Kupola je jedina prava promena, jer je planirano da se ceo projekat BW Galerije realizuje u više faza - prvo će se graditi ova kraća verzija tržnog centra, dok će se u delu gde su planirane ove kule, napraviti privremeni parking sa tendencijom da nekoliko decenija ostane trajan
Zato su na ovom "novom" renderu tu nabacane samo neke generične kule, jer kontam da im marketinški nije baš pametnod a stave ogromnu asfaltiranu površinu nakrcanu parkiranim automobilima.
U drugoj fazi je planirano proširenje tržnog centra na taj deo i pokrivanje staklenim krovom te pešačke ulice koja deli ta dva tržna centra i povezuje bulevar i kulu.
Kule su planirane tek u poznim fazama.
Inače, čak i ovako krnji, ovaj tržnjak će imati 90.000 kvadrata za izdavanja, što je jednako kvadraturi za izdavanje dva Ušća. Možda najbolju predstavu o tome koliko će ovo čudo biti daje podatak da će se u njemu nalaziti čak 40 (četrdeset) kafića i restorana, te garaža sa 3.700 parking mesta.
I pošto se često postavlja pitanje otkud tolika pomama za izgradnjom tržnih centara u Beogradu, jedan mali grafikon sa sajta "Eagle Hillsa" daje vrlo sažet odgovor na to pitanje: