Šta je novo?

Budućnost gradskog prevoza


Budućnost po Sapicu

Samo da se depo jeftino preseli o trošku grada a da se neko omasti za parcelu
A da ni belvilovci više ne kukaju
Jer nisu znali kad su uzimali stanove sta je gsp depo eto tu depou sad odjednom nije mjesto
 
IMG-20231113-104631.jpg
 
Kako može da vodi liniju otpravnik koji ne vidi uopšte, kad i ne prolazi pored njega? Može samo da upiše kad mu se vozač TELEFONOM javi da je došao na posao ili da se isključio. Kakav on uvid može da ima u interval, kako po ootrebi može da interveniše?
Loš je sistem bio i kad je otpravnik samo na jednoj strani, a kamoli kad ga nema nikako.
Budućnost gradskog saobraćaja je, ali i mnogih drugih službi, kada se ovako vode i njima upravlja, vraćanje na nivo ranih šezdesetih godina.
Uz elektronsko praćenje i nadzor vozila i nešto jaču mrežu referenata na terenu na čvornim tsčkama, otpravnici nisu ni potrebni uopšte. Ali, trebalo bi neko ozbiljno da se bavi i nadzire saobraćaj po sektorima i uz pomoć informacija sa ekrana i od referenata, u realnom vremenu da izdaje uputstva vozačima kalo da se prevladaju zastoji, kako da se razbiju vozići, ukolopi u vreme...
Zanimljiva nam se budućnost smeši, a kako i ne bi kad (ex) gradonačelnik ne razlikuje 1980. i 2010. sve u cilju ispunjavanja partijskih zadataka i odricanja od svoje prošlosti.
 
Ne vidim da je do sada objavljeno na Beobuildu.

Plan za gradski prevoz kad se promeni gradska vlast:
  • uvođenje 3 brze autobuske linije, 3 brze tramvajske linije i optimizacija mreže, kako vremena polazaka, tako i optimizacija mreže žutih traka
  • ulaganje u proširivanje veze tramvajskih linija, kao i u šinske sisteme kakav je BG Voz
  • proširivanje mreže BG Voza do Pančeva i Pazove, i ubrzavanje njegovog toka do Mladenovca i Lazarevca
Kompletan tekst:
https://n1info.rs/vesti/izbori-2023...mo-plan-za-funkcionalan-saobracaj-u-beogradu/
 
Ne vidim da je do sada objavljeno na Beobuildu.

Plan za gradski prevoz kad se promeni gradska vlast:
  • uvođenje 3 brze autobuske linije, 3 brze tramvajske linije i optimizacija mreže, kako vremena polazaka, tako i optimizacija mreže žutih traka
  • ulaganje u proširivanje veze tramvajskih linija, kao i u šinske sisteme kakav je BG Voz
  • proširivanje mreže BG Voza do Pančeva i Pazove, i ubrzavanje njegovog toka do Mladenovca i Lazarevca
Kompletan tekst:
https://n1info.rs/vesti/izbori-2023...mo-plan-za-funkcionalan-saobracaj-u-beogradu/
Ja ovde vidim direktan uticaj diletantskih radova jednog već izvesno vreme neaktivnog forumaša... koji je pre toga nacrtao metro linije za SNS. Svaka čast. Likovi iz senke.

Kakve li će to 'brze tramvajske linije' biti? Da li je, možda, predviđeno da pretiču ostale tramvaje?

Koji stručni rad, studija izvodljivosti, elaborat... stoje iza ovoga?

Najava Gangulizacije 2.0.
 
Ponavlja ovaj plan iz godine u godinu, a isti je sve više nerealan i prevaziđen.
 
Javni prevoz je uvek pitanje frekvencije ili pokrivenosti. Ne možeš imati oba. Da, ovo lepo zvuči, imaćeš frekvenciju, ali pokruvenost? Svako ko ne živi na ovom koridoru će imati mnogo lošiji javni prevoz.
Broj vozila je isti, tako da na kraju krajeva dođemo na isto.
Ja bih predložio da se maksimalno unapredi BGvoz (što je država preuzela na sebe), ali grad da podigne atraktivnost oko stanica. Tramvajske linija maksimalno ubrzati davanjem prednosti i denivelacijom na nekim mestima + izgradanja novih krakova mreže. Autobuski sistem ostaviti kakav jeste, malo ga optimizovati. Problem je što javnom prevozu trebaju žute trake baš na obim mestima gde je to nemoguće bez širenja ulice, a oni su ih iscrtali gde mogu sada, odnosno na avim bulevarima na NBG gde apsolutno nisu potrebne
 

Шапић: Основа квалитетног јавног превоза је добар мониторинг и надзорни центар који полако почињемо да добијамо


Потпуна контрола возила у Оперативно-контролном центру Секретаријата за јавни превоз, од момента када се отвори линија до момента када се возило врати у свој погон, од непроцењивог је значаја за правилно функционисање новог система јавног превоза и без тога не можемо да рачунамо на напредак читавог система, изјавио је председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић, који је данас обишао овај центар.

Он је истакао да је овде дошао да би се уверио како све функционише и на који начин успевају да исконтролишу нови систем јавног превоза.

– Могу да кажем да сам изузетно задовољан оним што сам видео, мада увек може боље. Промена коју смо успели да направимо за ових неколико месеци је заиста нешто што мислим да ни највећи оптимисти нису могли да очекују. Имамо далеко мањи број линија који не оствари свој полазак, некад је то ишло и пет до седам одсто, а сада је то једноцифрени број аутобуса – рекао је Шапић.

Он је подсетио да је овај центар посетио пре неколико месеци када је он био у изузетно лошем стању и није имао ни приближно добру опрему какву сада има. Исто тако и број људи који је водио надзор и контролу читавог нашег јавног превоза није био ни приближан оном који данас ради овде.

Основа квалитетног јавног превоза је добар мониторинг, добар надзорни центар који полако почињемо да добијамо. За неколико дана ћемо на улицама имати и информативне табле, што ће бити још једна обавеза више под нашим управљањем. Како будемо подизали услугу, тако ћемо проширивати капацитет овог центра, поручио је Шапић.

Он је рекао да још увек има проблема са појединим линијама, те да је данас стање такво да је најмање потешкоћа са возилима ГСП-а, а да постоје приватници који нису до краја схватили да нешто мора да се промени.

– Они имају важеће уговоре који истичу на пролеће наредне године. Ниједан приватник више неће моћи да уђе у конкуренцију уколико не испуни далеко ригорозније услове него што су раније били. Имамо велике проблеме са линијом 511, јер се жале грађани, свакодневно пишемо казне конзорцијуму који држи ту линију, тако да ће они бити санкционисани. Сигурно је да више неће моћи да уђу у конкуренцију у следећој расподели зато што уз сав напор који чинимо у последњих неколико месеци нису схватили да по старом више неће моћи да функционишу – појаснио је Александар Шапић.


Шапић је додао да је у току сертификација возила, чија се реализација очекује до краја календарске године.

– Сва возила ће имати џи-пи-ес уређаје, звучнике, као и лед екране који дају информације о томе где се возило налази. Очекујем да ће ту услугу сва возила, и ГСП-а и приватних ауто-превозника, моћи да пружају од нове године. Подизање квалитета јавног превоза је обавеза и одговорност свих нас. Грађани заиста виде труд који улажемо, а када будемо имали информативне табле на свим станицама, сваки грађанин ће моћи да прати где се налази возило. Приватницима и возачима ГСП-а ће бити много теже да се не придржавају реда вожње и јасних инструкција које имају – закључио је Шапић.

0702e78781fc51b7648decfa4fba5eaf_1572104106.jpg


5ec69a1a23b96edbd8ce1dc5d6cc0f0a_1404527613.jpg


 
Раскид уговора на пролеће? Како кад истичу уговори 31.12.2025. и 31.12.2027. за потез 500? Значи убациће Стрелу.
 
Već sam čuo priče da C&LC leti sa 511 i to pre par dana, sad da li je istina videćemo ako Streli krene da pristiže još novih vozila
 
Nisu autobusi digitalne mašine.
Prvo je potrebno obezbediti da mogu da idu, da rade, da ih dovoljno, da budu čisti i bezbedni.
Tek nakon toga možemo da se igramo.
Najavu dolaska autobusa Beograd je počeo da uvodi još pre više od 30 godina. Ali, tada je prevoz bio nešto drugo - jedan vrlo pouzdan servis građana, redovno obnavljan i održavan. (Od 1987. do rata 1991. godišnje je stizalo po 100-200 novih vozila, unapređivana je mreža linija, uvođene ekspresne...)
I naplata karata koja je uvedena desetak godina pre tog sistema, bila je avangardna za svoje vreme, daleko ispred bilo kog prevoznika u Srbiji, bar.
I gde smo sad? Vode nas ljudi nedorasli izazovima koji ne podležu nikakvoj odgovornosti, a koji po ugledu na one iznad sebe, svoje pozicije ne vide kao zadatak, već kao priliku za ličnu korist.
E, dok je tako, dok ne budu na bitnim mestma sedeli vizionari, a ne šićardžije, gradski prevoz u Beogradu nema budućnost, ili je bar nema GSP.
 
Poslednja izmena:
XAXXAXAXXXA ко је то хтео исто да уведе???
Screenshot_20231202_230402_Chrome.jpg


CAF-oви неквалитетни хаххаххаххахха
А и не зна ни број купљених трамваја.
Screenshot_20231202_230424_Chrome.jpg


 
Jes da su mislili nešto sasvim drugo, ali naslovom su uspeli da u potpunosti dočaraju situaciju koju je napravio bivši gradonačelnik. :D
 
Ne provaljujem šta je promenjeno. :)
 
Aha. To je znači do marta za kad je Gangula najavio da ističe ugovor?
 
Osim poteza 700, ne vidim šta tu može previše da se promeni za GSP.

Najveći sukobi će biti kod privatnika, jer oni neće cutati kao GSP za Strelu.
A mogu se kladiti da Strela želi paket linija kod privatnika, a tamo ih čeka Arriva.
 
Стрели се највише исплати потез 500 а приватници неће ћутати.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Стрели се највише исплати потез 500 а приватници неће ћутати.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Убедљиво због 511,јер највише жалби иде на ту линији.C&LC не ради посао како треба,само се кршеви шаљу на ту линију,а не може сам нови Ман да одради све ткд су и даље крш превозник.
 
Vrh