Šta je novo?

Crna Gora

Tog momenta kada oni budu završili tu zavrzlamu na Luštici vrlo verovatno će taj put ostati nama entuzijastama za vožnju automobila, Bog da nas poživi još mnogaja ljeta, jer će ostali ljudi koristiti teleport za kretanje od tačke A do tačke B.
Bez šale meni ovo ne deluje da je moguće da će biti gotovo za mog života a planiram da živim 160 godina :)
 
Tog momenta kada oni budu završili tu zavrzlamu na Luštici vrlo verovatno će taj put ostati nama entuzijastama za vožnju automobila, Bog da nas poživi još mnogaja ljeta, jer će ostali ljudi koristiti teleport za kretanje od tačke A do tačke B.
Bez šale meni ovo ne deluje da je moguće da će biti gotovo za mog života a planiram da živim 160 godina :)
Svaka ti je Njegoseva!
Ziv zdrav bio 160 godina.
 
Što se mene tiče, malo da prišire donjogrbaljski put puna kapa.

Edit: Još kad bi pustili da se prođe kroz Solila, ali tu valjda ima nekih ptica, pa verovatno nije dobra ideja...
 
Poslednja izmena:
Što se mene tiče, malo da prišire donjogrbaljski put puna kapa.

Edit: Još kad bi pustili da se prođe kroz Solila, ali tu valjda ima nekih ptica, pa verovatno nije dobra ideja...
Realno mogli bi dobar deo Luštice da urade sada dok se ne izgrade smeštajni kapaciteti, dajem fore još plafon 10 godina dok gradnja ne uzme maha (već je lagano krenulo, nema Instagram je čudo).
 
Krenuh danas kasno ka Beogradu i negde na nekih 15 km do Bijelog Polja iz pravca Mojkovca odlučih, zbog gužve na Dobrakovu i Gostunu, da skrenem ka Pljevljima (preko Vrulje i Kovrena), tačnije ka GP Ranče. Odličan put u većem delu. Na oba GP je bilo ekspresno, možda 5 automobila ispred mene.

Topla preporuka.

Priroda je fenomenalna.
 
Poslednja izmena:
Sporo ide ova prica oko autoputa bas sporo. Necemo ove godine imate ni pripremne radove sto znaci i 2030 kao zavrsetak je upitna. Nadamo se da bar treca dionica ce krenuti dok se gradi druga i Srbija da nastavi ali to jos teze kakve su trenutne okolnosti.
 
Deonicu Jaz - Tivat treba izbegavati i nedeljom uveče. Juče sam se zeznuo. Neću više ići tim putem dok ga skroz ne završe.
 
Imao sam tu čast da slučajno prođem ovim putem pre mesec dana, 30 kilometara kaldrme, psovao sam sve vreme i prosto nisam mogao da verujem da su tako nešto dozvolili i da im tako stoji već 2 godine.
 
Morao sam zbog posla da se vratim za Sydney pre mesec dana, ali evo jutros sam se vratio I u subotu cu obici, pa javljam. Inace oved se radi o staroj deonici od odvajanja na Trlici , pa do Vrulje. To je cirka 22km, a koliko sam razumeo I ono sto se vidi asfaltirano je put niz selo Otilovici, dalje pored izmestenog manastira Dubocica /u kome je sluzio 7 godina I Sv Vasilije Ostroski/, preko Cehotine I to u onom delu gde se odvaja prilaz meandrima na Cotini, Kako bi mi lokalni rekli. A 9km bi trebalo da je stiglo i do sela Mataruge. To je sve stara deonica puta Pljevlja B Polje koji je samo jednom presvucen davne 89g.
Da vas ne bi bunilo Oni radovi na izradi mostova kod Vrulje u Maocu su potpuno novi pravac, gde je potpuno rekonstruisani put od Slepac mosta, preko Tomaseva, Pavina poljai Kovrena stigao do Vrulje, a onda napustio staru trasu ka Pljevljima koja je presvucena asfaltom ovih 9km I onda okrenuo kraticom od 6 km Prema Mijakovicima da se spoji sa putem Pljevlja Djurdjevica Tara. Duzina dela potpuno novog je oko 6km I sa onim delom od Mijakovica do PV je gotovo iste duzine kao I od Vrulje ovim starim putem, ali je on mongo krivudaviji, Uzi I samim tim nepogodniji za voznju u odnosu na novi pravac koji se zavrsava krajem Oktobra.
Nadam se da sam malo razjasnio. /kao lokalpatriota/
 
Vrh