Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Значи 360дана да заврше део од Моста до овога што је до сада направљено, са претпостављам и кружним током. Дакле онда овај део од Пере Велимировића до краја тј ТЦ раковица ће им требати једно 3године.
To je već Patrijarha Dimitrija i to neće skoro. Ovo što sad počinju konačno je najviše čemu možemo da se nadamo u tom delu (a i to se radi već jaaako dugo) i to kao deo SMT-a koji dalje ide kroz Pere Velimirovića i Bahtijara Vagabzade pa dalje preko Trošarine (to sve isto ko zna kad će i da li će a i iscepkano je na mnogo delića):

Prsten-1024x564.jpg
 
Ovo je pritom prelazno, a ne konačno rešenje koje ne zahteva podzemne radove. Za pun UMP i SMT nedostaju tunel ispod Vračara, tunel ispod Senjaka i tunel ispod Ade Ciganlije.
 
Ovo je pritom prelazno, a ne konačno rešenje koje ne zahteva podzemne radove. Za pun UMP i SMT nedostaju tunel ispod Vračara, tunel ispod Senjaka i tunel ispod Ade Ciganlije.
БПП је био споредни правац у целом пројекту УМП. Али сад се продаје као главни. А и ту се дебело касни. Тунел испод Топчидера ако буде 2032. да певамо.
 
Ovo je pritom prelazno, a ne konačno rešenje koje ne zahteva podzemne radove. Za pun UMP i SMT nedostaju tunel ispod Vračara, tunel ispod Senjaka i tunel ispod Ade Ciganlije.
To me podseća na vreme 60-ih i 70-ih godina kada se u Beogradu uveliko govorilo o metrou u Beogradu. I govorilo se, i govorilo se... A gradanja je započeta tek kada onih koji su o tome pričali odavno već nema. Tako da su lepa zamisao svi ti projekti i tuneli, ali mi se čini da će se istorija ponoviti. Dakle, sve je to na dugom štapu.
 
Ako gledamo kao celinu, tu bulevar treba da prođe skroz do okretnice trojke u Kneževcu. Kao i da se doda još jedna linija tramvaja koja će ići na Novi Beograd.

Prostor bivših fabrika, posebno IMR, DMB a donekle i Jugofrigo je idealan da se napravi pismeno naselje sa dovoljno zelenila, parkinga, normalnih ulica i trotoara, parkova i zajedničkih sadržaja.
Sa bulevarom od 4 trake + tamvajske šine i BG Vozom koji ima dobra vremena, to bi bio sasvim jedan dobar kraj za život običnog čoveka.
 
To je već Patrijarha Dimitrija i to neće skoro. Ovo što sad počinju konačno je najviše čemu možemo da se nadamo u tom delu (a i to se radi već jaaako dugo) i to kao deo SMT-a koji dalje ide kroz Pere Velimirovića i Bahtijara Vagabzade pa dalje preko Trošarine (to sve isto ko zna kad će i da li će a i iscepkano je na mnogo delića):

То значи да нећемо добити ни УМП а ни СМТ већ неку скарабуџевину као и све остало до сада што је рађено у Београду. Мој отац није дожиевео да види УМП о којем је слушао као студент на Грађевинском а како стоје ствари нећу ни ја.
 
Ako gledamo kao celinu, tu bulevar treba da prođe skroz do okretnice trojke u Kneževcu. Kao i da se doda još jedna linija tramvaja koja će ići na Novi Beograd.

Prostor bivših fabrika, posebno IMR, DMB a donekle i Jugofrigo je idealan da se napravi pismeno naselje sa dovoljno zelenila, parkinga, normalnih ulica i trotoara, parkova i zajedničkih sadržaja.
Sa bulevarom od 4 trake + tamvajske šine i BG Vozom koji ima dobra vremena, to bi bio sasvim jedan dobar kraj za život običnog čoveka.
Nece se desiti
 
Није ми јасно како планирају да пусте трамвај кад се одради овај део до Кошутњака, јер није одрађен нити је у плану остатак БПП до Кнежевца ? Питање је да ли ће и ово урадити на време пошто су такви какви су.
 
Kако они планирају да пусте трамвај, тако је и мој другар планирао да смува Летицију Касту пре скоро 30 година.

Спојлер алерт: Није ју смувао. Мада, ко зна...
 
Није ми јасно како планирају да пусте трамвај кад се одради овај део до Кошутњака, јер није одрађен нити је у плану остатак БПП до Кнежевца ? Питање је да ли ће и ово урадити на време пошто су такви какви су.
То тешко да ћемо дочекати у следећих 10 година, јер тај део потпада под Патријарха Димитрија...
 
BNV je na obali Save ispod gradskog jezgra a ne na periferiji od koje je bog digao ruke i dao SNS kartelu
ko je spreman da plati 3k+ za stan u rakovici uz prugu na zemljustu nekadasnje teske industrije i okolinom koja vise podseca na favele nego grad
 
BNV je na obali Save ispod gradskog jezgra a ne na periferiji od koje je bog digao ruke i dao SNS kartelu
ko je spreman da plati 3k+ za stan u rakovici uz prugu na zemljustu nekadasnje teske industrije i okolinom koja vise podseca na favele nego grad
Коначно неко и то да каже. Раковица личи на фавеле у Рију а Богме и на сам Припјат данас.
 
O bre, kao da ništa ne čitate.

Niko nije rekao da bi takvo naselje imalo isti status kao BnV.

Ono šta sam rekao je da je sasvim moguće, pa i u današnjoj Srbiji, da se napravi pismeno plansko naselje, pogotovo kad u ravnici ima toliko prostora.
Samo je bonus to što je lako i jeftino moguće da se obezbedi kvalitetna veza sa centrom i Novim Beogradom.
To šta je bilo na nekom prostoru i nije toliko bitno. Eno na prostoru fabrike IMT koji je bio bogu iza nogu se pravi stambeno naselje.
Ovo šta rade na mestu nekadašnjeg aerodroma je kalemljenje i šteta što grad nema urbanistu koji ima lenjir i olovku. I kičmu naravno.
 
Samo nek urade više ovaj deo od mosta do skretanja za Košutnjak i vežu celinu od mosta do Pere Velimirovića. Sve više od toga je na jako dugačkom štapu i veliko je pitanje kad će i da li će se raditi. Takođe nije deo ove teme (ova tema je samo BPP, koji se završava kod Pere Velimirovića)
 
Vrh