Šta je novo?

Cene nekretnina

Ovaj deo te bas nisam skapirao.
I ti si pravio kompromis pa si uzeo novogradnju u delu koji je upitan po kvalitetu vazduha, tako da si ti napravio jednu vrstu kompromisa a cudis se da ce neko napraviti isti tip kompromisa, mislim da je na to Bili aludirao

Na kraju dana svako odlucuje sta mu je bitno, meni npr kratkorocno je parking nebitan jer radim od kuce ali dugorocno ce biti bitan kada tu budu deca i treba da ih vozas nonstop na aktivnosti
 
znaci stvar je prosta

ti pricas sta je tebi bitno
ja kazem da ima ljudi koji ne rezonuju sa tobom

ni u jednom trenutku nisam uneo ocenu te ideje niti rekao sta je meni bitno

to se i vidi u srbiji, koliko ljudi pojma nemajy o diskursu i sve teraju na licno
Nista ti lose nisam rekao, a ti si me svrstao u samozivi deo populacije. Ali ok, zaboravi.
 
Inace evo jedne anegdote, pre neki dan je devojka bila na rodjendanu od drugarice i sad su se tu skupile jelte devojke i pricaju o zivotu.
Situacija je da je od njih 10, 4 vec otislo u inostranstvo ili ubrzo ide (kroz par meseci) a 2 treba da se udaju i time dobiju drzavljanstvo preko decka i odu iz zemlje ove ili sledece godine.

Pricamo o godistu 96-00, od ove 4 koje su otisle sve su otisle sa momcima zajedno isto.
Od preostale 2 i njima je u planu da idu van zemlje samo ne znaju gde i kako bi to izvele, a 2 ne planiraju da idu za sada nigde.

Pre nego sto skoce svi kako je to subjektivni uzorak itd, znam, zato i jeste anegdota a ne tvrdnja ili statistika neka ali eto, doslo mi da podelim.
Biološki sat otkucava na max. Samo je u crvenoj zoni (po godištu) i onda ako već nema dece ovde daj karijeru na zapadu:)
 
Procitaj sta sam ti odgovorio. Nebitno je onome kome parking nije potreban svakodnevno. Naravno da postoje bitnije stvari od parkinga. Tebi nije essentials, meni jeste. Meni zena ne radi na NBG, a ako nju boli glava zbog parkinga, onda i mene boli glava.
Gde ti radi žena da iziskuje svakodnevnu vožnju do posla i nazad? Za takvu akciju nije dovoljno da imaš parking kod kuće već i na poslu, a ukoliko nisi neki srednji-viši menadžment najveći broj firmi koje su u centru grada ili na NBG nemaju obezbeđen parking za svoje zaposlene. Ok je imati auto za beg iz grada, ali svakodnevna vožnja u trenutnim uslovima saobraćaja je težak mazohizam.
 
Taj stan kod Studenjaka je lokacijski odličan svakom ko radi u Carini, Institutu za majku i dete, državnim strukturama i firmama oko opštine Nbg.
Ako ti žena radi (još bolje oboje) na tom potezu, onda je ovaj stan premija. Sa i bez parkinga (koga ima, samo se ne može iz garaže u stan direktno).

Da li će neko platiti pola miliona € za to? Ostaje da se vidi, ali ako neko ima te pare i zarađuje ih u tom krugu tu, ovo je jedna od boljih opcija.
 
U ovo može da veruje samo onaj ko veruje da Evropa prop'o, a takvih ima dosta, većinom nisu izašli iz Srbije jedno 20-30god sem možda u Paraliu :) I bogatije i uredjenije zemlje od nas imaju "problem" da stignu Nemačku za to vreme, a kamoli mi. Ako se približimo za 40god i po plati, zakonodavstvu i infrastrukturno biće dobro, naravno uz mnogo, mnogo rada i truda. Ako mislimo evropa propo, ništa da ne radimo ovim tempom za 15 20god smo tu (jer evropa propo, idijoti), bojim se da će nas i Albanija i BiH i svi ostali prešišati daleko, da će nam cilj biti da budemo bar bolji od Afričkih država. Tom tvojom logikom može se onda reći da mi zapravo nismo mi imali rast 5 na 2,5 već evropa propo za 2,5. Samo još da propadnu na naš niivo da kažemo da smo ih stigli samo moraju mnogo da propadaju :D
A šta ako su neki izlazili u Evropu i pre 40,30,20 godina i vide da je Zapadna Evropa u stagnaciji pa i propada?

Pogledajte primer Italije. Od industrijske sile do ekonomskog i društvenog bolesnika i to pored relativno uspešnog obračuna sa mafijom.

Da ne govorimo o potpuno promašenoj energetskoj politici dela sveta siromašnog energijom.

U Holandiji, jednoj od najrazvijenih zemalja sveta, je problem za izgradnju novih kuća to što se dugo čeka priključak za struju zbog nerazvijene mreže.


"A severe shortage of electricity connections is causing long delays in Dutch housing construction, worsening an already critical shortage of more than 400,000 homes, De Telegraaf reports. Builders and buyers face rising costs as construction stalls amid a congested power grid."

To su problemi nerazvijenih zemalja.



https://www.ft.com/content/9c7560ec-a220-4150-a35e-a79db70c0c07

"Thousands of businesses and households are waiting to connect to the Dutch grid, forcing network operators to ration power in an early indicator of what other European countries are likely to suffer as the speed of electrification increases."


EU je napravila krupnu stratešku grešku i to tek dolazi na naplatu.

Naravno da ih mi sustižemo i zbog njihovih gluposti zbog kojih propadaju, samo da mi ne napravimo iste greške sa zelenom agendom i migrantima.

Za početak nuklearku da napravimo. Preferiram ruske jer Rosatom nije pravio pauzu u razvoju zbog ideologije i prešišao je Zapad. I još daje sve od ključ u ruke centrale do goriva i odlaganja potrošenog goriva.
 
Ispada cim izadju sa fakulteta zene zakorace u crvenu zonu :)
E crni Joe... vidi se da nemas puno kontakta sa omladinom
Tako jeste a ti ćeš videti kasnije. Sve žene hoće da se udaju i da rode dete. To je DNK. Ako dođe do odstupanja dolazi i do velikih lomova ili brakovi pucaju ili su velike svađe ili opstaju (ali u malom %). A ti popričaj s parovima koji su par godina u braku bez dece pa ćeš odmah videti i osetiti vajb... Nisam puno u kontaktu s omladinom ali DNK dobro znam.
 
Gde ti radi žena da iziskuje svakodnevnu vožnju do posla i nazad? Za takvu akciju nije dovoljno da imaš parking kod kuće već i na poslu, a ukoliko nisi neki srednji-viši menadžment najveći broj firmi koje su u centru grada ili na NBG nemaju obezbeđen parking za svoje zaposlene.
Long story short, treba joj vise od sat vremena busom, a kolima manje od 30 min. Ima parking tamo gde radi.
Svakodnevna voznja je nekim ljudima moranje, jer nema metroa. Ja licno npr ne koristim auto, uvek prevoz, imamo jedan auto, trudim se da ga koristim samo kad bas mora, inace ne. Kad god idem u centar, uvek idem busom.
Ok je imati auto za beg iz grada, ali svakodnevna vožnja u trenutnim uslovima saobraćaja je težak mazohizam.
Zavisi ko gde zivi i radi. Nekom je super bez auta, nekom nepodnosljivo.
 
Zavisi ko se loži na koji kraj, šta mu treba. Evo, ovo će recimo da ode u roku od odmah.


Stan ove kvadrature na ovoj lokaciji izlazi jednom u dve godine fazon (koji sam ageeent). Ja bi ga doduše oglasio jače.
Nema dovoljno svetla, i gleda u zgradu. Mnogo betona okolo i nizak plafon u odnosu na veličinu i oblik dnevne sobe. Svetla uključena po danu-hm?

Onaj u bloku 70 je svetliji, prozračniji, zelenilo okolo. Jedino što je stara zgrada i lošija lokacija,
 
A šta ako su neki izlazili u Evropu i pre 40,30,20 godina i vide da je Zapadna Evropa u stagnaciji pa i propada?

Pogledajte primer Italije. Od industrijske sile do ekonomskog i društvenog bolesnika i to pored relativno uspešnog obračuna sa mafijom.

Da ne govorimo o potpuno promašenoj energetskoj politici dela sveta siromašnog energijom.

U Holandiji, jednoj od najrazvijenih zemalja sveta, je problem za izgradnju novih kuća to što se dugo čeka priključak za struju zbog nerazvijene mreže.


"A severe shortage of electricity connections is causing long delays in Dutch housing construction, worsening an already critical shortage of more than 400,000 homes, De Telegraaf reports. Builders and buyers face rising costs as construction stalls amid a congested power grid."

To su problemi nerazvijenih zemalja.



https://www.ft.com/content/9c7560ec-a220-4150-a35e-a79db70c0c07

"Thousands of businesses and households are waiting to connect to the Dutch grid, forcing network operators to ration power in an early indicator of what other European countries are likely to suffer as the speed of electrification increases."


EU je napravila krupnu stratešku grešku i to tek dolazi na naplatu.

Naravno da ih mi sustižemo i zbog njihovih gluposti zbog kojih propadaju, samo da mi ne napravimo iste greške sa zelenom agendom i migrantima.

Za početak nuklearku da napravimo. Preferiram ruske jer Rosatom nije pravio pauzu u razvoju zbog ideologije i prešišao je Zapad. I još daje sve od ključ u ruke centrale do goriva i odlaganja potrošenog goriva.
Da da, Italija propo, Holandija propo... Pisalo u novinama. Svaki naš čovek tamo hoće da se vrati, nego mu nedaju zapadnjaci. Ko moj tast kada krene da priča kako je zapad propo, bolji smo, a nije izašao iz Srbije 30+ godina (osim u CG) i samo bulji u TV :D Bukvalno isto i prošli post i sadašnji, kao da ste drugovi. Možda nije med i mleko kao pre deceniju i više ali i dalje mnogo, mnogo bolje nego kod nas. Kao što mi rastemo od dna tako oni stagniraju, malo rastu ili malo padaju od vrha (kako koja zemlja).

Bolje da se ne pišu ovakve nebuloze koje mogu da lajkuju samo gastosi koji se nikad ne vraćaju i pričaju kako nam je super. Drži se ti istorije za koju veliš da znaš. I preporuka prodji malo tom propalom Evropom, nemoj samo u TV i internet.
 
Nema dovoljno svetla, i gleda u zgradu. Mnogo betona okolo i nizak plafon u odnosu na veličinu i oblik dnevne sobe. Svetla uključena po danu-hm?

Onaj u bloku 70 je svetliji, prozračniji, zelenilo okolo. Jedino što je stara zgrada i lošija lokacija,
Jedino... Ne sviđa se ni meni, ali sam ubeđen da će se prodati super lako, i da su mogli da stave lagano i 300k. Lokacija i stanje zgrade će presuditi. Čak i raspale zgrade okolo (bez lifta) drže lagano cenu 3.5k/m2, ovo je još i blago.
 
Da da, Italija propo, Holandija propo... Pisalo u novinama. Svaki naš čovek tamo hoće da se vrati, nego mu nedaju zapadnjaci.
Ja lično poznajem ljude koji su otišli u Italiju pre 20-30 godina i u međuvremenu su se vratili.

I znam ženu koja je živela tamo i ode svakih par godina i komentarisala je kako se od 2008 može videti trend propadanja.

Inače, odvezao sam firmin kombi italijanske proizvodnje kod majstora i on počne da me ubeđuje da iako je nekad najbolji deo proizvodila italijanska firma da uzmem kineski jer je neuporedivo bolji i jeftiniji. Rekoh-Ne moraš da me ubeđuješ, znam koliko je sati.

Inače da dam i malo suvih podataka. Italija je sa pozicije petog proizvođača automobila 1990, pretprošle godine pala na 19 mesto.

Iza Turske, Irana, Tajlanda, Rusije, Slovačke itd.
 
Pa kao što je i najavljeno na 500 pa onda na 550e minimalac. Sa ovim i sa kreditima za mlade je ugasio proteste. A ljudi na minimalcu ne kupuju stanove u BGu, nažalost! Tako da i ako bi digli minimalac na 1000e uticaj na tržište u BGu bi bilo minimalno da ne kažem nikakvo. U drugim delovima Srbije to ima uticaja.
 
Vrh