Šta je novo?

Crna Gora

Ima li snega u Kolašinu sada za skijanje?
S obzirom da su ove poslednje snežne padavine zastale negde na južnim padinama Zlatibora i da se može videti tamo samo visoko, zanima me da li u Kolašinu ima dovoljno prirodnog za uređivanje staza.
 
Na deonici Mateševo-Kolašin u toku su sasvim završni radovi (na nekoliko mesta putari postavljaju odbojnu ogradu, još ima nekih sitnih radova pored trase itd.), ali može se reći da je u funkcionalnom smislu deonica završena.

Od PG (start u visini OKOV-a), do centra Kolašina, bez bilo kakvog pomena vrednog kršenja propisa, sada je opuštenih 45min. To je veoma dobro, ne samo u smislu vremena, već i super opuštene vožnje. Ako bi se žurilo/manje obaziralo na propise i onog Golfa presretača :) verujem da bi se dalo uštedeti još 10min, ali to zaista nema potrebe.

Još jedan utisak o rekonstrukciji veznog puta... Sve je bajno i krasno, ali od najavljivanog ispravljanja trase, ako ga je i bilo uopšte, nema mnogo primetne koristi. Na nekoliko mesta trasa je mogla, a verovatno i morala (imajući u vidu uložena sredstva), da bude ispravljena.
 
Je l ovo crnogorski naziv za brzu saobraćjnicu? Mislim kakav bulevar između 2 grada. Zamislite kada bi put BG-Pančevo koji je u 4 trake sa semaforina nazivali bulevar Beograd-Pančevo? :) Niđe veze
Vec smo pisali o tome, oni to zovu bulevar. Sa neke strane je i postenije zato sto se vodi kao put u naseljenom mestu, tako su nazvali i Podgorica - Danilovgrad, ipak nema svuda zastitnu ogradu, sva ukrstanja u nivou, ima dosta ukljucenja i iskljucenja za objekte koji su pored samog puta, autobuska stajalista isto prakticno na putu. Ne moze se porediti recimo sa putom do Valjeva ili do Surcina.
 
Poslednja izmena:
Jel se tako cisti AP sef zimske službe bi mi bio na birou vrlo brzo
 
Како може неко да назове у ЦГ пут Црнча-Пљевља-Горажде? Ваљда Метаљка!!!
 
Како може неко да назове у ЦГ пут Црнча-Пљевља-Горажде? Ваљда Метаљка!!!
Da li grade novi put, ili ekonstruišu postojeći? Pošto je deonica od Pljevlje ka Metaljci rekonstruisana temeljno u dužini od 20 km, tako da ostaje još nekih 20 km do Metaljke. I taj rekonstruisani deo je - čini mi se- ograničenja 80 kmh.
 
U pitanju je nova brza saobracajnica koja treba da se nastavlja na autoput beograd-sarajevo negde kod gorazda.
 
U pitanju je nova brza saobracajnica koja treba da se nastavlja na autoput beograd-sarajevo negde kod gorazda.
Горажде је федерацији са којом ЦГ нема границу! Поента је како онда можеш тако назвати пут! Можеш до Фоче или Чајнича!
 
Ово ми је занимљиво ! Тунел Трешњевник ће бити 3600м што значи да ће улазни и излазни бити на на око 1000-1100м . Срећа да су одустали од краће верзије јер је то осојна страна и снег се дуже задржава!. Сад ће на Штавну само планинари...
 
kako stoji u tekstu,od Andrijevice do Boljara kroz BP razradjivace varijantu 2 , dakle onu sa tunelima , dalje od grada.
Pa skoro sam i pisao da je suludo ici kroz Berane i da je logicnije da idu povrh grada takozvanom planinskom varijantom. Sada dali je to definitivno odluceno to neznam ali kako ovde pise da se ta varijanta 2 razradjuje. Ako neko ima blizu informaciju mogao bi da je podeli sa svima nama.
 
Cim su to naznacili bice da je tako. Dobro je da se bar pominje ideja o razradi ovoga, uporeda sa ovim nasim nepomenicima. To znaci da postoji neki dil i da je moguca realizacija u skorije vreme, a skorije vreme je petoletka. U smislu da se zapocne andrijevica i neki rad na do duge poljane. Trebalo je kinezi da sve odrade ali izgleda da je rat u rusiji i popustljivost ili pak ucena eu zbog istog doveo do toga da i oni upadaju u tal. Masmediologija vlada umovima, na nama je da ne popustimo.
 
Poslednja izmena:
Vrh