Режим саобраћаја | Радови под саобраћајем |
Наслов | Изградња комплекса |
Улица | Др Хуга Клајна, Пеђе Милосављевића и Исмета Мујезиновића |
Од кућног броја | |
До кућног броја | |
Почетак радова | 19/2/2024 |
Завршетак радова | 24/12/2024 |
Извођач | Република Србија, Министарство за јавна улагања |
Опис | Извођење радова на изградњи објекта комплекса центра за рани развој деце и инклузију у Београду, на грађевинској парцели ГП1 која се формира од кп. 1569/1 КО Нови Београд, у ул. Хуга Клајна |
Линк | |
Документ | 34418--129/24 |
Mozda dodju ljudi taksijem sa detetom ili ih neko doveze. Mozda i neko vece vozilo skupi decu I doveze ih pout skolskih autobusa.Nzm zašto grad dozvoljava ovakav kolski prilaz objektima tzv zonu za ostavljanje pritom imaju garazu
Vidim isto u kneza milosa ispred Skaj lajna
Jedino mi to razumljivo za prokop sto je uradjeno ali za privatne objekte
Verovatno zato što je to glavni ulaz pa da da se olakša deci i roditeljima pristup a da ne govorimo o tome da ima i manje pokretne dece pa da ne koriste neke sporedne ulaze i liftove iza zgrade.Nije mi jasno šta će kolski prilaz iz glavne ulice koja je 1-1 i kojom idu autobusi, kada imamo bočne ulice sa mnogo manje saobraćaja.
Ok, verujem da se neće često koristiti taj prilaz, ali opet moram pitati ZAŠTO?
Možda je moglo. Ali ipak mislim da je direktan prilaz za ovaj centar najmanji problem na Novom Beogradu i da nema smisla to baš na ovom projektu forsirati. Eno gomile zgrada na Tošinom Bunaru, Vojvođanskoj, J. Gagarina i Omladinskih brigada sa svojim temama.Opet mislim da je trebalo sve glavne ulaze i prilaze napraviti iz bočnih ulica. Ceo blok su zauzeli, tako da bilo praktičnije i izvodljivo.
Opet, ima logike i ovo što si napisao.