Šta je novo?

Crna Gora

Марлон, шта мислиш да ли могу до следећег лета завршити?
 
Мислим да могу, једино употребна дозвола може одложити отварање. У Јуну су почели да раде завршни слој асфалта. За који мјесец се првих 24 км до петље Веруша могу завршити. Тунели на трећој секцији су асфалтирани у два слоја, мостови такође или у једном смјеру или у оба, отворене трасе на 3 секцији нема пуно1.5-2 км. Остаје 4 секција која је у највећем заостатку али ће се људство и механизација пребацити на тих последњих 10 км тако да ће се и тамо убрзати радови. И наравно до тада треба упоредо да се реконструише 9км регионалног пута Матешево Колашин и да се уради 500-600 метара булевара до кружног тока на почетку. Наставак булевара је уговорен још у Септембру прошле године али имају проблема са експропријациом па се одужио почетак радова. Нуде им 130 е/м2 а они оће 200-300 као да су не знам ни ја ђе а не 6-7 км од града.
 
Rece mi jedan radnik iz Bemax-a da im za tih 500-600m bulevara trebaju 3 mjeseca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865465#p865465:2orsqneu je napisao(la):
Marlon » Нед Јул 18, 2021 3:53 pm[/url]":2orsqneu]Мислим да могу, једино употребна дозвола може одложити отварање. У Јуну су почели да раде завршни слој асфалта. За који мјесец се првих 24 км до петље Веруша могу завршити. Тунели на трећој секцији су асфалтирани у два слоја, мостови такође или у једном смјеру или у оба, отворене трасе на 3 секцији нема пуно1.5-2 км. Остаје 4 секција која је у највећем заостатку али ће се људство и механизација пребацити на тих последњих 10 км тако да ће се и тамо убрзати радови. И наравно до тада треба упоредо да се реконструише 9км регионалног пута Матешево Колашин и да се уради 500-600 метара булевара до кружног тока на почетку. Наставак булевара је уговорен још у Септембру прошле године али имају проблема са експропријациом па се одужио почетак радова. Нуде им 130 е/м2 а они оће 200-300 као да су не знам ни ја ђе а не 6-7 км од града.
Благодарим на информацијама. Очигледно је да ће то бити до следећег лета, проблем са деоницом 4 је надморска висина. Не може се зими радити, нажалост! Следећа деоница тек неће скоро, штета. Јер онда ни са стране Србије нема смисла радити.
 
Radovi na rekonstrukcija puta Berane–Kolašin, dionica Lubnice-Jelovica, 15.07.2021

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P2n8WfD9xLc[/youtube]
 
Видим Бемакс на сајту ажурирао податке и пише да је на 4 секцији 2,46% асфалтирано. Била је прича да ће на 4 секцији почети асфалтирање од петље Матешево https://bemax.me/project/autoput-bar-boljare/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866561#p866561:h8xwvz2d je napisao(la):
Marlon » Čet Jul 22, 2021 10:03 pm[/url]":h8xwvz2d]Видим Бемакс на сајту ажурирао податке и пише да је на 4 секцији 2,46% асфалтирано. Била је прича да ће на 4 секцији почети асфалтирање од петље Матешево https://bemax.me/project/autoput-bar-boljare/
Rade hidroizolacije I BNS na Tari 1 i 2, petlji Matesevo i vijadukt Jabuku.
 
Ко ће да ради Тиват - Јаз, од Лепенца до Берана знам да је конзорцијум Бемах - Штрабаг
 
Napokon asfaltiran deo puta Lubnice - Jelovica na regionalnom putu Berane - Kolasin

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ngswjTtA50U[/youtube]
 
Radovi na rekonstrukciju puta Mojkovac–Lubnice, dionica Mojkovac–Vragodo, 27.07.2021

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u1J3ZH8qk30[/youtube]
 
Sad mogu da kažem da znam daleko preko 100 toponima u Crnoj Gori. Lubnica i Vragodo su se praktično betonirali duboko u vijugama.
 
Коначно читава дионица [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=imU4WtENk_0[/youtube]
 
Кад гледам ове снимке плаче ми се од муке, кад помислим да су ови наши упропастили толико деценијама чекани нови аутопут - изделили деонице, настављали, крпили, фушерај на све стране... Зашто једноставно отпочетка нису посао дали Кинезима па да то буде врхунски урађено као у Црној Гори? :( :notok:
 
Jes vrhunski uradjeno evo sedma godina da se radi 40 km ali ljudima iz Srbije sve drugo je super a njihovo ništa ne valja i tu pomoći nema.
Ni ove godine nece se završiti ova crnogorska dionica autopita to je sad već sasvim izvjesno.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Како ствари стоје биће добро ако буде до следећег лета!
 
a koja je svrha i da se završi kad nema nastavka ka Srbiji?
 
Bice zavrseno i do Srb, mozda ne za nas al za nase unuke eventualno praunuke ce sigurno biti.
 
Bivsi ministar Osman Nurkovic je uz blagoslov DPS doveo u CG i dao poslove renomiranoj BIH gradjevinskoj firmi Euro Asfalt, ciji je vlasnik jedan od najvecih donatora Bosnjacke stranke. Em su upropastili obilaznicu oko Rozaja em vise od dve godine kasne sa zavrsetkom tunela Klisura ispod Bjelasice od Kolasina ka Beranama. To sve uz debelo prekoracenje i budzeta i svega ugovorenog.
No verovali ili ne postoji i gore! Na zalost u Bih najavljivani posao "stoljeca" pred totalnim kolapsom!
https://istraga.ba/propao-projekat-stol ... na-maraka/ :bash:
 
Srbi bi morali paralelno završetkom njihove veze Goražde-Sarajevo kroz Federaciju da i mi pravimo našu vezu Višegrad-Foča kroz R Srpsku, kao i što pre Višegrad-Srbija da i mi imamo jednako brz pristup tom okolnom našem kraju. Garantujem kada bi se pošteno podelila BH na srbski i ostali deo, kao i CG na moju Staru Hercegovinu, cetinjsku CG i ostalo ko je gde većina, da bi već sutra izolovano Cetinje gore na kamenjaru molilo da se pridruži srbskim zemljama. Ovako glume ludilo dok drže 200% u odnosu šta je stvarno njino, klasičan lopovluk, uz klasičnu nagradu okupatora: budi mi lojalan a ja ću ti zauzvrat dati rođakovu/komšijinu kuću koji mi nije lojalan.
 
Jedan lep kompletan snimak
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=imU4WtENk_0[/youtube]
 
Јасна је антиСрбска политика свуда, нажалост почевши од саме Србија, ждрохе у црном, нво, педербали, родна безсмисленост, рат против деце....наравно да ће свуда ба*** намештати себи послове, кога Осман може довести него своје из Сарајева. то не би био никакав проблем да ураде посао како треба и на време.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869406#p869406:z8jnj8o1 je napisao(la):
KrCan » Sre Avg 04, 2021 2:09 pm[/url]":z8jnj8o1]Bivsi ministar Osman Nurkovic je uz blagoslov DPS doveo u CG i dao poslove renomiranoj BIH gradjevinskoj firmi Euro Asfalt, ciji je vlasnik jedan od najvecih donatora Bosnjacke stranke. Em su upropastili obilaznicu oko Rozaja em vise od dve godine kasne sa zavrsetkom tunela Klisura ispod Bjelasice od Kolasina ka Beranama. To sve uz debelo prekoracenje i budzeta i svega ugovorenog.
No verovali ili ne postoji i gore! Na zalost u Bih najavljivani posao "stoljeca" pred totalnim kolapsom!
https://istraga.ba/propao-projekat-stol ... na-maraka/ :bash:
Знаш како иде та прича са Еуро Асфалтом. Након парламентарних избора 2016 године и тзв. државног удара ДПС није могао да формира власт без 2 мандата Бошњачке странке. Тадашња опозиција а садашња власт нудила им је и мјесто премијера али су они отишли са ДПС-ом. И онда морало им се нешто дати па су им прво дали пут Колашин-Лубнице сад већ то испаде 48 милиона еура па 6 косина на жељезници 5 милиона па заобилазницу око Рожаја 20 милиона па реконструкцију 4 тунела на жељезници 7 милиона. Укупно 80 милиона еура мало ли је.
 
Da li moze neko da mi preprica ovih 108 strana u dve recenice :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869254#p869254:3a550ygq je napisao(la):
Kurogane1 » Uto Avg 03, 2021 11:10 pm[/url]":3a550ygq]Jes vrhunski uradjeno evo sedma godina da se radi 40 km ali ljudima iz Srbije sve drugo je super a njihovo ništa ne valja i tu pomoći nema.
Ni ove godine nece se završiti ova crnogorska dionica autopita to je sad već sasvim izvjesno.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Tih 40 km kroz Kanjon Morače su verovatno najteži teren za gradnju autoputa u Evropi,za razliku od Srbije gde vlast bukvalno svaku trasu koja nije ravna ko pista u svojim medijima proglašava za "najtežu u istoriji". I gradnja pruge Beograd-Bar je baš zbog nepristupačnog terena između Podgorice i Mojkovca trajala preko 20 godina.
 
Vrh