Šta je novo?

Brza saobraćajnica Kraljevo-Raška-Kosovska Mitrovica

trialin

Advanced
Učlanjen(a)
20.11.2008.
Poruke
3.117
Pohvaljen
4.815
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BilK7lfDKa4[/youtube]
 
Не разумем се баш колико је изводљиво али бибио пун погодак свакако. Ова деоница Краљево-Рашка мени као лаику делује проблематично јако.
Што се наставка Рашка-Митровица тиче, ту мислим да Приштина већ има у плану да одради брзе траке од Митровице до административног прелаза Јариње. А све у склопу аут-пута који се управо ради тј спаја, Приштина-Митровица.
 
Баш би било лепо.
Ко има искуства, ако буде као што прича..када би се оквирно кренуло у реализацију?
 
Ovo ima potencijal da bude najskuplja saobraćajnica po km. Ovo je minimum milijardu evra (15 do 20 miliona po km).
 
dve godine projektovanja brale
do tad nek umiru ljudi
 
Izgleda da smo baš bogata država kad hoćemo da gradimo dva paralelna autoputa/motoputa na pravcu Čačak-Sandžak, i to oba kroz izuzetno nezgodan teren (neko bi čak rekao najteži u Evropi). Kad A2 bude gotov do Boljara potrebno je da Novi Pazar dobije dobru vezu sa petljom Duga Poljana, na primer neki širok ispravljen motoput 1+1, pa ko hoće autoputem neka ide tuda a ko neće imaće donekle rasterećenu Ibarsku magistralu. Uostalom tako će na kraju verovatno i biti, mislim da će ova preskupa brza saobraćajnica KV-NP ostati na nivou predizbornih obećanja.
 
Izgleda da smo baš bogata država kad hoćemo da gradimo dva paralelna autoputa/motoputa na pravcu Čačak-Sandžak, i to oba kroz izuzetno nezgodan teren (neko bi čak rekao najteži u Evropi). Kad A2 bude gotov do Boljara potrebno je da Novi Pazar dobije dobru vezu sa petljom Duga Poljana, na primer neki širok ispravljen motoput 1+1, pa ko hoće autoputem neka ide tuda a ko neće imaće donekle rasterećenu Ibarsku magistralu. Uostalom tako će na kraju verovatno i biti, mislim da će ova preskupa brza saobraćajnica KV-NP ostati na nivou predizbornih obećanja.

Uostalom može se graditi motoput od Duge Poljane do Novog Pazara sa produžetkom do Kosovske Mitrovice preko Rogozne kad politička situacija dozvoli. Paralelni motoput kroz dolinu Ibra ne deluje racionalno, ni sa ekonomske ni sa ekološke strane.
 
Данас је објављено да се изградња креће одмах након завршетка Моравског коридора, а радиће је иста фирма као Моравски коридор.
Машине ће одмах прећи да раде од Адрана ка Рашки, неће се померати из тог дела.
 
ovo će da bude kao Sv. Petra kajgana

da li ima info za prosečnu cenu po kilometru?
 
Prošao sam magistralom preključe pre podne, a vratio sam se uveče. Utisak kao i poslednjih nekoliko godina da nema mnogo saobraćaja, međutim, napravi se duža kolona od 5 do 10 vozila i tu se dolazi u situaciju da 4to ili 5to vozilo krene u preticanje ili još gore oni koji su na začelju. Na čelu kolone obično je šleper, nažalost. Zapazio sam dosta stranih tablica iz Zapadne Evrope. Ovim putem sam prolazio često, ali sam tek sada zapazio da idući uzvodno od Kraljeva ka KiM teren se spušta, zbog hidrološke piraterije reke Ibar. Priroda je učinila svoje.

Nadam se da ćemo za nekih minimum 10tak godina da se provozamo novim putem sa odvojenim kolovozima, ako je tačno ovo da će nakon Moravskog Bechtel & Enka preći na ovaj deo Ibarske magistrale...
 
Ovim putem sam prolazio često, ali sam tek sada zapazio da idući uzvodno od Kraljeva ka KiM teren se spušta, zbog hidrološke piraterije reke Ibar. Priroda je učinila svoje.
Postoji piraterija kod sela Dren kod Leposavića, ali teren se ipak izdiže ka KM. K.Mitrovica je na 500m nv, a Kraljevo na nepunih 200m nv. Leposavić je na 450m nv, a Raška na 497m nv.
Mnogo ljudi priča dole na KM zbog pogleda na geografsku kartu Srbije, a trebalo bi gore na KM.
 
Vrh