcima ulice, uglavnom jednosmerne, kojima se ne može ići prebrzo ali imaju ulogu češlja koju sabira promet ka glavnom pravcu. "polako kroz sporednu ulicu ili zastoj u Miloša Velikog, šta je bolje?" Treba rešiti vezu Kliničkog Centra sa tunelom-vijaduktom, a za to bi mi trebalo da detalljno proučim raspored zgrada i sl, gde ući i izaći u taj krug. recimo u Pasterovu pa skrenuti u tunel to mi je za sada rešenje.
Znači izašli smo iz centra vijaduktom i izbili na Kuću Cveća. I gde sada? Ka "Rudom" pa skrenuti ka Topčiderskoj zvezdi i dalje, ili ka skveru "kod Pinka" pa dalje ka Novoj Banjici ili pored Belog dvora ka Rakovici. širina predgradja koje hvata ovaj pravac nije beznačajna. i naravno još jedan izlaz na Prokop iz centra.