Maleško brdo je u principu ,,neurbaniozovano,, poslednje brdo u ,,centru,, grada.
Uđerice sa početka 20 veka i koje kavim radničkim drvenim barakama okružene velikim ,,dvorištima,, su prava meka za izgradnju
Zbog takvog potencijala bila je bura oko preraspodele ,,placeva,, u građevinskim krugovima, zbog statusa ,,malo Dedinje,,
Delgradski vijadukt drži
zaleđeno ostrvsko stanje i kao takvo
gotovo nevidljivo Beograđanima
Deo Maleškog brda prema Autokomandi a ispod stadiona je započeta urbanizacija na taj način što je izgrađen jedan lepi blok od više visokih zgrada od bele fasadne cigle sa velikom prijatnošću za življenje u njemu. Isti se fenomenalno uklopio u bujno okolno zelenilo .Blizina auto puta i same Gazele pruža ne verovatnu mobilnost svakom stanovniku bez obzira na koj vid kretanja se odluči. Peške do Slavije je 15 min.
Deo ka BIPu je ulica ,,Brestova,,(Maleška) Malobrojnih kuca sa dosta drvenih baraka mnoge su i polu urušene a podivljalo šiblje-zelenilo skriva veliki potecijalni prostor. Nalazio se u kombinaciji sa Prokopskim projektom i mnogi su se stanari baraka nadali boljem sutra
Gledano iz građevinskog ugla ne postojanje Deligradskog nadvožnjaka je i čuvar takvog slasnog kolača
Nema potrebe da manji auto nadvožnjak vezivati samo za Prokop ,imaće i on koristi kad bude ,
dotle manji auto nadvožnjak ima mnogo
vecu funkciju nego sto je samo prokop.
Uploaded with
ImageShack.us