Šta je novo?

Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3
Danas autobusi i gradski i medjugradski u centru Zemuna staju na potpuno istom mestu, što postaje fizički nemoguće da svi koji pristignu stanu na stanicu, pogotovu što je medjugradskim autobusima potrebno da izvade prtljag putnika. Nekada je to stajanje bilo razdvojeno, a opet dovoljno blizu zbog presedanja. Gradski su u smeru ka Beogradu stajali ispred Robne Kuće a medjugradski na ćošku ispred Doma Vazduhoplovstva, a prema gradu gradski busevi ispred stare apoteke, a medjugradski ispred Stare Pošte. Ispred Doma Vazduhoplovstva prema Glavnoj ulici je bilo uredjeno parkiranje sa drvoredom, taman i za kola i za pešake i za drveće. Danas je tu zabranjeno parkiranje, čak i za vojna lica koja rade u Domu, mislim barem da su parking rezervisali za sebe to bi bilo razumljivo.

Sve ovo je ispreturano negde posle bombardovanja. Mada realno je deo zgrade Doma Vazduhoplovstva bio oštećen bombom pa je pretumbacija autobusa imala smisla dok nije popravljeno, a popravljeno je odavno, ali je to rešenje ostalo. Snaga birokratske inercije.

Ja ne znam ko o ovom slučaju uopšte odlučuje (Opština Zemun, Grad Beograd, Republika, Vojska...) ili što je još gore da su nadležnosti preklopljene, pa eto prilike za tradicionalno politiziranje, a za to vreme putnici bez potrebe trpe gužvu i idealna parking mesta u centru Zemuna zjape prazna.

Napominjem da nisu potrebna nikakva ulaganja, postojeći profil Glavne Ulice pogoduje ovakvom rešenju (koje je važilo decenijama!) samo neko treba da ispečatira rešenje i postavi malu info tablu (veličine GSB tabli, ne mora veće) gde staju medjugradski.

P.S. nema slike za ilustraciju, nešto mi ne radi Google Earth kako treba.
 
Ја сам својевремено имао идеју о аутобуској станици Земун која би била на Кеју, код окретнице, где је сад паркић и игралиште. Одатле би полазила и Ласта, и ГСП, и стајали би међуградски аутобуси. Наравно, то је прилично непотребно и добро је што је тај простор сређен (мада бих ја са Кеја тотално протерао саобраћај), а ни мени није јасно зашто градски и приградски аутобуси и даље стају на истом месту, обзиром да је Дом ваздухопловства поправљен.
 
iscimajte c.s.i. ja da potera ove birokrate iz direkcije za saobracaj(ah kako im naziv zvuci komunisticki)
 
Dok radovi traju u Glavnoj , trasa autobusa ide uz Zemunski kej do Muhara , jeste put duži par minuta
ali
meni se sviđa da u prolazu vidim kej, Dunav i nekako je prostor između oba smera (trase)živnuo. :)
Pri tome Glavna je rasterecena
da li bi puno smetalo kad bi tako i ostalo i nakon završetka radova :rolleyes:
 
Не свиђа ми се то. Кеј треба да буде тотално без возила, и ово што има у нормалним околностима је превише.

Мада, чињеница је да се сад саобраћај брже одвија.
 
Moj ćale je imao ideju da bi Ugrinovačka i Cara Dušana trebalo da budu jednosmerne, u suprotnim smerovima. Ideja prepuna mana, ali opet vrlo zanimljiva.

Što se tiče sadašnjih radova, jeste put lepši, možda čak i brži, ali to nije mesto za tu količinu autobusa i automobila.
 
Kokos":3grxur7y je napisao(la):
Moj ćale je imao ideju da bi Ugrinovačka i Cara Dušana trebalo da budu jednosmerne, u suprotnim smerovima. Ideja prepuna mana, ali opet vrlo zanimljiva.

Što se tiče sadašnjih radova, jeste put lepši, možda čak i brži, ali to nije mesto za tu količinu autobusa i automobila.
Мислим да је ово, са оваквим уличним наслеђем једино решење. Од постојећих улица, најбезболније је да Угриновачку претворимо у булевар, али и то је дугорочно. Ако би то урадили, Главну би требало забранити за аутомобиле, сем по неки попречни прилаз.
 
Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?
 
Očajno je uređen Zemun, zaista očajno. Međutim, ipak jasno su odvojene stanice kod "pošte", stanica gradskog je ispred, stanica međugradskih i prigradskih je iza trafike :D
Što se tiče terminusa Kej Oslobođenja mislim da je preopterećen i ovako, jako često se prave kolone vozila koje prekidaju saobraćaj, jer je prevelik broj buseva ušao u "terminus", frku tu pravi i prigradska Lasta koja se takođe parkira gde može (stigne). Ja sam davao predloge da se bar taj lastin terminus sredi, da se skloni ona kućica, pomere klupe, bandere, zabrani parking, asfaltira se prilaz stanici a ne kroz blato ljudi da idu i da se tu lepo napravi terminus nalik na Šumice, sa tri "perona" ili šta god, možda čak malo cepnuti i od parka, i onako je taj deo ruiniran. Ipak, smatram da je taj deo i previše opterećen vozilima sa prigrada da bi im se dodao i međugrad, a i nepraktično je, šta znam, videćemo šta će biti, možda nekom padne i neka bolja ideja na pamet...
 
.....Kej Oslobođenja mislim da je preopterećen i ovako, jako često se prave kolone vozila koje prekidaju saobraćaj, jer je prevelik broj buseva ušao u "terminus", frku tu pravi i prigradska Lasta koja se takođe parkira gde može (stigne).....

Okretnicu sa Keja izmeštiti preko puta, kod hale Pinki uz Zemunski park
dobija se:
-adekvtniji veci prostor okretnice,
-rasterecenje Glavne ul.
-skracenje za jednu stanicu
-ušteda na gorivu sa bržim obrtom (takt)
-oslobadjanje Keja od teškog saobracaja
-itd.

Tako i tako za putnike koj (peške) idu radi presedanja
od Pošte iz Glavne do terminusa i obrnuto
je gotovo ista razdaljina
i do Keja i do Zemunskog parka
- samo bi saobracaju bilo lakše :)
 
EUKALIPTUS":252w8xy7 je napisao(la):
Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?
Па онда би то урадили само од центра Земуна до Филипа Вишњића. Источно одатле, Угриновачка има довољно широку регулацију за било шта. Мој став је да главна сабирна улица од Џона Кенедија до Новоградске буде Угриновачка, да се између Бежанијске и Новоградске прошири или рушењем реда кућа или тунелом са две траке, а Главна да постане забрањена за аутомобиле, или са врло закукуљеним дозвољеним улазима у центар Земуна да се дестимулише коришћење исте као главног правца.

Део тог предлога је повратак трамваја у Земун и продужење истог све до Спољне магистралне тангенте. Трамвајска баштица/аутобуска трака би користила супротан смер у односу на аутомобиле, уз појачање са неком аутобуском линијом која би се кретала заједно са аутомобилима у супротном правцу због непосредне опслуге јавним превозом. Наравно да би бар једна трамвајска линија користила Филипа Вишњића да се врати назад.

План ћу скицирати неком приликом, као варијанту решења. Друга варијанта је трамвај Цара Душана, али такође са измештањем аутомобилског транзита у Угриновачку.
 
Kada bi mogla da se ugrinovačka proširi na 2+2, onda bih podržao pešačko - tramvajsku Glavnu i Cara Dušana.
Na žalost, milim da je utopija.

Nek prošire prvo 200m Aleksandra Dubčeka na račun nelegalnih objekata, pa da pevamo.
 
Karlo del Ponte":3hta69s2 je napisao(la):
EUKALIPTUS":3hta69s2 je napisao(la):
Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?
Па онда би то урадили само од центра Земуна до Филипа Вишњића. Источно одатле, Угриновачка има довољно широку регулацију за било шта. Мој став је да главна сабирна улица од Џона Кенедија до Новоградске буде Угриновачка, да се између Бежанијске и Новоградске прошири или рушењем реда кућа или тунелом са две траке, а Главна да постане забрањена за аутомобиле, или са врло закукуљеним дозвољеним улазима у центар Земуна да се дестимулише коришћење исте као главног правца.
......

Karlo,

Odavno se priča da ulica Prilaz (bivša Jakuba kuburovića) treba da se proširi na 2+2 i to na uštrb cele desne strane kada se ide ka Prvomajskoj. Takođe i Prvomajska treba da se proširi isto na uštrb desne strane gde su sad kiosci i mali zidani prodajni objekti i da dobije izlaz na novosadski autoput. Kažu da sve ovo stoji u starim planovima, al državu opet preteče nelegalna gradnja.
 
Главна дефинитивно као пешачка зона. Евентуално трам.
 
To drugari sta je stajalo u 'starim planovima' mozete (mozemo) da okacimo macku o rep.
Nekada je uz rusenje kuce islo davanje stanarskog prava vlasnicima, koji su naknadno otkupom postali vlasnici tih nekretnina.
Bilo je 'pravicnih' nadoknada poput slucaja gde je za kucerak u blizini sadasnje VMA dodeljen stan na Banjici, ali bilo je i slucajeva gde se za objekat na prostoru uzeg dela grada 'dobijao' stan u Batajnici ili nekom slicnom (dalekom) perifernom naselju.
Bilo je i drugacijih 'zloupotreba' gde su se na adresu 'kucerka' od 50-60m2 prijavljivale po 4-5 porodica pa se dobijalo isto toliko stanova.
I sve to je bilo u drzavi koja je za ovu dansnju bila 'mocna' i 'bogata'.

Danas imamo situaciju da 'obicna njiva' godinama koci izgradnju Batajnicke petlje, da je bespravan gradjevinski objekat takodje kocio nekoliko godina, da zbog mucke sa GGS, kao i strnjista prodatog privatnom investitoru stoji zavrsetak petlje orlovaca, da ja trasa obilaznice u reonu sela rakovica zaposednuta stambenim kucama...
Da, pogledajte recimo koliko 'traje' prosirenje Vojvodjanske?
Koliko je tu puta u pojedini isplacen objekat nanovo useljavan 'neko ugrozen' i posao cekao?
Mi smo grad u kome se 'veliki investitori' ne pridrzavaju ni spratnosti, gradjevinske, regulacione linije, broja parking mesta...
Jedan 'stambeni objekat' legalizovan pod krajnje sumnjivim okolnostima na periferiji Zemuna je promenio 'prirodu i namenu' novoizgradjene saobracajnice jer drzava, grad (...) nemaju snage, moci ali ni sredstava da se objekat srusi, vlasnici obestete, a odgovorni kazne novcano ali i krivicno!!!?
I vi od takvog sistema danas ocekujete akciju po pitanju prosirenja Ugrinovacke, ili prvomajske u Zemunu??
;) :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=315165#p315165:2hr0mum1 je napisao(la):
boby07 » Uto Jan 20, 2015 3:34 pm[/url]":2hr0mum1]
Karlo del Ponte":2hr0mum1 je napisao(la):
EUKALIPTUS":2hr0mum1 je napisao(la):
Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?
Па онда би то урадили само од центра Земуна до Филипа Вишњића. Источно одатле, Угриновачка има довољно широку регулацију за било шта. Мој став је да главна сабирна улица од Џона Кенедија до Новоградске буде Угриновачка, да се између Бежанијске и Новоградске прошири или рушењем реда кућа или тунелом са две траке, а Главна да постане забрањена за аутомобиле, или са врло закукуљеним дозвољеним улазима у центар Земуна да се дестимулише коришћење исте као главног правца.
......

Karlo,

Odavno se priča da ulica Prilaz (bivša Jakuba kuburovića) treba da se proširi na 2+2 i to na uštrb cele desne strane kada se ide ka Prvomajskoj. Takođe i Prvomajska treba da se proširi isto na uštrb desne strane gde su sad kiosci i mali zidani prodajni objekti i da dobije izlaz na novosadski autoput. Kažu da sve ovo stoji u starim planovima, al državu opet preteče nelegalna gradnja.

Mozda ovo: https://www.beoland.com/lat/javni-uvid- ... -u-zemunu/

Samo slabo se prica o tome.
 
Vrh