Šta je novo?

Crna Gora

Мени не изгледа ја завршено 80%. Видим даље у тексту, да се то уствари односи на земљане радове

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
moračica će u narednih 10 dana biti gotova... Što je najbolje Moračica ne kasni nijedan dan... a i sigurno je završeno 80% auto puta... ostalo je još neki mostovi da se završe, postave ograde, asfaltira... završiće oni sve prije roka nego će se petlja čekati... naredne godine će biti 50% više radnika nego ove, tako da vjerujem da će sve biti kako treba da mi do BG-a ne treba više 7 sati kolima.
 
Одлично ако је тако!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Kako ne kasni ni jedan dan kad je rok bio maj ove godine sa se pusti u saobracaj?
Sad je pao tender za struju na autoputu jer su i to zaboravili pored petlji za uljucenje.
Bilo kako bilo ovih 40 km i kad se puste nece mnogo ubrzati put do Bg ali makar da se pocne sa necim dobro je.
Normalno bi bilo da se vec pregovara o novoj dionici ali o tome niko ni rijeci.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
kako neće ubrzati? više ne moram da strijepim hoće li neka bu**** bez mozga da pretiče da poginem kroz kanjon... kad je kiša samo ti je Bog u pomoći koliko je vode na kolovozu... što se tiče struje treba mi 20 dana da sprovedu kablove.. tako da neće da kasne ništa.. kažem problem je samo petlja Smokovac...
 
Interesantno je da je za dionicu Preljina Ljig prakticno iste kilometraze putarina bila 140 dinara a kod nas najavljuju da ce Smokivac Matesevo biti oko 4-4.5 eura sto ukoliko bude odvratice mnoge od ideje da tuda voze u ovoj fazi plasim se.
Ubrzace ali ne pretjerano jer put nije skracen ista je kilometraza do Kolasina ukupna 70 km otpilike ali dobro ovo je tek prva dionica pa ce sa svakom sledecom biti sve bolje akoBogda.
 
Evo ,utisci i iz povratka preko Zabljaka po danu.
Samo cu reci ovo - gospodska voznja do granice kroz CG.

Ma put ekstra,jesu krivine, ali nema guzvi,nema kamiona. Imam utisak da je CG uložila u tih nekoliko pravaca ka moru i to je odlicno.
Onaj deo od Niksica ka Boki na V...što se radi - svaka im cast! Rade ljudi,dosta su odradili ,dosta ce tek raditi ,gledaju da propustaju vozila ,a nije lako raditi onako ,ali rade ljudi,sklanjaju se vozilima.... policije jako malo.

A onda dodjete u nasu lepu zemlju i.... od Prijepolja do Nove Varosi kao po kazni 30 na sat za 2 kamiona uz brdo ,guzva na putu,kolone... naravno policije tu nema ,nista novo.
Tek cemo naici na radove preko Zlatibora za koje tvrdim da su prevelik zalogaj ,da ce i na kao delu do Ue ostati bez zavsnih slojeva asfalta, ali ajde videcemo....
 
Evo i ja malo da se uključim pošto pratim izgradnju autoputa od početka.
Što se tiče skraćenja putovanja, skratiće se solidno kad se završi autoput.
Sada od Podgorice do Kolašina treba 1h15min.Kadase završi autoput trebaće 35 min, što znači da će se vrijeme putovanja skratiti za 40 min, što nije premnogo, ali nije ni loše, znajući kuda se sada vozi.
Što se tiče elektrifikacije, tačno je da je pao tender zbog nepravilnosti,ali se raspisao novi po skraćenom postupku što znači da bi trebalo da se izvođač uvede u posao krajem septembra. Ugovorom su obavezni da završe elektrifikaciju za 12 mjeseci, a to dođe tačno do novog roka za završetak autoputa,a to je 30.09.2019.godine. Elektrifikacija ne podrazumijeva razvlačenje kablova za 20 dana nego i izgradnju dvije velike trafostanice kod Podgorice i kod Mateševa i 20 malih trafostanica.
 
То је сигурно најтежи АП на Балкану. Чак и ово кашњење ми не смета. Изгледа да није до кинеза. Како год, кад га заврше биће доживљај путовати туда.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Problem je što se kasnilo na početku, projektna dokumentacija nije bila spremna na vrijeme. Što se tiče samih radova oni idu pravim tempom
Mislim da će ovaj novi rok biti ispoštovan, tuneli su svi probijeni, a sekundarna obloga je gotova na 95% njih, tako da bi trebalo za mjesec-dva da počne elektro mašinsko opremanje.
Moračica će biti spojena za 15 dana, takođe je primjetno veliko napredovanje na mostovima, naročito na onom sjevenijem dijelu prema Mateševu koji rade Kinezi. Rečeno je da će u septembru ili oktobru asfaltirati i 5-6km otvorene trase od moračice prema mateševu.
Na petlji Smokovac (Podgorica) se već intezivno radi, brzo će početi da se radi rasponska konstrukcija mosta preko rijeke Morače kao dio te petlje. Neće Bemax sigurno dozvoliti da ne ispoštuju krajnji rok, zapravo nikad im se to nije ni desilo, jer sve zacrše i prije roka.
 
Pozdrav svima, pratim forum bas bas dugo!
Ovaj krak autoputa ceka ista sudbina kao i Milos Veliki ogromne guzve kod Kolasina i Podgorice. Tako da vremenski tesko da ce se skratiti, samo na polju bezbednosti ce biti pomaka.
 
Вероватно си у праву, посебно код Подгорице.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
10-15 minuta maksimalno tako da ce vjerujem dosta njih izabrati da za 4 eura pojede cevape i pivo :)
Kad bude odradjena jos neka dionica to ce biti druga prica.
Ja stizem do skretanja za Kolasin za sat i deset minuta maksimalno od centra Podgorice a kad se otvori ova trasa bez obzira sto ce se tih 40 km ici dcostruko brze dok se odvojis pa udjes pa onda platis i izadjes ne moze se tu dobiti vise od 10-15 min maksimalno,prije 10 nego 15 .
Sigurnost je druga prica ali ako se svi kamioni i autobusicusmjere na Matesevo postojeci put bice prohodniji .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656716#p656716:2ue1d8lg je napisao(la):
мајстор » Uto Sep 03, 2019 6:58 pm[/url]":2ue1d8lg]Вероватно си у праву, посебно код Подгорице.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Kod Podgorice neće biti gužve jer će se na auto-put ulaziti i izlaziti sa bulevara koji je ujedno i obilaznica oko Podgorice i vodi dalje ka Baru, Petrovcu. Od Mateševa do novog mosta Vladoš gdje se vraća na magistralni put Podgorica-Bijelo Polje ima 9 km i mislim da će biti gužva.
 
Могуће да је тако, мени се чини да је већина аута у ПГ-ци. Свакако ће време показати.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Novi djelovi Podgorice su po pitanju putne mreže dosta dobro urađeni. Do 2001-ve se nije pretpostavljalo da će pola CG živjeti u Podgorici iz moranja tako da tad nije bilo gužvi u saobraćaju kao sada... Bilo je par ulica gdje je uvijek gužva , a sad je stari dio stvarno krcat i prenatrpan automobilima... Inače sa petlje smokovac se ne izlazi na bulevar već ima dosta kilometara magistrale... tu će prije biti gužva nego na Mateševu, pošto Mateševo nema ni 100 stanovnika za razliku od Obrenovca koji ima 25000 stanovnika... što se tiče te dvije velike trafostanice one ne smetaju nikako izgradnji auto-puta... zato sam i rekao neće trajati ni 20 dana to. znam da je Bemax kad je radio bulevar kroz golubovce za 2 dana 7 km postavio rasvjetu...

@blagic što se tiče tunela cetinje-kotor mislim da to neće biti narednih 10 godina svakako.. to će prije biti vezano za jadransko-jonsku magistralu... Grčka želi da proširi luke jer ima sjajnu geografsku poziciju i Cipras želi to da iskoristi. Čitao sam u nekom intervjuu prije 6-7 mjeseci da želi ne samo da šalje robu preko koridora 10, već želi da šalje i preko jadransko-jonskog auto puta... taj put je do centralne Evrope mnogo kraći...Evropska unija bi svakako učestvovala u tome a i dobar dio je izgrađen... samo još fali CG, Albanija, dio Grčke i Hrvatske...

I još nešto što se tiče auto puta kroz CG, od prvog dana pratim svaku novu vijest i znam mnogo njih koji rade na toj dionici, zato i kažem da će sve biti gotovo do septembra... Ako bude dobra zima možda i ranije...
 
Podgorica - Kolašin (od pumpe na Zlatici do skretanja za Kolašin), pri normalnim uslovima, obično uzme od 60 do 65 minuta.
Završetkom dionice Smokovac-Mateševo za očekivati je da vrijeme putovanja od glavnog grada do Kolašina bude skraćeno za 15 do 20 minuta.
U 99% situacija naplata putarine kroz Sozinu (magistrala PG-BAR) ne usporava saobraćaj u znatnoj mjeri, pa ne vjerujem ni da će na pomenutoj dionici auto-puta.
Pretpostavljam i da će broj naplatnih mjesta na ulazu i izlazu sa auto-puta biti osjetno veći nego kod Sozine!

(Nađoh podatak da će na Smokovcu biti 3+3, a na Mateševu 2 + 2 naplatna mjesta. Nisam siguran da je to dovoljno).
 
Hvala Nidzo. Imas li mozda kakvu mapu trase auto-puta od PG ka Baru?
 
Nidzo pominjao si neke deonice Danilovgrad-Pg itd.... ako mozes postavi neke linkive hde bih mogao o tome vise da prociram, hvala unapred!
 
Nikola sa petlje Smokovac će se izlaziti na bulevar sa 4 trake po 3.5 metra. To je ono sto radi bemax nadvožnjak preko pruge, dva podvožnjaka i novi most preko Morače. Ostaje još da naredne godine produže 400 metara bulevar Vilija Branta do novog kružnog toka.
https://investitor.me/2019/04/30/poznat ... eko-pruge/
 
Занимљива имена булевара! Како год средиће то, па кад се ЦГ врати себи свима ће бити лепше!
 
Meni nije jasno zasto se sad ne radi deonica autoputa Smkovac-Farmaci?
Po meni, onda ne bi trebalo ni raditi ovu obilaznicu sto je Nikola pominje. Ova deonica autoputa je fakticki obilaznica oko Podgorice. I moglo bi da se napravi da se ne naplacuje, kao u Beogardu. Zar to ne bi bilo dovoljno? Ovako ce u buducnosti biti dve obilaznice. Ne znam koliko je to racionalno.
 
Vrh