Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Ja ću u Subotu da idem do Vinaca, pa podnosim izveštaj pošto prolazim celim putem do Usja.
Mada sa decom sam i nemam kameru u kolima pa kao i prošli put neće biti slika, samo roman za čitanje...
 
Јутрос сам узео блабла до Пожаревца (Костолца), возили су ме неки инжињери што раде са Кинезима, па смо прошли затвореним надвожњаком (код М. Крсне) и то је баш уштедело време. Рекли су ми да скоро сигурно неће бити готов надвожњак до рока, до октобра, али врв хоће до нове године.

Рекоше ми да нема никаквих посебних потешкоћа око пруге, него им је просто лакше да раде са затвореним надвожњаком. Сад, по мени тих месец-два уштеде на брзини не вреди додатних 20ак минута сваког путовања. Рекли су ми да се чак и размишљало да се затвори и мост преко Мораве када се радио онај нови поред њега, али су једва одустали од тога. Колико се сећам тај мост код Љубичева је баш кнап да се мимоиђу 2 аута, а још је и друмско-железнички. Било би баш занимљиво да се сав саобраћај био пребацио на њега.
 
Јутрос сам узео блабла до Пожаревца (Костолца), возили су ме неки инжињери што раде са Кинезима, па смо прошли затвореним надвожњаком (код М. Крсне) и то је баш уштедело време. Рекли су ми да скоро сигурно неће бити готов надвожњак до рока, до октобра, али врв хоће до нове године.

Рекоше ми да нема никаквих посебних потешкоћа око пруге, него им је просто лакше да раде са затвореним надвожњаком. Сад, по мени тих месец-два уштеде на брзини не вреди додатних 20ак минута сваког путовања. Рекли су ми да се чак и размишљало да се затвори и мост преко Мораве када се радио онај нови поред њега, али су једва одустали од тога. Колико се сећам тај мост код Љубичева је баш кнап да се мимоиђу 2 аута, а још је и друмско-железнички. Било би баш занимљиво да се сав саобраћај био пребацио на њега.
Сад кад им шефови сазнају за додатну зараду ризикујемо продужетак рока.
 
Јутрос сам узео блабла до Пожаревца (Костолца), возили су ме неки инжињери што раде са Кинезима, па смо прошли затвореним надвожњаком (код М. Крсне) и то је баш уштедело време. Рекли су ми да скоро сигурно неће бити готов надвожњак до рока, до октобра, али врв хоће до нове године.

Рекоше ми да нема никаквих посебних потешкоћа око пруге, него им је просто лакше да раде са затвореним надвожњаком. Сад, по мени тих месец-два уштеде на брзини не вреди додатних 20ак минута сваког путовања. Рекли су ми да се чак и размишљало да се затвори и мост преко Мораве када се радио онај нови поред њега, али су једва одустали од тога. Колико се сећам тај мост код Љубичева је баш кнап да се мимоиђу 2 аута, а још је и друмско-железнички. Било би баш занимљиво да се сав саобраћај био пребацио на њега.
ovo što su rekli je najmanje za zatvor. Maltretiranje kamiona, slepera i autobusa, posebno sada kda je sezona povratka gasterbajtera!!! Da neko tek tako kaye radicu po mom - tako mi je lakše - može mi se!! Samo kod nas i kod ovakvog naroda koji trpi sve!!
 
Evo nekoliko slika sa po meni jedne od najkriticnijih tacaka. Iznad sela Radosevca takozvana obilaznica oko Golubca. Jaka kisa u Maju mesecu je odnela dosta nasipa kod sipova za nadvoznjak. Ovo crno na stubovima je bilo sve pod zemljom. Neke informacije iz prve ruke jeste da ovo nema sanse biti gotovo do kraja godine. Ali eto uzivajte u slikama dron mi na zalost ne radi :ROFLMAO:
Pogledajte prilog 240433Pogledajte prilog 240434Pogledajte prilog 240438Pogledajte prilog 240439Pogledajte prilog 240440Pogledajte prilog 240441Pogledajte prilog 240443Pogledajte prilog 240444Pogledajte prilog 240445Pogledajte prilog 240446Pogledajte prilog 240447Pogledajte prilog 240448Pogledajte prilog 240449Pogledajte prilog 240450
Kakva će ovo lepota biti kad se završe radovi.
 
Evo mojih utisaka od Subote.
Čini mi se da se mnogo sporije radi. Prošao sam pre nekih 2 meseca, i nisam osetio neku veliku promenu.
Ima delova koji rade punom parom, ali mi se čini da se tu nije dugo radilo pa su sad grunuli.
Trebalo bi neko dronom da prođe pogotovu ovo što se ne vidi iz kola. I radi lakšeg praćenja obima radova da to ide češće.

E ovako:
Ovaj most preko pruga neću da komentarišem, ima snimak iznad. Ali su stvarno trebali da prvo naprave nov, pa onda prebace saobraćaj na njega dok rade stari, kao onaj preko V. Morave. Nije toliki problemn što se zaobilazi, koliko nisu sredili taj obilazni put. To ko po mesečevim kraterima da vozim. Seoski putevi su bolji od ovog. Ma katastrofa, ni 20km/h ne pomaže!!!

Čim se krene na već otvoren deo puta, ima ulegnuće nekih 100m od mosta u desnoj traci (već sam prošli put spominjao) što može da se produbi pošto tom trakom idu kamioni pa da nastane haos. Naravno kružni tokovi rak rana, voziš 80, a onda kočiš na 30. Šta je tu je...

Ima nadvožnjak na obilaznici oko Požarevca kod skretanja za Dragovac koji stoji i ne radi se. Smešno ali sa jedne strane nasut prilaz, a sa druge samo potporni zid nadvožnjaka (ako se tako zove, onaj AB zid od kog počinje nadvožnjak i do kog se završava prilazni zemljani nasip). Nema pomaka.
Isto nema pomaka kod onog novog nadvožnjaka za skretanje za Kostolac. Ništa se ne radi, i ide se starim nadvožnjakom. Nit ljudi nit mašina, čak ni parkiranih.

Kraj obilaznice oko Požarevca i otvorenog puta, kreće stara magistrala.
Taj prelazak na stari put je baš nesretno sređen. Valjda će da ga unormale.
E sad tu ima radova i mašina, na onom pravcu između Bratinca i Sirakova duž pruge.
Malo se vozi novim delom, malo starim.
Tu je ona pumpa koja je po sred puta. E njoj su odfikarili pola nadstrešnice, ali ona i dalje radi xDDD Smešno ali tačno na delu gde su je presekli su točeća mesta, i mislim da rade pištolji i sa strane gde još uvek može da staneš, ali i sa ove gde se pravi novi put. Možda za buldožere, kamione, finišere koji prave put xDDD

Ovaj nov deo puta Sirakovo - Mijalovac - Popovac nažalost nisam video. Ali baš u Popovcu, na mestu gde se susreću novi i stari put, kada se ide ka Požarevcu se otvara pogled ka novom putu koji ide u brdo. Čini mi se da se tu nije mnogo odmaklo. Il bar taj deo koji se vidi sa starog puta. Ima deo nasutog puta, ali se vidi da brdo nije prokopano do najniže kote za put. Video sam i AB naglavne grede potpornog zida. Mislim da treba još par metara da prokopavaju. Za ovu deonicu najviše treba dron snimak.

Između Popovca i Topolovnika nov put ide preko starog. Taj deo se intezovno radi. Ide se malo novim trupom, čas levom stranom, čas desnom. Ima i semafor za naizmenično propuštanje pa se tu malo čeka. Trup novog puta je produžen u odnosu na pre 2 meseca, tako da se ovde definitivno najviše radi.

Posle od Kumana, tj od račvanja Veliko Gradišta i novog puta do Ponikva sve ok (sem kružnih tokova).
I opet kod Ponikva loše mesto gde se završava deo novog puta sa dve razdvojene kolovozne trake - em isključenje za Ponikve em spajanje u jednu kolovoznu traku sa po jednom saobraćajnom trakom u oba pravca. Previše znakova i mešaju se znakovi isključenja, radova, preusmeravanja, usporavanja...

Generalno na već otvorenom delu ima repova koje treba da zvrše, ali nema radova.
Deo između Požarevca i Velikog Gradišta rade, nešto udarnički a nešto stoji.
Otvoren deo puta je zasad ok, nisam osetio neke probleme tokom vožnje. Samo što ga ne ordžavaju, trava buja pored i između kolovoza. Mislim da država još nije shvatila da sa novim brzim i autoputevima treba da zaposle više ljudi za održavanje nego do sada.

I ono što mi je bilo interesantno, tamo gde se vozi starim putem, je uvek bila kolona vozila: autobus ili kamion, neko vozi 50, nego 80, neko100, i lako se formira kolona pogotovu tamo gde nema mesta preticanju. A tamo gde je otvoren deo puta jedva vidiš poneko vozilo. Neverovatno kako putevi sa dve saobraćajne trake u jednom pravcu razbiju gužvu i olakšavaju vođnju. I zaobiđu se sva ova sela gde se prolazi pored škola, vrtića, prodavnica, kuća... Mislim da se isplati svaki km ovakvih puteva na tranzitnim pravcima, pa makar bili praznjikavi kao što je ovaj. Ipak je suludo da cisterna na pravcu Rumunija - Crna Gora prolazi kroz 100 sela tik uz školu ili vrtić. Samo ovi kružni tokovi...
Tako da: ka svim susednim glavnim gradovima autoput sa punim profilom, korid X tri trake, i što više ovih brzih saobraćajnica kako bi se povezale regija unutar države.
PS ja više volim železnicu tako da bih voleo i kod nje da vidim ovakvu količinu modernizacije i premrežavanja :)
 
Vrh