Šta je novo?

Crna Gora

Ne znam da li je neko ranije komentarisao, ali pretpostavljam da su ovi delovi zaokruženi crveno ostavljeni za budući nastavak obilaznice oko PG.
 

Prilozi

  • 01-Petlja Smokovac - ulaz na AP.jpg
    01-Petlja Smokovac - ulaz na AP.jpg
    304,8 KB · Pregleda: 3.019
Koliko u suštini nedostaje autoputa od Mateševa do granice?
Šteta, divan AP, ali Crna Gora ni teoretski za vreme naših života neće moći da to produži do granice sa Srbijom... :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844206#p844206:aevgy2xz je napisao(la):
Perkan » Pet Apr 23, 2021 1:08 pm[/url]":aevgy2xz]Koliko u suštini nedostaje autoputa od Mateševa do granice?
Šteta, divan AP, ali Crna Gora ni teoretski za vreme naših života neće moći da to produži do granice sa Srbijom... :(
Otprilike nedostaje oko 78km od Mateseva do Boljara.
Od Mateseva do Andrijevice (to je sledeca dionica koja ce da se gradi) ima 23km, i onda ostaje oko 55km od Andrijevice do granice sa Srbijom.
 
Jel deonica koju rade Kinezi ovo od 7:28 sa snimka? Deluje da baš dosta kasne, sramota s obzirom koliko su plaćeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844190#p844190:1m63ua3w je napisao(la):
Fist » Fri Apr 23, 2021 11:33 am[/url]":1m63ua3w]Ne znam da li je neko ranije komentarisao, ali pretpostavljam da su ovi delovi zaokruženi crveno ostavljeni za budući nastavak obilaznice oko PG.
file.php

Ja mislim (nagađam) da će ovo biti uključenja/isključenja za petlju Smokovac i/ili JJK jer je ovo privremeno rešenje petlje pa je glavni pravac ka njoj, dok po projektu glavni pravac ide oko Podgorice, uz brdo ka Tološima. I još jednom da podvučem da ne mogu da shvatim da ne forsiraju ubrzanu izgradnju te obilaznice, jer je za nekih godinu dana na Zlatici haos u najavi - naplatna, kružni i to će se preneti kroz ceo tranzitni pravac kroz grad. Nije da će skoro početi (a za završetak treba bar 3 godine) i Mateševo-Andrijevica, ali čak i kad ga završe neće generisati neki saobraćaj u situaciji kad će postojati Berane-Kolašin, dok obilaznicom do petlje Farmaci rešavaju gužve u PG na duže staze i izvlače ogroman deo tranzita iz grada - ka Nikšiću na petlji u Tološima, ka Baru i aerodromu preko petlje i jugozapadne obilaznice koja se gradi, a pravo bi faktički nastavljao na postojeći put ka Cetinju, Budvi i delovima Boke.
 
Ima toga na više mjesta
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-04-24-12-22-18-448_com.google.android.youtube.png
    Screenshot_2021-04-24-12-22-18-448_com.google.android.youtube.png
    942,9 KB · Pregleda: 2.660
  • Screenshot_2021-04-24-12-14-51-490_com.google.android.youtube.png
    Screenshot_2021-04-24-12-14-51-490_com.google.android.youtube.png
    1.010,1 KB · Pregleda: 2.659
  • Screenshot_2021-04-24-12-21-26-652_com.google.android.youtube.png
    Screenshot_2021-04-24-12-21-26-652_com.google.android.youtube.png
    910,2 KB · Pregleda: 2.661
Screenshot_2021-04-25 Boris Raonic on Twitter.png

Kako su ljudi nekad glupi. Čak i ne sporim da see DPS ugradio masno, ali upoređivati ovako babe i žabe...
 
Preneto je ne bas lepo saopstenje ministarstva kapitalnih investicija iz CG. da li je tacna informacija za novi rok mozda nikola92pg ili neko odatle potvrdi ili demantuje.
steta sto nema snimak sta se dogadja na sekcijama 3 i 4 a koliko se secam kinezi su to proglasili AREA 51...
 
Да, са секција 3 и 4 читаву зиму је неко можда једном ставио слике са Инстаграма. Видећемо да ли ће завршити у овој години!
 
Da nije ovog autoputa verovatno ne bismo nikada čuli za taj Smokovac i Mateševo... Očekivao se autoput od (romantično nazvanog) Južnog Jadrana, a niknuo je nekakav "puteljak" dužine 41km kojim će se voziti 15minuta od "niđe" do "niđe" i sve to za milijardu i kusur eura.

Para više nema, a srećom ni Jugoslavije i fondova solidarnosti koji bi parama iz Beograda, Zagreba i Ljubljane finasirali ovakve propale projekte...

Koliko je uopšte smisleno polemisati bilo šta o ovome, jer taj "puteljak" je beskoristan i za unustrašnji saobraćaj Crne Gore, a o regionalnom značaju da ne pričamo. Autoput koji ne povezuje ništa smisleno, već omogućava 15 minuta vožnje od Podgorice autoputem i nazad... Možda eventualno da se malo "produvaju dizne" i to je to.

Pošto ovaj projekat verovatno neće nikada u skorijoj budućnosti biti završen, tih 41km što će možda pustiti ove godine, a možda i neće, je beznačajno u svakom pogledu.
 
подцењујеш финансијерски интерес за целокупан пројекат

Ово је малтене доказ да се ЦГ као држава уопште ни не сматра дугорочно одрживом нит да ће постојати до краја века
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846681#p846681:37b3sxfd je napisao(la):
SRBO » Нед Мај 02, 2021 1:45 pm[/url]":37b3sxfd]подцењујеш финансијерски интерес за целокупан пројекат

Ово је малтене доказ да се ЦГ као држава уопште ни не сматра дугорочно одрживом нит да ће постојати до краја века
Право у центар....
 
Put će sigurno biti nastavljen, a dotle će se, sasvim smisleno, koristiti taj 41 km. Crna Gora je opstala i u neuporedivo težim okolnostima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846690#p846690:2rq35ajf je napisao(la):
Пантограф » Нед Мај 02, 2021 2:31 pm[/url]":2rq35ajf]Put će sigurno biti nastavljen, a dotle će se, sasvim smisleno, koristiti taj 41 km. Crna Gora je opstala i u neuporedivo težim okolnostima.
Наравно да ће бити настављен, јер Кина хоће тако. Друга је ствар ко ће то и како платити!
 
Uvek neko plati. I Kraljevina Crna Gora je imala dobru mrežu puteva za svoje vreme, i državne automobile. I to je neko platio, i barsku prugu, pa će i ovo. A put će da ostane. Kao i Crna Gora.
 
Ako Republika Srpska može da gradi autoputeve, što to ne bi mogla i Crna Gora?
Nije velika razlika u ekonomskoj snazi, a mogu se zaduzuvati iz više izvora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846670#p846670:2qu2udbp je napisao(la):
KrCan » Нед Мај 02, 2021 1:10 pm[/url]":2qu2udbp]https://www.vijesti.me/vijesti/drustvo/535331/ivanovic-zavrseno-oko-95-odsto-radova-na-prioritetnoj-dionici-auto-puta
Ima lepa galerija fotografija i meni interesantni saobracajni znaci na njima

Натписи на табли на ћирилици, никако?!

Скоро па лакше било у НДХ писати ћирилицом, него у Миловом монтенегру... Е црна моја горо
 
Матешево није у друмском свету потпуно непознато. Претходних деценија, током дуготрајних радова или одрона у кањону Мораче, као алтернатива коришћен је стари пут до Колашина, баш преко Матешева.
Како ће ЦГ платити градњу, да ли ће добити помоћ ЕУ, видећемо, а тај одговор није неважан ни у Србији, јер ће нас сличан дужнички проблем сачекати "најдуже за две, две и по године".
 
Како Курир ексклузивно сазнаје аутопут кроз Црну Гору скоро готов

AUTO-PUT KROZ CRNU GORU SKORO JE GOTOV! Cela trasa snimljena je DRONOM, pogledajte kako izgleda! VIDEO https://www.kurir.rs/v/3679951


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh