Šta je novo?

Crna Gora

Iskreno, meni je bolje i da bude sporije ali po propisu, nego brzo i mimo svih propisa.

BiH uvek treba posmatrati na drugačiji način - to je duboko nefunkcionalna država, ne u smislu sukoba entiteta, nego u smislu propisa koji se primenjuju za svaki njen deo. Jako je nezgodno upravljati bilo kojim projektom tamo.
 
Ja i dalje ne mogu da verujem da su deonice odvojili kod Tološa, umesto kod Farmaka. Vole valjda da sav saobraćaj za budvansku i barsku rivijeru ide kroz Pogoricu...Tako će i biti još jedno pola veka, a nije moralo
 
Dokle se stiglo sa ovom rekonstrukciji puta Tivat - Jaz,jel pusteno nesto u saobracaj uopste ?
 
Cuo sam da su strahovite guzve na potezu prema Budvi.
 
Sto se tice tog puta to je jedna velika sramota za izvodjaca, sto se tice samog stanja i organizacije gradilista. Vozila od Jaza do kruznog toka ka Kotoru idu dobrim delom makadamom koji je prepun rupa i ulegnuca, a od kruznog do aerodroma se ide novom trasom u koju nisu ugradjene sahte, pa efektivno nema 2 trake vec 1.5 u kojoj je tesko obici nekoga. Ne verujem da ce ovo u celosti biti gotovo u 2025. godini, na par mesta jos nisu ni usli u imanja ljudi, deluje da se skroz stihijski radi.
 
Rok za Tivat- Jaz je januar 2026 godine. To je jos 8 mjeseci ili jos 40% od pocetka izrade radova. Iz te perspektive kad se gleda solidno napreduju radovi. E sada se prica da jos nijesu rijesili imovinske odnose i vodovodne cijevi pa to usporava. Najava je da u spicu sezone nece biti asfaltiran 1km od 15.5km koliko je duzina projekta. Osim garaze na skijalistu Kolasin u zadnje 3-4 godine nema projekta u kojem je Bemax (pod)izvodjac radova a gdje su se desila kasnjenja.
 
Kakvo je generalno misljenje naroda o rekonstrukciji Tivat-Budva? Meni se čini kao loše rešenje jer je magistrala već bila nebezbedna, a sada će kao 2+2 sa većim brzinama biti još nebezbednije. Takođe, kako put i dalje prolazi kroz naselja tu će i dalje nastajati zagušenja i usporavanje saobraćaja pa samo proširivanje ima još manje smisla.
Možda je ovaj put trebalo ostaviti kao 1+1 lokalni, uz rekonstrukciju ako je bila potrebna. A razmišljati o regionalnom 2+2 putu koji obilazi naselja.
 
Kakvo je generalno misljenje naroda o rekonstrukciji Tivat-Budva? Meni se čini kao loše rešenje jer je magistrala već bila nebezbedna, a sada će kao 2+2 sa većim brzinama biti još nebezbednije. Takođe, kako put i dalje prolazi kroz naselja tu će i dalje nastajati zagušenja i usporavanje saobraćaja pa samo proširivanje ima još manje smisla.
Možda je ovaj put trebalo ostaviti kao 1+1 lokalni, uz rekonstrukciju ako je bila potrebna. A razmišljati o regionalnom 2+2 putu koji obilazi naselja.
Bolje da ga ima nego da ga nema. Sustinski ne rjesava problem guzvi u ovom dijelu primorja.
 
Bolje da ga ima nego da ga nema. Sustinski ne rjesava problem guzvi u ovom dijelu primorja.
Ja baš zato razmisljam da je bolje da ga uopšte nema. Jer ne rešava ni jedan problem, a pored toga što košta više, drastično smanjuje i bezbednost kako vozača tako i svih ostalih učesnika u saobraćaju.
 
Ja baš zato razmisljam da je bolje da ga uopšte nema. Jer ne rešava ni jedan problem, a pored toga što košta više, drastično smanjuje i bezbednost kako vozača tako i svih ostalih učesnika u saobraćaju
Ја мислим да ће свакако бити много боље него је сада, и да је ово добар увод да се коначно поради на обилазници око Будве и Тивта, и да ће са те две обилазнице све добити на додатном значају. Много више за локално становништво него ли за нас туристе које 2-3 пута годишње прођу туда.
ШТо би наш народ рекао, у "ар" је ако и 10 минута уштеде времена у једном чравцу неком ко свакодневно путује на релацији тиват-будва.
 
Vrh