Šta je novo?

Crna Gora

Po zadnjim najavama 2026 ce se graditi Kolasin- Tunel Klisura(16) miliona projekat. Mislim da se to moze zavrsiti za nekih 6-8 mjeseci. Uz onu ulicu kad se zavrsi u Donji Pazanj dobijamo skracenje dionice Berane- PG nekih 5 do 10 minuta,
sto nije iskljuceno da se desi u ovo doba sledece godine(taman pred zimsku sezonu 2026/27). Do tada ocekujem zavrsetak sportske zone u Kolasinu, hotele crowne plaza i breza. Par novih zgrada i nadam se znacajni pomaci u tenderskoj dokumentaciji, eksproprijaciji, a mozda i izgradnji tri kapitalna projekta Kolasin-Skijaliste, Vjestacko i nocno skijanje. Kolasin polako dobija obrise ozbiljnog grada sto je bitno jer se radi o istorijski nerazvijenom sjeveru CG, sto pokazuje da slicnim mogu da se nadaju i gradjani Polimlja kad se zavrsi druga faza autoputa.
 
Da, osim tog skraćenja od 7-10min (u stacionarnom stanju), dobice se i značajna otpornost na zastoje i probleme.

Dodatno, završava se garaža na donjem skijalištu, jeste da time država u osvovi za pare građana povećava vrednost trikovima i protekcijon stečene privatne imovine, ali se ujedno time sam put ključno rasterećuje zastoja usled nepropisnog parkiranja.

Tj najpre i nece, jer narod voli javašluk za džabe, ali stiče se osnov za 0 toleranciju prema parkiranju na magistralnom putu.
 
Da, osim tog skraćenja od 7-10min (u stacionarnom stanju), dobice se i značajna otpornost na zastoje i probleme.

Dodatno, završava se garaža na donjem skijalištu, jeste da time država u osvovi za pare građana povećava vrednost trikovima i protekcijon stečene privatne imovine, ali se ujedno time sam put ključno rasterećuje zastoja usled nepropisnog parkiranja.

Tj najpre i nece, jer narod voli javašluk za džabe, ali stiče se osnov za 0 toleranciju prema parkiranju na magistralnom putu.
Da zaboravio sam garazu. Sve si u pravu sto si napisao ali prednosti su sto ce da generise novi prihod odnosno otvaranje odrzivih radnih mjesta. Kolasin ima ozbiljnu perspektivu ako zavrsi u naredne 3-4 godine ovo sto je najavljeno. PS. Nismo pomenuli ni Dukley mountains.
 
Garaža samo što nije gotova što je plus, neće biti izgovora za bahato parkiranje i blokiranje puta, mada ako ne poprave K7 a o tome ćute,
može i sneg da padne neće biti sezone, jednostavno neće ljudi da dolaze pa čak ni iz CG da skijaju na jednom šestosedu.
Bitno da iz skijališta štrajkuju, traže pare za nerad, mada ovi iz sudstva su mnogo gori, njihov nerad i očajan rad uništiše CG načisto ali to je druga tema.
Hoteli više kategorije bi mogli da malo naprave konkurenciju i da rade solidno tokom cele godine ako je malo pameti iako znamo
da je tu većina perača para i da ih nije briga za sam rad...
 
Био пре неки дан, оно је срамотно. На путу ка Тивту се возиш камењем и распалим шодером пуном рупа.
 
Isto, malo manje strasno ali u osnovi tako, i ka Pluzinama
Sada vec sve to traje predugo!
 
Pretpostavljam da nije ni raspisan tender za one preostale 2/3 puta do Šćepan polja?
Prvu trećinu su radili letos kada sam prolazio.
A na kraju tog puta tek treba da se gradi novi most preko Tare...
 
Je li moguće da ne popravljaju onaj stub na žičari K7 ? Da li je u planu, zna li se šta ?
 
Pisali smo o Kolasinu kao investicionom bumu. Djeluje da Berane ide u sledecom pravcu. Zavrsava se lokalni put Berane-Bijelo Polje, na proljece krece Berane-Rozaje. Par jakih firmi podgorickih fransiza otvara radnje u BA a dolazi i Lidl. Za sledecu godinu predvidjeno je blizu preko 15 miliona do 20 miliona od kapitalnog budzeta. PS. Berane zbog svoje lokacije moze da prosperira zbog Djalovica Pecine a posebno Stedima kao sto vec osjeca pozitivne stvari zbog tunela Klisura i skijalista. Naravno auto put je conditio sine qua non.
 
Što se tiče K7 bila je vest da će se popraviti o trošku privatnika i posle toga nisam naišao na vest da je zapravo popravljena.
Pitaću ljude iz KL ima li tu pomaka, nemaju mnogo vremena.
Što se tiče Berana i te strane Bjelasice, ona je možda i bolja od ove Kolašinske, po planu ide od katuna Torine, ima nekoliko
vrhova preko 2000m, najviši nešto preko 2100 i spaja se na drugoj strani sa nesrećnim investicijama iznad Mojkovca, tj. Žarski i Cmiljača.
Ali pošto znamo kako tužno izgledaju trenutne investicije, ovo teško da će biti u ovom veku nažalost.
No glavu gore i CG je lider u pazi sad EvRoPsKiM InTeGrAcIjAmA!!! 🤡
 
Vrh