Šta je novo?

Car sharing (deljenje automobila)

Ono što nisam siguran jeste kako su rešili problem sa parkiranjem kada se završi korišćenje automobila - šta ako ja jedino slobodno parking mesto mogu da nađem u zoni, ostavim ga i platim sat vremena parkinga, ko dalje vodi računa o tome? Ili mora da se juri parking koji nije zoniran, što nije baš zgodno rešenje, pogotovo ako se krećete u centralnim zonama.

Vožnju možeš završiti na mestima koja su na mapi označeni plavom bojom, a u tim zonama je ili besplatan parking, ili plava parking zona. To je ujedno i najveća mana ove usluge koju ne vidim na koji način bi mogli da reše osim ako ne iznajme neko trajno mesto u garaži ili prihvate trošak da im se pišu dnevne parking karte(kazne). Mada to im verovatno i nije glavni cilj ove usluge.
 
Vožnju možeš završiti na mestima koja su na mapi označeni plavom bojom, a u tim zonama je ili besplatan parking, ili plava parking zona. To je ujedno i najveća mana ove usluge koju ne vidim na koji način bi mogli da reše osim ako ne iznajme neko trajno mesto u garaži ili prihvate trošak da im se pišu dnevne parking karte(kazne). Mada to im verovatno i nije glavni cilj ove usluge.
Aha, hvala, sad je malo jasnije, baš sam se i pitao šta označavaju plave zone na mapi. Mogli su to malo bolje da pojasne korisnicima.
 
U Moskvi svaki car sharing servis plaća gradu ~30.000 dinara za svaki automobil tako da se može besplatno parkirati godinu dana bilo gde (ovo je mnogo jeftinije od godišnje pretplate za parking, ali nije besplatno)
 
Najveci problem razvoju ovog resenja predstavljaju parking mesta za ostavljanje auta nakon voznje. Drugi aspekt otvara sledece pitanje a to je sta sa autom koji se u toku voznje pokvari, dodje do pucanja ili busenja gume......i mnogo slicnih drugih nezeljenih desavanja.
Realna bi bila cinjenica da kvar ili nedostatak preko app prijavite. Ostavite tu na mestu auto, prekinete najam i vi se udaljite dalje vasim poslom.
Ovako bas i ne bi bilo da se radi u redu.
 
Vrh