Šta je novo?

Cene nekretnina

Dva automobila se smatraju nekim minimalnim/osnovnim životnim standardom za jednu porodicu?

Не, ја их нисам тако набројао. Набројао сам 1. Тај други је више ако прави више него што потроши (опортунитетни трошак времена). Не мора ни тај 1 у неким околностима.
 
Jbg druže ne znam kad je bilo to tvoje zabavljanje ali ove danas traže prvo malo da se podmite/podmažu pre nego što stignete do gajbe, tvoje ili njene 😂
Bilo to pre 10god, ista situacija kao i sada, izadjem ja nekada u toku sam.Ma tako su i neki moji drugari, ne trebaju ti takve.
Ti lepo sebe gledaš, a onda ćeš lako sa devojkama.
To jest gledaš kako da uzmeš sledeći stan, evo kreni ponovo u avanturu za kupovinu sledećeg stana imaš ok agentice, same se nude da dodju gde si i da pijete barem kafu dok se gledaju stanovi 😉
A majku tvoje dece i ženu pa ne trebaju te koje trebaju da se podmire prvo po pitanju trošenja novaca. Šetnja ti je zdrava, ok kafić, bazen, sauna, a ne po kafanama da se troši na njih. Kafane samo sa drugarima i tu ne treba čašćavati te koje hoće podmićivanje na osnovu željne pojave kafanskih mužjaka za osvajanjem 😉
 
300-500 evra mesecno nerealno? To je realan trosak za prosecni domaci krs koji je presao i treci nivo zivota, pa sad trosi sve osim goriva.
To je ono kad ti majstor kaze “ovo je poslednji put da ga krpimo” vec peti put zaredom.
Kad pocnes majstora zoves na slavu, kum ti postao vulkanizer, pola plate ide na delove “koji nisu original, ali rade posao” i dalje ti nije jasno da si presao granicu amortizacije.
Prosečni domaći krš?!?!

Kupiš ovo za 23800 evra
1761070867558.png


Onda imaš godišnje troškove
  • Registracija: 375 e
  • Gorivo (1000km mesečno): 2000e
  • Gume: 200e
  • Servis: 100e
  • Amortizacija: 2000e
Ukupno: 4675e godišnje, 390e mesečno (ostane ti još 100e kusura mesečno)

I onda nakon 5 godina prodaš taj auto za ove pare:
1761071206720.png


i odatle je ta amortizacija 2000e godišnje.

I ti hoćeš meni da kažeš da je ovo prosečan Srpski krš? Gde vi živite?

A znaš koja je realna kalkulacija? Kupiš dobar auto za 12-13-15k, ljuštiš ga 10 godina, posle 10 godina ga prodaš za 7-8-9k i na amortizaciji si za 10 godina pukao 4-5 hiljada max, malo više si potrošio na servis, ali te auto godišnje košta 2-3k i i dalje voziš odličan auto (tipa ovaj Audi A4 2015 godište).
 
Ako sam dobro razumeo EU je zabranila uvoz gasa iz Rusije ali mi nismo u EU? Kroz Bugarsku je tranzit gasa dozvoljen ali Bugari komplikuju...
 
Ako sam dobro razumeo EU je zabranila uvoz gasa iz Rusije ali mi nismo u EU? Kroz Bugarsku je tranzit gasa dozvoljen ali Bugari komplikuju...
Mislim da nisi dobro razumeo, zabranila je i tranzit ka trećim stranama.
(ustvari bio sam siguran, ali sad si me malo zbunio, odakle to da samo Bugari komplikuju?)
 
Mislim da nisi dobro razumeo, zabranila je i tranzit ka trećim stranama.
(ustvari bio sam siguran, ali sad si me malo zbunio, odakle to da samo Bugari komplikuju?)

A gde piše to da je zabranila tranzit ka trećim stranama? Probao sam da nađem, ali nema nigde osim u režimskim medijima.
 
To jest gledaš kako da uzmeš sledeći stan, evo kreni ponovo u avanturu za kupovinu sledećeg stana imaš ok agentice, same se nude da dodju gde si i da pijete barem kafu dok se gledaju stanovi
Mudro s tvoje strane, moram priznati haha
Moraću da se bacim u potragu stana sa sekundarnog tržišta i ako mi načelno to nije bila ideja, ali šta one znaju hoću li ja kupiti to na kraju ;)
Kad smo kod stana, mislim da ću definitivno odustati od bilo kakve potrage investicione nekretnine, mnogo me ubijaju ove trenutne cene na tržištu i šta se u stvari nudi za te pare. Jednostavno su mi probijene sve zdravorazumske granice u okviru kojih ima smisla zarobiti pare u cigle.
 
Mislim da nisi dobro razumeo, zabranila je i tranzit ka trećim stranama.
(ustvari bio sam siguran, ali sad si me malo zbunio, odakle to da samo Bugari komplikuju?)
Additional monitoring and notification mechanisms have also been introduced to prevent Russian gas from entering the EU under transit procedures (i.e. gas passing through the EU on its way to another destination, without entering the EU market).

Prakticno mora da postoji mehanizam kontrole da Bugari ne izvuku ruski gas za njih ali moze da ide u Srbiju...

 
Zabranila je tranzit za kratkotrajne ugovore (do 2 godine starosti). Naš ugovor ističe 31.12 ove godine. Taman mogu da nas zezaju oko NIS-a praktično svi. Od 31.12.2027 ce biti zabranjen kompletan tranzit. Tako je valjda
 
Prosečni domaći krš?!?!

Kupiš ovo za 23800 evra
Pogledajte prilog 255906

Onda imaš godišnje troškove
  • Registracija: 375 e
  • Gorivo (1000km mesečno): 2000e
  • Gume: 200e
  • Servis: 100e
  • Amortizacija: 2000e
Ukupno: 4675e godišnje, 390e mesečno (ostane ti još 100e kusura mesečno)

I onda nakon 5 godina prodaš taj auto za ove pare:
Pogledajte prilog 255907

i odatle je ta amortizacija 2000e godišnje.

I ti hoćeš meni da kažeš da je ovo prosečan Srpski krš? Gde vi živite?

A znaš koja je realna kalkulacija? Kupiš dobar auto za 12-13-15k, ljuštiš ga 10 godina, posle 10 godina ga prodaš za 7-8-9k i na amortizaciji si za 10 godina pukao 4-5 hiljada max, malo više si potrošio na servis, ali te auto godišnje košta 2-3k i i dalje voziš odličan auto (tipa ovaj Audi A4 2015 godište).
Jel ovo famozni Audi "dioda" ili je ipak "matrix"?
 
Additional monitoring and notification mechanisms have also been introduced to prevent Russian gas from entering the EU under transit procedures (i.e. gas passing through the EU on its way to another destination, without entering the EU market).

Prakticno mora da postoji mehanizam kontrole da Bugari ne izvuku ruski gas za njih ali moze da ide u Srbiju...

Pa ja iz ove rečenice razumem da hoće da spreče i tranzit. Ali može da se tumači na razne načine.
 
Prosečni domaći krš?!?!

Kupiš ovo za 23800 evra
Pogledajte prilog 255906

Onda imaš godišnje troškove
  • Registracija: 375 e
  • Gorivo (1000km mesečno): 2000e
  • Gume: 200e
  • Servis: 100e
  • Amortizacija: 2000e
Ukupno: 4675e godišnje, 390e mesečno (ostane ti još 100e kusura mesečno)

I onda nakon 5 godina prodaš taj auto za ove pare:
Pogledajte prilog 255907

i odatle je ta amortizacija 2000e godišnje.

I ti hoćeš meni da kažeš da je ovo prosečan Srpski krš? Gde vi živite?

A znaš koja je realna kalkulacija? Kupiš dobar auto za 12-13-15k, ljuštiš ga 10 godina, posle 10 godina ga prodaš za 7-8-9k i na amortizaciji si za 10 godina pukao 4-5 hiljada max, malo više si potrošio na servis, ali te auto godišnje košta 2-3k i i dalje voziš odličan auto (tipa ovaj Audi A4 2015 godište).
Gume 200eur? Polovne gume? Servis 100eur?
Jel živiš ti u Srbiji?
Slobodno nadji preko interneta koliko su ove stavke za taj auto.
Ne možeš servis za 100eur odraditi više ni u Mrčajevcima.
 
Gume 200eur? Polovne gume? Servis 100eur?
Jel živiš ti u Srbiji?
Slobodno nadji preko interneta koliko su ove stavke za taj auto.
Ne možeš servis za 100eur odraditi više ni u Mrčajevcima.
Što se tiče guma, 200e godišnje je puna kapa. Za tih 5 godina ćeš promeniti jedan set zimskih i jedan letnjih guma, pretpostavljam da su to 17 ili 18" na njemu letnji set ti je 400 evra, zimski 600 evra, i to da ne bude neki Kineski krš već skroz pristojne gume.

Za servis sam se zeznuo, hteoh da posle napišem 200e godišnje pa nisam mogao da editujem posle jer je 100e knap, pa da dodam malu rezervu. Na ovom autu se servis radi na 30.000km, i običan servis za njega je tipa 500-600 evra ako radiš u ovlašćenom servisu, a hteo sam da dodam još par stotina evra za neke sitnice. Dakle ako voziš ovaj auto 5 godina, sa tom kilometražom, sleduje te jedan redovan servis i onda svakako prodaješ auto.

U svakom slučaju u mojoj kalkulaciji imaš 6000 evra "kusura" za tih 5 godina da radiš sa njim šta hoćeš. Tako da je tvrdnja da je za osnovni životni standard, tih 300-500e mesečno za auto, i da za te pare voziš krš, to nema veze sa životom. Pokazao sam šta voziš sa 400e mesečno u Srbiji.
 
A detailing od 500e pred letnju sezonu i keramička zaštita 1000e svake godine?!? Bože svašta, u pravu si, pa ja ni osnovne stvari nisam uračunao... Čuj hotel za gume, pa imaš valjda podrum.
E sad me nasmeja. Šta misliš, da ove novogradnje po Vračaru od 5k+ dolaze sa podrumom?! Inace, potražnja za hotelima za gume je toliko velika da je Kemoimpex napravio u Rumi jos jednu halu za lagerovanje, posao cveta!
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: N_L
Prosečan vek gume jeste 5god no neke su jeftinije neke skuplje. Hotel za gume ne znam koliko je sad ali bilo je oko 10e. Zamena kako gde, da li je na felni ili komplet zamena ali oko 30e prosečno znači 60e godišnje. Ako voziš all season onda nema zamene.
 
E sad me nasmeja. Šta misliš, da ove novogradnje po Vračaru od 5k+ dolaze sa podrumom?! Inace, potražnja za hotelima za gume je toliko velika da je Kemoimpex napravio u Rumi jos jednu halu za lagerovanje, posao cveta!
Molio bih svakoga ko diskutuje samnom da prati srž diskusije, nemam više snage da čistim bunar.

Ovo je originalna poruka:

Svi moji postovi vezani za cenu posedovanja automobila se odnose na ovaj post.

Čovek je napisao da su ovo osnovne potrebe jedne porodice sa maks jednim detetom da bi živeli solidno u Srbiji, u šta je naveo da je i osnovna potreba auto koji košta 300-500e mesečno. Ja sam replicirao sa tim šta možeš da voziš za 400e mesečno, što je daleko od osnovih potreba jedne porodice, već prilično "besan" auto.

Jel sad i kvadrat od 5k na Vračaru spada u osnovne potrebe jedne porodice?
 
Molio bih svakoga ko diskutuje samnom da prati srž diskusije, nemam više snage da čistim bunar.

Ovo je originalna poruka:

Svi moji postovi vezani za cenu posedovanja automobila se odnose na ovaj post.

Čovek je napisao da su ovo osnovne potrebe jedne porodice sa maks jednim detetom da bi živeli solidno u Srbiji. Jel i kvadrat od 5k na Vračaru spada u osnovne potrebe jedne porodice?
Poruka je bila šaljivog karaktera na konto ranijeg pisanja, pošto nekima sve ispod 3-4k evra mesečno je jedva preživljavanje.
 
Valjalo bi da ponekad istakneš koju dobru stranu Srbije u odnosu na Švedu (a ima ih dosta), čisto da ljudi ne pomisle da si srbomrzac.
Meso mi ne treba, uzeću celo prase i turiti u zamrzivač da se nađe.
A neces valjda na emocije da udaras, to mi slaba tacka ccc
Evo, do 4000-te stranice kucam samo reci hvale. Pocinjem opet da mracim za jedno mesec dana kad proslavimo 5000-tu stranicu.
 
Vrh