Благодарим на информацијама. Очигледно је да ће то бити до следећег лета, проблем са деоницом 4 је надморска висина. Не може се зими радити, нажалост! Следећа деоница тек неће скоро, штета. Јер онда ни са стране Србије нема смисла радити.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865465#p865465:2orsqneu je napisao(la):Marlon » Нед Јул 18, 2021 3:53 pm[/url]":2orsqneu]Мислим да могу, једино употребна дозвола може одложити отварање. У Јуну су почели да раде завршни слој асфалта. За који мјесец се првих 24 км до петље Веруша могу завршити. Тунели на трећој секцији су асфалтирани у два слоја, мостови такође или у једном смјеру или у оба, отворене трасе на 3 секцији нема пуно1.5-2 км. Остаје 4 секција која је у највећем заостатку али ће се људство и механизација пребацити на тих последњих 10 км тако да ће се и тамо убрзати радови. И наравно до тада треба упоредо да се реконструише 9км регионалног пута Матешево Колашин и да се уради 500-600 метара булевара до кружног тока на почетку. Наставак булевара је уговорен још у Септембру прошле године али имају проблема са експропријациом па се одужио почетак радова. Нуде им 130 е/м2 а они оће 200-300 као да су не знам ни ја ђе а не 6-7 км од града.
Rade hidroizolacije I BNS na Tari 1 i 2, petlji Matesevo i vijadukt Jabuku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866561#p866561:h8xwvz2d je napisao(la):Marlon » Čet Jul 22, 2021 10:03 pm[/url]":h8xwvz2d]Видим Бемакс на сајту ажурирао податке и пише да је на 4 секцији 2,46% асфалтирано. Била је прича да ће на 4 секцији почети асфалтирање од петље Матешево https://bemax.me/project/autoput-bar-boljare/
Знаш како иде та прича са Еуро Асфалтом. Након парламентарних избора 2016 године и тзв. државног удара ДПС није могао да формира власт без 2 мандата Бошњачке странке. Тадашња опозиција а садашња власт нудила им је и мјесто премијера али су они отишли са ДПС-ом. И онда морало им се нешто дати па су им прво дали пут Колашин-Лубнице сад већ то испаде 48 милиона еура па 6 косина на жељезници 5 милиона па заобилазницу око Рожаја 20 милиона па реконструкцију 4 тунела на жељезници 7 милиона. Укупно 80 милиона еура мало ли је.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869406#p869406:z8jnj8o1 je napisao(la):KrCan » Sre Avg 04, 2021 2:09 pm[/url]":z8jnj8o1]Bivsi ministar Osman Nurkovic je uz blagoslov DPS doveo u CG i dao poslove renomiranoj BIH gradjevinskoj firmi Euro Asfalt, ciji je vlasnik jedan od najvecih donatora Bosnjacke stranke. Em su upropastili obilaznicu oko Rozaja em vise od dve godine kasne sa zavrsetkom tunela Klisura ispod Bjelasice od Kolasina ka Beranama. To sve uz debelo prekoracenje i budzeta i svega ugovorenog.
No verovali ili ne postoji i gore! Na zalost u Bih najavljivani posao "stoljeca" pred totalnim kolapsom!
https://istraga.ba/propao-projekat-stol ... na-maraka/ :bash:
Tih 40 km kroz Kanjon Morače su verovatno najteži teren za gradnju autoputa u Evropi,za razliku od Srbije gde vlast bukvalno svaku trasu koja nije ravna ko pista u svojim medijima proglašava za "najtežu u istoriji". I gradnja pruge Beograd-Bar je baš zbog nepristupačnog terena između Podgorice i Mojkovca trajala preko 20 godina.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869254#p869254:3a550ygq je napisao(la):Kurogane1 » Uto Avg 03, 2021 11:10 pm[/url]":3a550ygq]Jes vrhunski uradjeno evo sedma godina da se radi 40 km ali ljudima iz Srbije sve drugo je super a njihovo ništa ne valja i tu pomoći nema.
Ni ove godine nece se završiti ova crnogorska dionica autopita to je sad već sasvim izvjesno.
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka