Šta je novo?

Careva ćuprija - hipodrom ili...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481604#p481604:1y2xb2uy je napisao(la):
astrodule » 30 Сеп 2017 11:59 am[/url]":1y2xb2uy]Ne znam kakav je raspored prostorija u kompleksu Stare šećerane, ali u svetu je moderno da se tu napravi hipstersko mesto sa gomilom kafića i galerijama. Sa obzirom da nema u blizini stambenih objekata, Cetinjska bi mogla da se tu premesti.

Verujem da bi pored toga, bilo i mesta za neku muzejsku postavku.
И мени је то падало на памет. А још боље је што те две ствари могу да коегзистирају. Комерцијални простори типа Цетињске и музеј индустрије итекако могу да живе у симбиози и на обострану корист. :kk:
 
Evo gde bi mogla biti ta metro stanica.
Žuto je gde već imamo prugu.
Dalje na gore treba malo bušiti kroz Banovo Brdo i eto nam ga metro.

AdaMStanica1.jpg
 
Taj se metro ne vidi na ovom renderu...



zato i pitam gdje ce metro.
 
Ko bi koristio i zašta tu metro stanicu ?
Posetioci hipodroma definitivno ne koriste metro.... dame bi zguzvale šešire... a i silni konji smeštenih u džipovima ne bi se pokazali :lol:

od tih koZahinih zgrada nema ništa, osim na rederu
a relno bi dobili kao i obično ružne jeftine stepenaste kubuse

Topčidersku dolinu do same Save po oslobodjenju od NISa treba ostaviti slobodnu
to je dragocena jedina velika slobodna dolina sa parkpm i rekom Topčiderkom kojoj treba dozvoliti izlaz na Savu
a ne zatarabiti je u korist nekog ko.gradjevinskog provizijaša

Postojeci deo saobracajnice je moguce prekriti širim zelenom pasarelom kao onim za divljač preko autoputeva
i tako omoguciti direktan zeleni pristup Savi

:sesir:
 
i zar zaista treba da podgrejavamo suludu ideju o takvoj prvoj liniji metroa?!?
 
Render je jedna stvar, a realnost je druga.
Realnost je da na relaciji Mostarska petlja - Ada ima ogroman broj putnika. I ide veliki broj autobusa.
Taj broj putnika će samo da se povećava.
I ta relacija bi bila idealna za brzu Metro liniju. Jedna Metro stanica na početku Sajma, a druga blizu novog Ada Mola.

Mi već sad imamo železnicu (koja se ne koristi mnogo) na toj relaciji. Čak je i ispod petlje kod Hipodroma provedena ta pruga.
Samo treba renovirati prugu i prilagoditi je verziji metroa koju bi koristili. Ne treba ništa rušiti.
Nema potrebe ni da se išta ukopava (jer je to već sve ograđeno) sve do Paštrovićeve. To bi eventualno trebalo napraviti neki tunel preko Banovog Brda da metro ide dalje.
 
На жалост пруга нема будућност. Уклањање пруга служи будућој изградњи на њеном месту, као у СА, тако са обе стране сајма и на Дорћолу. Зато су сви вапаји да се пруга поред Саве и Ушћа сачува као могућа прворазредна туристичка занимљивост остали без одјека и пажње.
 
Ne kao turisticka atrakcija....vec kao saobracajna nuznost.
 
Невероватно је колико Београд има великих могућности и колику способност да се те могућности испусте, често и за сва времена.
 
Туристички возови би пролазили једном у 30 или 6о минута и тако не би превише сметали људима на обали, али воз као средство јавног превоза подразумева много чешће проласке. Али било каква расправа по питању туристичке пруге је беспредметна, јер је то још једна од безброј пропуштених или уништених могућности Београда. Невероватно је колико Београд има великих могућности и колико велику способност да се те могућности испусте, често и за сва времена.
 
Glas Prirode, slažem se sa tvoje dve konstatacije.
1. На жалост пруга у Београду нема будућност.
2. Београд има великих могућности и способност да се те могућности испусте

Žalosno, ali istinito.

Pod pruga verovatno misliš železnica u Beogradu kao vid gradskog saobraćaja.
Železnica i ovakva kakvu je imamo će još dugo da se uspešno koristi za međugradski saobraćaj u Srbiji. Ali nije baš najbolja za gradski prevoz. Možda može da opsluži par prigradskih naselja.

A to za turistički voz, možda je bolje turistički tramvaj. Zanimljiva ideja ali da li je isplativa. Koliko turista mi imamo da bi se vozili tim turističkim vozom?
 
Pošto se i ovde bavite preuređenjem saobraćaja u Beogradu, sada možete da date
svoje primedbe i sugestije i zvanično dok traje ovaj Rani javni uvid, pa klik na link :
http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482158#p482158
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482158#p482158:20zvj1de je napisao(la):
dragan » 03 Okt 2017 07:46 am[/url]":20zvj1de]Kako će izgledati saobraćaj u Beogradu 2033. godine
Predstavljene izmene i dopune Regionalnog prostornog plana
.
 
Pošto pretpostavljam da si im ti već mnogo puta poslao svoje primedbe za preuređenje, dali su ti ikad odgovorili ili usvojili neki predlog?
Samo da vidim ima li vajde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482360#p482360:148tls4p je napisao(la):
zecal » 04 Okt 2017 06:58 am[/url]":148tls4p]Pošto pretpostavljam da si im ti već mnogo puta poslao svoje primedbe...
Da, poslao sam i neke su i usvojene.... ovde je bitno da se čovek javno angažuje, a
da li će 'imati vajde', to zavisi od kvaliteta primedbe ili sugestije koju je napisao.

To je način kako se utiče na gradske odluke, a ne kukanje po raznim forumima.
 
Ta ti je na mestu, bez kukanja na forumima.
 
U ovom orkuzenju najzanimljivija mi je Stara Šećerana. Tu vec postoji jedna mala kulturna scena, nadam se da ce se nastaviti u tom pravcu. (minus shoping centar)

Izgleda kao lepa prilika za jedan novi trg.

11755816_873014092789374_8907244354287865903_n.jpg
 
Ovo izgleda predobro! Fantazija za hipodrom, napokon nesto lepo i smisleno.
 
Ниси схватио зекал, не ради се о употреби пруге за градски превоз, мада је и то могуће, него о туристичком ретро возу са парним локомотивама, који су могли да возе пругом поред Саве и Дунава у Београду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483083#p483083:1oevtdbi je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Пет Окт 06, 2017 5:45 pm[/url]":1oevtdbi]A to za turistički voz, možda je bolje turistički tramvaj. Zanimljiva ideja ali da li je isplativa. Koliko turista mi imamo da bi se vozili tim turističkim vozom?

Ниси схватио, не ради се о употреби пруге за градски превоз, мада је и то могуће, него о туристичком ретро возу са парним локомотивама, који су могли да возе пругом поред Саве и Дунава у Београду. Како то изледа на делу те пруге од Железничке станице до Панчевачког моста могли су да виде и доживе сви који су се возили возом Романтика до Вршца.Многима је непознато да постоји пруга близу саме обале код Сајма и даље поред Хиподрома ка Топчидеру и Реснику, а такве природне пределе попут наших обала и Топчидерске долине са околним брдима и реком у градском ткиву нема готово ни један други град.

Али ту могућност су планери Београда на води заувек избрисали. Та пруга више не постоји на делу кроз Савски амфитеатар !
[/quote]
 
Imamo jedinstvenu priliku da zelenom Topciderskom dolinom ( od Miloševog konaka ) izvršimo spajanje sa Savom
preko sačuvanog hipodroma a prateci reku Topciderku

Ide mi na živce više
način na koj se guraju projekti : ili ce te imati i dalje starudiju i djubrište ili ,,ovakve,, nove i lepe zgrade
sa njihovim pripadajucim prostorom u kom mozete doci da se šetetate (i divite našoj /de/genijalnosti)
ne ostavljajuci prostora ni za kakvu trecu opciju :rant:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482057#p482057:19ef6c8a je napisao(la):
boca-ica » 02 Oct 2017 17:46[/url]":19ef6c8a]
.....Postojeci deo saobracajnice je moguce prekriti širim zelenom pasarelom kao onim za divljač preko autoputeva
i tako omoguciti direktan zeleni pristup Savi ...

Gradjanima su potrebne studije opravdanosti
a ne studije izbvodljivosti

jer onaj koj hoce da profitira zna kako ce to da izvede ali tako i navodi vodu na opravdavajucu izvodjljivost
a mi to sa navedenim uslovljavanjem treba da progutamo sa slašću :rant:
sto jeste manipulisanje a u kombinaciji sa gore ili - ili uslovenosti
jeste najsurovija bezobzirna bahata diktatura kapitala
 
Davno tih rekoh mani me se .... i ne potkovanih pokušaja pravdanja
posle ćeš opet da kukaš Igoru a on ce mi brisati postove i ako nema ni jedne uvredljive reči u njima :rant:

Ovde nisu u pitanju nikakve studije, već pobedničko rešenje na konkursu.
Primera bezboroj a svaki član BBa koj je konkurisao na takve konkurse to je i napiso ovde na forumu
mrzi me da vadim iz raznih tema te citate
namešteni konkursi su svakodnevica i nerazdvojni deo manipulisanja a u kombinaciji sa gore ili - ili uslovenosti
što jeste najsurovija bezobzirna bahata diktatura kapitala (provizijaštva)
Davno tih rekoh mani me se .... :!:
 
Ja ovde pišem o temi i nikom se lično neobraćam, pa to očekujem i od ostalih članova.

Za sada imamo samo pobedničko rešenje sa konkursa, a tek ćemo videti kako će izgledati

Idejni projekat i Glavni projekat investitora koji će graditi objekte na ovoj lokaciji.
 
No zbog ne uspešnog pokušaja zatrpavanja predloga da ponovim napisano
jer mozda hoce ili nece zainteresovati nekog
o spajanju Hipodroma sa Savom pomocu široke zelene pasarele :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483097#p483097:1fc85smb je napisao(la):
boca-ica » 06 Oct 2017 17:18[/url]":1fc85smb]Imamo jedinstvenu priliku da zelenom Topciderskom dolinom ( od Miloševog konaka ) izvršimo spajanje sa Savom
preko sačuvanog hipodroma a prateci reku Topciderku

Ide mi na živce više
način na koj se guraju projekti : ili ce te imati i dalje starudiju i djubrište ili ,,ovakve,, nove i lepe zgrade
sa njihovim pripadajucim prostorom u kom mozete doci da se šetetate (i divite našoj /de/genijalnosti)
ne ostavljajuci prostora ni za kakvu trecu opciju :rant:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482057#p482057:1fc85smb je napisao(la):
boca-ica » 02 Oct 2017 17:46[/url]":1fc85smb]
.....Postojeci deo saobracajnice je moguce prekriti širim zelenom pasarelom kao onim za divljač preko autoputeva
i tako omoguciti direktan zeleni pristup Savi ...

Gradjanima su potrebne studije opravdanosti
a ne studije izbvodljivosti

jer onaj koj hoce da profitira zna kako ce to da izvede ali tako i navodi vodu na opravdavajucu izvodjljivost
a mi to sa navedenim uslovljavanjem treba da progutamo sa slašću :rant:
sto jeste manipulisanje a u kombinaciji sa gore ili - ili uslovenosti
jeste najsurovija bezobzirna bahata diktatura kapitala
file.php
 
Vrh