Šta je novo?

Crna Gora

Deo od ski centra do KL je veliko usko grlo za tu ambiciju, ali nakon otvaranja deonice CG AP do Andrijevice (po nekoj mojoj proceni oko 2029-2030. god) već postaje racionalno čak i iz BG.

Takođe, imajući u vidu trenutne radove na Zlatiboru i ispred Mojkovca, verujem da konkreetno ove sezone nije loše probati preko Berana i za nas severnjake :) .
 
Nadam se da će se deo saobraćaja iz Srbije prema Podgorici i moru, posebno iz istočnih i centralih delova KV, NP, KŠ, NI itd., polako usmeravati na ovaj pravac, da se malo rastereti magistrala UE-BP.
Pa ja mislim da vecina onih koji idu na more iz tih krajeva uvek idu na Rozaje, bar one sto sam upozno za vise decenija dole..
 
Ima jedan tunel na deonici Mateševo-Andrijevica kroz Trešnjevik i biće između 2.800m i 3.600m, ne znam koja je varijanta izabrana na kraju. E sad biće dosta mostova i useka, ali nigde ne može da se zaglavi sa radovima kao u tunelu. Tako da nadam se da da mogu bez nekih velikih kašnjenja da završe. Ne znam ni koji je rok, verujem minimum 4 godine. Za sve od Andrijevica ka Srbiji, to su sada priče za novine bar dok ne bude nekih konkretnih stvari.
 
Што је тунел дужи, то је боље! Улазни и излазни портали ће бити на нижој надморској висини!
 
Google mape sada rade rutiranje po novom putu Berane - Kolašin.
Skraćenje puta ka Podgorici je oko 34 km u odnosu na put preko Ribarevine i Mojkovca.
 
Evo kako u Crnoj Gori svercer nafte u vreme sankcija napravi svetsku firmu uz donaciju od sverca cigareta I narkotika od po polamilijarde godisnje iako u zivotu nije ni bukvar procitao, kad se privatizuje drzava, pa se sve moze. Kaze mi jedan prijatelj da ni u gigantu kakav je Volvo, nikada nisu u istoriji dobili toliku narudzbinu kamiona za novoformiranu firmu kao sto je bio slucaj sa Bemaxsom, pa im nisu u pocetku smeli da isporuce toliku narudzbinu dok sve nije isplaceno u cent.

 
Cek oni su pustili tunel a prilaze nisu obnovil ...a toliko se čekalo

Da, to je gotovo redovno dole, da ne veruje čovek. Sada ćemo 5 godina da slušamo i čitamo vesti o obnovi veze grad-ski centar. A onda još jedno 7 o obilaznici. Ali, naravno, i to jedno po jedno.

Vreme je jeftino na Balkanu.
 
Evo kako u Crnoj Gori svercer nafte u vreme sankcija napravi svetsku firmu uz donaciju od sverca cigareta I narkotika od po polamilijarde godisnje iako u zivotu nije ni bukvar procitao, kad se privatizuje drzava, pa se sve moze. Kaze mi jedan prijatelj da ni u gigantu kakav je Volvo, nikada nisu u istoriji dobili toliku narudzbinu kamiona za novoformiranu firmu kao sto je bio slucaj sa Bemaxsom, pa im nisu u pocetku smeli da isporuce toliku narudzbinu dok sve nije isplaceno u cent.

Ova ti prica vazi za skoro svaku privatnu gradjevinsku firmu, bilo niskogradnje ili visokogradnje, na ovim prostorima(Balkan).
 
Vrh