Šta je novo?

Crna Gora

Kakvo je generalno misljenje naroda o rekonstrukciji Tivat-Budva? Meni se čini kao loše rešenje jer je magistrala već bila nebezbedna, a sada će kao 2+2 sa većim brzinama biti još nebezbednije. Takođe, kako put i dalje prolazi kroz naselja tu će i dalje nastajati zagušenja i usporavanje saobraćaja pa samo proširivanje ima još manje smisla.
Možda je ovaj put trebalo ostaviti kao 1+1 lokalni, uz rekonstrukciju ako je bila potrebna. A razmišljati o regionalnom 2+2 putu koji obilazi naselja.

Ovo će biti praktično bulevar, neće puno ubrzati ali će malo smanjiti gužve i unormaliti taj deo što se tiče divljih uključenja, lokalnih puteva, prodavnica okolo itd. Svakako je potreban jer je ovo do sad baš neugledno. Obilaznica tj brza saobraćajnica je planirana van naselja:

 
Kako im toliko treba za put TIvat - Jaz?
Pa to nije veliko rastojanje?
 
15ak kilometara, možda 20 od centra.
Zimi 15-20 minuta vožnje, leti 90-100 minuta :)
 
Ovo će biti praktično bulevar, neće puno ubrzati ali će malo smanjiti gužve i unormaliti taj deo što se tiče divljih uključenja, lokalnih puteva, prodavnica okolo itd. Svakako je potreban jer je ovo do sad baš neugledno. Obilaznica tj brza saobraćajnica je planirana van naselja:

Ovo pre ćemo dobiti leteća kola negoli ovo da naprave. Hajde ovo oko Budve i ima smisla, Tivat bi isto valjalo nekako malo obići.

U sezoni dole treba (mnogo) više onih solarnih brodića i sve da se poveže. Jednom preživiš do hotela/stana/kuće, i onda ploviš.
Negde i Voli/Maxi/Idea (šta god) da se namesti na pristanište...
 
Postoji projekat obilaznice oko Tivta mislim da je radio Ep 7 km 2+2 preko brda od aerodroma do trajekta
 
Direktore nista od toga sto si naveo nije zavrseno do kraja, sto se vidi i na ovom snimku koji je podeljen gore… Ima pomaka ali jako slabo
 
Samo da napomenem ovde se pravi, kao crnogorci to vole da kažu, "bulevar".
Znači nije autoput nego ulica sa po dve razdvojene trake u oba smera.
Jedina veća problematika je kroz Radanoviće na svim drugim mestima uglavnom ima mesta da se dodaju dve trake bez ikakvih problema.
Bemaxov snimatelj očigledno vrlo promišljeno snima tako da se stiče utisak da oni udarnički rmbaju međutim sami rezultati ne idu u prilog tome.
 
U spicu sezone treba da privremeno asfaltiraju sve delove gde je makadam i da smanje ometanje saobracaja na minimum. Nece im nista znaciti da dva meseca sto ne mogu da kopaju trasu, ima raznog drugog posla koji moze da se radi.
 
Ovo je u CG komedija od naroda, NVO i medija. Jos niko nije izmislio da se radi novi put a da se ne raskopa stari.
 
Direktore nista od toga sto si naveo nije zavrseno do kraja, sto se vidi i na ovom snimku koji je podeljen gore… Ima pomaka ali jako slabo
Prošle godine se u avgustu od kt Kotor Tivat Budva do aerodroma vozilo 1+1. Druga strana je bila delimično gotova i bilo je tarzana koji su se tamo provlačili, ali nije bila puštena.
 
1000006306.jpg
Tesko da cu ja docekati I deo od ovoga, ali nek ostane da mastaju mladje generacije.
 
Pogledajte prilog 242513Tesko da cu ja docekati I deo od ovoga, ali nek ostane da mastaju mladje generacije.
Do kraja 2030 ako se od svega ovoga zavrsi Matesevo-Andrijevica i Smokovac Tolosi uz ovu zaobilaznicu oko Budve treba da smo zadovoljni. Do 2040 ako se poveze sa granicom to je veliki uspjeh.
 
A pruga neka nova bar ulcinj nista
Ili sutomore tivat pa da sjednes u voz preskočio gužvu dovoljno da bude 120kmh
 
Vrh