Šta je novo?

Cene nekretnina

@milos78

Da ne duzimo dalje praznu pricu i zasto je tebi bas 2012ta bitna samo cu reci ovo. Izadji malo van Beograda pa pitaj kako zive ljudi danas u odnosu na pre 10-15god. Suludo je polemisati o takvim stvarima, “eto meni je bilo bolje jer sam ja tada imao automobil dok drugi nisu i bile su manje guzve”. I posle se rasni Beogradjani cude sto su guzve sve vece kad vise ljudi se selili za Beograd. A mozemo da kazemo i da je standard veci. Isto tako mozemo da kazemo da je u Slobino vreme bilo najbolje jer su guzve bile jos manje, gradnje takodje. A nije bilo ni guzvi po prodavnicama. Gradnja u visinu vs u sirinu ima posebnu temu. Nor ja sam vise za visinu jer ne zelim da Srbija bude samo Beograd. Da je vise u visinu manje bi ljudima trebao automobil. Razmisli malo tako.
 
E vidiš, ovde ima ljudi kojima je Beograd za život ispred Beča, Budimpešte, Valensije, itd. Tako da, za njih se Beograd razvija, i bolji je nego ikada pre, a i sve bolji u odnosu na konkurenciju. Šta misliš je l' ima ovde ljudi kojima je Srbija procvetala od 2012.? Rekao bih da ima. Recimo, neki mali Srećko je napredovao od 2012., eto ga u Bg sad, njemu je bolje. Tu ti leže svi odgovori na nedoumice. Pozdrav!
Ima ljudi kojima je Zemlja ravna ploca pa ne znaci da je to istina. Kako nema onih kojima je Srbija procvetala. Pa rodjena je nova kasta, koja nikad nije mogla ni da sanja da ce biti to sto jeste. Ljudi pokupovali diplome, ugled. Za njih je BG ne Bec, nego raj.
 
Sto se tice povecanja broja vozila:
 
A to sto navodite da je broj automobila merilo standarda. Pa klasicna rezimska manipulacija. Naprotiv. Merilo propadanja ovog drustva. Kad ne postoji javni prevoz ljudi moraju da kupuju grobove sa zapada. Merilo razvijenosti drustva je sto manji broj automobila i ravijenost sistema javnog prevoza.
 
Da da, evo sve na vrhu liste propala drustva.


Evo i sad sam ja za vlast jer vrlo lako proverljivom cinjenicom kontriram vrlo glupu tezu.
Ali ne kontas uopste sta je Zoran rekao.
Nece niko da ide prevozom jer je sve losiji, pa je i zato porastao broj vozila.
Lista ukupnog broja vozila koju si podelio, ne znaci nista.

Ali kao sto sam rekao, nije bitno da li je ovde skocio standard pa smo zlatno doba, vec kako vlast planira grad. A planira ga tako sto ga unistava. Evo jednog primera iz mog dela grada, posto su guzve u Kneza Viseslava u spicevima od vodotornja do McDonaldsa, reci mi sta ce se desiti kada se zavrsi izgradnja naselja kod Lidla na Vidikovcu. Nece biti do vodotornja vec do DIF-a? I to je razvoj? A da ne pricam sto su sa 10-to spratnicama zaustavili protok vazduha koji je isao iz pravca Avale ka naselju Cerak Vinogradi i sto je sve to bila zapravo zelena povrsina koja je nestala.
 
Meni je interesantno što je ljude sramota da kažu da su za vlast. Sve nešto izokola. Ko za Miloševića svojevremeno. Ili Trampa u USA. Neobičan fenomen.
Mislim da ovde jedino o politici pricate vi, sto dosta govori, svaki drugi post se okrene na politiku.

Zanimljiv je i fenomen gde su svi ogorceni i nista im nije potaman, a ulicnih demonstracija nigde.
Pa samo da se skupe ovi ratnici sa ove teme imali bi neku pocetnu masu. Ali vas nema, piskarate u prazno i zabave radi.

Pa gde je taj narod da izrazi bunt jer je sve gore nego ikada.

Ne racunam litijase koji imaju neki drugi problem sa shvatanjem sveta.

A zasto je danas sramota biti politicki aktivan je sasvim jasno, ko vidi kako politika izgleda.

Pa samo zbog onoga od cega se sada peru i odstranjuju frakciju iz svoje stranke je trebao biti pun Beograd demonstranata.
I to bas vas koji najvise na ovoj temi piskarate o politici, tako da sram vas bilo za to licemerje i precutno odobravanje onoga sto se radi.

Vladace razne vlasti doveka od kada su se pojavile drustvene mreze na kojima svako dodje i iskritikuje nesto, pokupi odobravanje mase, dobije lajkove i tu se sve zavrsava. Niko ne pretace bilo sta u realan svet.

To rade i ovi ovde na temi, grupa licemera koja plasira sebe kao moralne gromade kritikom necega, a pri tome nista ne rade da bude bolje, osim pisanja i napada na zamisljene protivnike.
 
Poslednja izmena:
Ali ne kontas uopste sta je Zoran rekao.
Nece niko da ide prevozom jer je sve losiji, pa je i zato porastao broj vozila.
Lista ukupnog broja vozila koju si podelio, ne znaci nista.

Prevoz nikako nije losiji nego sto je bio pre 10 ili 20 godina. To moze da kaze samo neko ko taj prevoz nikad nije ni koristio.

Lista broja vozila po glavi stanovnika znaci sve jer pokazuje da bogatija drustva imaju i vise automobila. Znaci svuda u svetu je to pokazatelj veceg standarda zivota, samo u Srbiji znak propasti. Ljudi ne kupuju zato sto moraju nego zato sto mogu. Eto u Austriji imas U-Ban, sve funkcionise ko sat, ne treba ti auto uopste, pa opet duplo vise autmobila po glavi stanovnika imaju. Ta teza da je neko u Beogradu pre 10-20 godina birao da nema automobil jer je prevoz super funkcionisao, a danas je primoran da ga kupi jer se sve raspada veze s mozgom nema. Pola mladosti sam ostavio u 47ici, 59ci i 50ci i sad cete me ubedjujete kako su tad bile ekstra.

Ali kao sto sam rekao, nije bitno da li je ovde skocio standard pa smo zlatno doba, vec kako vlast planira grad. A planira ga tako sto ga unistava. Evo jednog primera iz mog dela grada, posto su guzve u Kneza Viseslava u spicevima od vodotornja do McDonaldsa, reci mi sta ce se desiti kada se zavrsi izgradnja naselja kod Lidla na Vidikovcu. Nece biti do vodotornja vec do DIF-a? I to je razvoj? A da ne pricam sto su sa 10-to spratnicama zaustavili protok vazduha koji je isao iz pravca Avale ka naselju Cerak Vinogradi i sto je sve to bila zapravo zelena povrsina koja je nestala.


Pa zar nije urpavo ta prva linija metroa koja ide 'od investitorske parcele do investitorske parcele' jedna od stvari koja ce pomoci da se odgusi taj deo grada? Zar nece pomoci ova oblilaznica koja je konacno pred pustanjem? Zar nece pomoci prosirenje bul Patrijarha Pavla?

I na kraju, sta bi bilo tvoje resenje? Ako ni na Vidikovcu ne sme da se gradi, gde sme? Ne sme u centru, ne sme na periferiji, ne sme gde su sad kuce, ne sme gde je zelena povrsina, ne sme gde su farbike jer tu treba parkovi da budu. Ne sme gde nema infrastrukture, a ne sme ni da optereti postojecu. Gde je taj magicni komad zemlje koji je blizu centra a nije preopterecen, gde ce moci da stanu i potrebni novi stanovi i zelene povrsine?

Ili je resenje da se zaustavi gradnja uopste? I to je resenje, ali onda se ne moze ocekivati da nekretnine postanu dostupnije. Takodje, pises da zelis da se grad razvija u sirinu a ne u visinu a od svega ti najvise smetaju guzve. A upravo gradnja u sirinu te guzve moze samo da pogorsa. To su ti vec cetiri zahteva od kojih su dva para u potpunoj suprotnosti jedan sa drugim. I ti izgleda mislis da bi to prestalo da vazi kada bi bila neka druga vlast.
 
1. Realnost nije subjektivni osecaj, o tome je glupo i pricati. Realnost kvaliteta zivota u gradu je recimo cinjenica koliko je sada teze naci parking, koliko su sada vece guzve u saobracaju, koliko je manje povrsina pod travom i zelenilom, koliko je grad gusce naseljen (u visinu) i koliko je instrastruktura tj. ulice to propratila(a nije) i koliko je gradski prevoz losiji i koliko je zagadjenje poraslo. A ako je nekome sve to nebitno i kaze da bas voli Beograd, to je licni osecaj a ovo nije tema za emocije.

2. Pa da, obicno je tako, i zato i dalje po raznim medijima izlaze informacije o rastu ili o stagniranju, sto je opet pljacka samo po sebi. Zapravo sto se medijske manilupacije tice, nije bilo slobodnih izbora od 2012-te a Vucic ima strucne profesionalce medijske manipulatore koji prave virtuelnu realnost, sirenjem namernih plasiranih informacija radi promene svesti neoobrazovanog i srednje obrazovanog dela stanovnistva. Jel mozda ne mislis tako?

3. Kao sto sam napomenuo u originalnom postu, nemam ja problem sa pricom o skoku cena, jer je to predvidjanje, vec s pricom o kvalitetu zivota koji je gori u odnosu na 2012-tu visestuko a obicno oni kojima su cene realne, kvalitet zivota im je vrlo dobar i nemaju neke zamerke, ne secam se cak ni jedne zamerke sta bi se trebalo izmeniti.
U odnosu na 2012. u 2022. način rada drastično promenjen. Ne rade danas od kuće samo programeri, već i dizajneri, arhitekte, marketatari, ljudi koji se bave finansijama, itd. Recimo, svi ovi famozni Rusi što dolaze u Beograd svi imaju remote poslove. Dalo bi se pretpostaviti da im ta mogućnost daje na fleksibilnosti da izaberu neko manje mesto gde će živeti negde gde nema guzve, zagađenja problema sa parkingom, ali u realnosti situacija je potpuno drugačija- ljudi hrle u Beograd sa svih strana, naročito u centralne gradske delove uprkos objektivnim nedostacima koje navodiš. Niko normalan ne voli ni zagađenje ni lopovsku SNS vlast, ni divlju gradnju, ni nedostatak putne infrastrukture, ni milion drugih stvari koje su prisutne u Beogradu, ali to ne znaci da želimo da idemo odavde niti da je potražnja za stanovima opala, baš naprotiv. Sve više ljudi želi da živi u Beogradu I to je jedina realnost koka se manifestuje u ceni nekretnina.
 
U odnosu na 2012. u 2022. način rada drastično promenjen. Ne rade danas od kuće samo programeri, već i dizajneri, arhitekte, marketatari, ljudi koji se bave finansijama, itd. Recimo, svi ovi famozni Rusi što dolaze u Beograd svi imaju remote poslove. Dalo bi se pretpostaviti da im ta mogućnost daje na fleksibilnosti da izaberu neko manje mesto gde će živeti negde gde nema guzve, zagađenja problema sa parkingom, ali u realnosti situacija je potpuno drugačija- ljudi hrle u Beograd sa svih strana, naročito u centralne gradske delove uprkos objektivnim nedostacima koje navodiš. Niko normalan ne voli ni zagađenje ni lopovsku SNS vlast, ni divlju gradnju, ni nedostatak putne infrastrukture, ni milion drugih stvari koje su prisutne u Beogradu, ali to ne znaci da želimo da idemo odavde niti da je potražnja za stanovima opala, baš naprotiv. Sve više ljudi želi da živi u Beogradu I to je jedina realnost koka se manifestuje u ceni nekretnina.
Da ti odgovorim samo na poslednju recenicu. S obzirom da tako tvrdis, hajde molim te prosledi mi tacan broj stanovnika u Beogradu u poslednjih 5 godina, za svaku godinu, jer jedino tako bi mogli isvesti zakljucak da sve vise ljudi zeli da zivi u Beogradu iz kog iz izveo zakljucak da se to manifestruje preko cene nekretnina. Na stranu sto su cene skocile i u drugim gradovima pa sve ovo nema nikakve logike. :)
 
Prevoz nikako nije losiji nego sto je bio pre 10 ili 20 godina. To moze da kaze samo neko ko taj prevoz nikad nije ni koristio.

Lista broja vozila po glavi stanovnika znaci sve jer pokazuje da bogatija drustva imaju i vise automobila. Znaci svuda u svetu je to pokazatelj veceg standarda zivota, samo u Srbiji znak propasti. Ljudi ne kupuju zato sto moraju nego zato sto mogu. Eto u Austriji imas U-Ban, sve funkcionise ko sat, ne treba ti auto uopste, pa opet duplo vise autmobila po glavi stanovnika imaju. Ta teza da je neko u Beogradu pre 10-20 godina birao da nema automobil jer je prevoz super funkcionisao, a danas je primoran da ga kupi jer se sve raspada veze s mozgom nema. Pola mladosti sam ostavio u 47ici, 59ci i 50ci i sad cete me ubedjujete kako su tad bile ekstra.




Pa zar nije urpavo ta prva linija metroa koja ide 'od investitorske parcele do investitorske parcele' jedna od stvari koja ce pomoci da se odgusi taj deo grada? Zar nece pomoci ova oblilaznica koja je konacno pred pustanjem? Zar nece pomoci prosirenje bul Patrijarha Pavla?

I na kraju, sta bi bilo tvoje resenje? Ako ni na Vidikovcu ne sme da se gradi, gde sme? Ne sme u centru, ne sme na periferiji, ne sme gde su sad kuce, ne sme gde je zelena povrsina, ne sme gde su farbike jer tu treba parkovi da budu. Ne sme gde nema infrastrukture, a ne sme ni da optereti postojecu. Gde je taj magicni komad zemlje koji je blizu centra a nije preopterecen, gde ce moci da stanu i potrebni novi stanovi i zelene povrsine?

Ili je resenje da se zaustavi gradnja uopste? I to je resenje, ali onda se ne moze ocekivati da nekretnine postanu dostupnije. Takodje, pises da zelis da se grad razvija u sirinu a ne u visinu a od svega ti najvise smetaju guzve. A upravo gradnja u sirinu te guzve moze samo da pogorsa. To su ti vec cetiri zahteva od kojih su dva para u potpunoj suprotnosti jedan sa drugim. I ti izgleda mislis da bi to prestalo da vazi kada bi bila neka druga vlast.
Zapravo prevoz je losiji nego kad je Djilas bio gradonacelnik, iako mi nije nikakav idol, prosta cinjenica od onih koji ga koriste. A postoji i statiskika:

Sto se broja automobila tice, nije broj ni toliko skocio, koliko guzve, poslao sam link, tako da je svaka dalje prica da je povezano samo sa skokom stanradna besmislena.

A sto se metroa tice, zapravo ne, jer je po Djilasovom planu za metro on trebao proci od Zarkova ka Cerak Vinogradu, Vidikovcu i Petlovom Brdu. Sada nece vec se iz Zarkova spusta u prazninu Makiskog polja.

Ja nisam na vlasti da trazim resenja, svakako da kada bi se pitala struka a ne politika i samo privremeno profiterstvo ovaj grad bi imao human i prelep nacin razvoja. Mada to i nije neka filozofija za neke proste i ocigledne stvari al ne bih da se ponavljam po sto puta.

Zlatibor je najprostirji primer unistavanja necega sto je moglo izgledati skroz drugacije. Na stranu pranje para i punjenje budzeta, da su pametni lopovi u pitanju koji vole svoju zemlju, takvu prelepu visoravan bi gradili svetske najtalentovanije arhitekte sa delima prilagodjenim Srbiji i necem originalnom a opet u skladu sa prirodom sto i jeste i onda bi to za deceniju ili dve mogao postati svetski poznat deo Srbije u koju bi se sjatilo na milione Azijata koji bi sa sobom poneli i trosili ogromne kolicine novca, a Srbija bi bila sve lepsa, zdravija, bogatija i srecnija zemlja.

A sada samo mozemo da sviramo muziku za sahrane jer se samo dublje i dublje ukopavamo.
 
Nova parking mesta i širenja saobraćajnica ne rešavaju problem gužvi u gradu. U kratkom roku bude malo bolje, ali dugoročno sve više ljudi počinje da koristi automobile i na kraju su gužve još gore. Npr Oslo je ukinuo parking mesta na ulici u širem centru grada, a na uštrb toga su proširili trotoare i biciklisticke staze što je dovelo do smanjenja ukupnog saobraćaja u gradu za 10-15%.
 
Zapravo prevoz je losiji nego kad je Djilas bio gradonacelnik, iako mi nije nikakav idol, prosta cinjenica od onih koji ga koriste. A postoji i statiskika:

Pa po ovoj statistici samo se vidi da je 2016 doslo do ukidanja dosta autobuskih linija, skracenja ukupne mreze, dok su ostvareni vozilo kilometri ostali isti. To znaci da je prevoz na preostalim linijama dosta cesci. Broj vozila je isti, autobusi su noviji, tramvaji i trolejbusi stariji ali oni i imaju dosta duzi period ekploatacije. Bez uvida koje su linije ukinute, ovo vise lici na optimizaciju nego pogorsanje prevoza.

Sto se broja automobila tice, nije broj ni toliko skocio, koliko guzve, poslao sam link, tako da je svaka dalje prica da je povezano samo sa skokom stanradna besmislena.

20% vise automobila za 8 godina uopste nije mali skok, to sto nije duplo ko sto Vucic u svom stilu hiperbolise ne znaci da nije mnogo. Uostalom, kako to skoce samo guzve a ne automobili, sta, ljudi voze sporije jer je Vucic na vlasti?
Ja nisam na vlasti da trazim resenja, svakako da kada bi se pitala struka a ne politika i samo privremeno profiterstvo ovaj grad bi imao human i prelep nacin razvoja. Mada to i nije neka filozofija za neke proste i ocigledne stvari al ne bih da se ponavljam po sto puta.

Znaci, ne znas ali si siguran da bi bilo humano i prelepo samo da nisu ovi.
 
Nova parking mesta i širenja saobraćajnica ne rešavaju problem gužvi u gradu. U kratkom roku bude malo bolje, ali dugoročno sve više ljudi počinje da koristi automobile i na kraju su gužve još gore. Npr Oslo je ukinuo parking mesta na ulici u širem centru grada, a na uštrb toga su proširili trotoare i biciklisticke staze što je dovelo do smanjenja ukupnog saobraćaja u gradu za 10-15%.
Na primer ne samo Oslo, recimo i London, ali centar!
Nije luksuz od kuce, tj. stana otici na posao, lekara, zubara, pozoriste, vec normalan zivot.
 
Da ti odgovorim samo na poslednju recenicu. S obzirom da tako tvrdis, hajde molim te prosledi mi tacan broj stanovnika u Beogradu u poslednjih 5 godina, za svaku godinu, jer jedino tako bi mogli isvesti zakljucak da sve vise ljudi zeli da zivi u Beogradu iz kog iz izveo zakljucak da se to manifestruje preko cene nekretnina. Na stranu sto su cene skocile i u drugim gradovima pa sve ovo nema nikakve logike. :)
Kako bih ja znao broj stanovnika, ne razumem? Urađen je popis, ne sumnjam da će vlast prikazati cifre kako oni budu smatrali za shodno, kao što su objavili da je prosečna plata 700 eur što nema veze sa istinom.
Drugo, nije problem broj stanovnika u Mladenovcu, Borči i Belom potoku, već potražnja koja postoji na Dorćolu, Vračaru, delu Savskog vencu (BW) i centralnom delu NBG. Ovi delovi predstavljaju mozda 5% ukupne površine grada, ali 99% ljudi koji dolaze u ovaj grad (bilo studenti iz provincije, Rusi, digitalni nomadi, itd.) pokusavaju da nadju stan u gore navedenim regijama i to dovodi do nenormalnog rasta cena jer je potražnja daleko veća od ponude. To nema nikakve veze sa zagađenjem, nedostatkom parkinga ili SNS generisanom virtuelnom stvarnoacu. Tržište je stvarno.
 
Kako bih ja znao broj stanovnika, ne razumem? Urađen je popis, ne sumnjam da će vlast prikazati cifre kako oni budu smatrali za shodno, kao što su objavili da je prosečna plata 700 eur što nema veze sa istinom.
Drugo, nije problem broj stanovnika u Mladenovcu, Borči i Belom potoku, već potražnja koja postoji na Dorćolu, Vračaru, delu Savskog vencu (BW) i centralnom delu NBG. Ovi delovi predstavljaju mozda 5% ukupne površine grada, ali 99% ljudi koji dolaze u ovaj grad (bilo studenti iz provincije, Rusi, digitalni nomadi, itd.) pokusavaju da nadju stan u gore navedenim regijama i to dovodi do nenormalnog rasta cena jer je potražnja daleko veća od ponude. To nema nikakve veze sa zagađenjem, nedostatkom parkinga ili SNS generisanom virtuelnom stvarnoacu. Tržište je stvarno.
Pa ne znam, ti si rekao da skace broj stanovnika pa da zato skacu cene. Da se gradi u Belom potoku, tamo bi bilo 2500 eura/m2, napisali bi samo Avala u oglasu i to je to. :)
 
Pokretna imovina će postati skupa i ako padnu cene nekretnina. Šta je to? Iako sam ranije već pričao o tome evo predloga: kamp prikolice (što luksuznije to bolje), kontejneri, razne prikolice i prenosni objekti...ako ne znate pitajte ljude koji se bave tim kakva je tražnja i kakav se trend očekuje. Kuće za poneti i slično, gubitka nema samo zarada.
 
@milos78
U dva posta pa Djilas :D No nebitno, što reče shade dobra nam je opozicija sa piskaranjem na netu i lajkovanjem po fejsu. Od njih su mi gori ovi što idu na proteste i oni su "svoje ispunili" npr ovaj zeleni protest. Čovek ode i automatski se podrazumeva da želi promene, a nakon protesta sedne u svoj audi a6 3.0 bez dpf-a star 20god na lož ulje i baci djubre pored kontejnera. Nije za sve kriva ni ova ni ona vlast, ima nešto i do ljudi.
 
Ajde da batalimo SNS iz price, nebitini su. Cak i ako su uradili nesto, mi pricamo objektivno o problemima koji su i dalje tu, ko god da je na vlasti. Ja ne znam zasto neki skacu ko opareni da nam nabroje sta je sve uradjeno. OK, sve u redu, cak i da smo bolji nego pre, i dalje nismo nismo ni Budimpeta, ni Bec, ni Oslo. To je poenta. A neki bi odmah da se porede sa najboljima, po sistemu videla zaba gde se konji potkivaju...

Pricamo iz ugla prosecnog coveka, ne bogatasa koji je banuo u Bangkok ili Pataju, pa mu je sve full.
 
Tako je GamblerNbg, ljudi nisu realni, kasnimo 20 godina za Budimpeštom, o Beču sa ne pričamo. Iskreno zavidim Mađarima. Učesnici u Wv1, ucesnici u Wv2, (nikakve sankcije), i opet igraju pametno, pred Vw3.Mađarska je zemlja budućnosti. Nisu prodali izvore vode, zemljište, i ostalo. Ja bih uložio u Mađarsku, sigurica je sigurica.
 
Ajde da batalimo SNS iz price, nebitini su. Cak i ako su uradili nesto, mi pricamo objektivno o problemima koji su i dalje tu, ko god da je na vlasti. Ja ne znam zasto neki skacu ko opareni da nam nabroje sta je sve uradjeno. OK, sve u redu, cak i da smo bolji nego pre, i dalje nismo nismo ni Budimpeta, ni Bec, ni Oslo. To je poenta. A neki bi odmah da se porede sa najboljima, po sistemu videla zaba gde se konji potkivaju...

Pricamo iz ugla prosecnog coveka, ne bogatasa koji je banuo u Bangkok ili Pataju, pa mu je sve full.
Bec i Oslo necemo biti nikada, odnosno kada dodjemo tu gde su oni danas oni ce takodje napredovati i potrebno je cudo da se dogodi da se nekako izjednacimo sa njima. Ako je nekome to minimum ocekivanja, taj stvarno bolje da se seli jer ce citav zivot biti razocaran i frustriran.

I ne, niko ne skace ko oparen da nabroji sta je sve uradjeno, vec neki uporno ovde tvrde da se ne radi nista, kao da nemam sopstvene oci da vidim. Kao sto ne volim kad mi ovaj na tvu prica bajke tako ne volim ni kad mi ovde neko prica horore, kad ni jedno ni drugo nemaju mnogo veze sa realnoscu.

Poenta nije da je 'sve full', niko to ne tvrdi, ali jednostavno nije ni 'nikad gore'. Ovde smo da bi govorili o realnom stanju i iznosili neke svoje informacije, perspektive i teorije, ne bi li na kraju kolektivno izasli iz toga nesto pametniji, cak i ako se ne slazemo u svemu. Ako je vec u medijima totalno jednoumlje i svaka kritika napad na drzavu ne treba da forumi postanu negativ gde je svako odbijanje da se pridruzis kolektivnoj kuknjavi saradnja sa okupatorom.

Ja necu jedno jednoumlje da menjam drugim. Ako neko ima stav 'zivot u Beogradu je nikad gori ali cene skacu jer SNS' meni je to smesno naivno ali necu ga napadati zbog toga. Problem je sto ljudi sa tim stavom ovde konstantno skrecu u etiketiranje, politicarenje i licne napade a ja nisam toliki hriscanin pa da samo okrenem drugi obraz.
 
Ti uporno odgovaras na neku temu o kojoj ja nisam ni pricao :) Ako nikad necamo biti ni Bec, ni Oslo, ni Budimpesta, zasto neki povlace paralele i ucutkuju svakoga ko kaze da je Bg iza ovih gradova i ne bi bilo normalno da bude skuplji od njih? Pusti SNS, o tome tek ima da se prica... Meni ne trebaju horor price, dovoljno je da pogledam halo oglase.

A ti, ako te moji komenti nerviraju, blokiraj me lepo brate mili i onako uvek promasis temu za 100ak km. Nisam ja frustriran sto mi nismo Bec, niti to ocekujem, nidje veze, ja samo kazem da smo preskupi za svoj trenutni standard i to je to... :) Ko to kupuje i kako je prica za sebe. Nismo valjda Severna Koreja da ne sme ni da se posumnja na prljav kes i pored gomile polupraznih kaldionica, onih Gaja Ruleta u Ns, itd, itd...
 
I to blokiranje je u principu jednoumlje, isključi sve što ne želiš da čuješ i slušaj samo ono sa čim se slažeš. Koliko pratim temu mislim da niko nije porekao da ima prljavog keša pa čak ni vradović, ali on nije jedini i glavni uzrok rasta cena od 2014te godine jer ga ima uvek.
 
Ti uporno odgovaras na neku temu o kojoj ja nisam ni pricao :) Ako nikad necamo biti ni Bec, ni Oslo, ni Budimpesta, zasto neki povlace paralele i ucutkuju svakoga ko kaze da je Bg iza ovih gradova i ne bi bilo normalno da bude skuplji od njih? Pusti SNS, o tome tek ima da se prica... Meni ne trebaju horor price, dovoljno je da pogledam halo oglase.

A ti, ako te moji komenti nerviraju, blokiraj me lepo brate mili i onako uvek promasis temu za 100ak km. Nisam ja frustriran sto mi nismo Bec, niti to ocekujem, nidje veze, ja samo kazem da smo preskupi za svoj trenutni standard i to je to... :) Ko to kupuje i kako je prica za sebe. Nismo valjda Severna Koreja da ne sme ni da se posumnja na prljav kes i pored gomile polupraznih kaldionica, onih Gaja Ruleta u Ns, itd, itd...
Ali nismo skuplji od Beca, Budimpeste i Osla. Nismo proporcionalno jefitniji koliko bi prosecna plata ukazivala, ali nije to jedino pravilo po kome se cena odredjuje. Postoji jos milion faktora, koje upravo na ovoj temi poklusavamo da odgonetnemo. Prljavog novca sigurno ima, i jeste jedan od faktora, ali ga je bilo uvek.
 
I ne, niko ne skace ko oparen da nabroji sta je sve uradjeno
Evo druze ajde mi nabroji pet stvari koje mislis da su uradjene u BG za opste dobro u prethodnih osam godina, na lokalnom nivou. Bas me interesuje sta bi to bilo. Samo preskoci BnV, jer to znamo da nije za opste dobro.
Evo da ne ispadne da kritikujem, pohvalio bi da je u poslednjih dva meseca cini mi se vise ulica Sapic presvukao asfaltom nego Radojicic u celom mandatu. Subjektivan osecaj tamo gde se ka najcesce krecem.
 
Vrh