Šta je novo?

Brza saobraćajnica Kraljevo-Raška-Kosovska Mitrovica

Pitanje je da li ce uopste biti para za taj put,expo je sve pojeo i jos uvek jede.Trka u naoruzanju polako ide na celo kolone u rasipanju novca,a predizborno vec tradicionalno povecanje plata samo poplocava put u tesku dubiozu.Behtel moze da zida samo predizborna obecanja :D
 
Ne bih da mračim, ali imam informaciju, tj pričali su iz B&E da do Nove godine treba da se odluči, tj verovatno naša strana, da li će se ovaj motoput graditi.
Iskreno, po mom mišljenju baš teško, jer sam bio skeptičan i za Moravski, koji ima 0 tunela, a tek ovo (preko 30 km mostova)...
 
Deo od petlje Adrani do Bogutovca i od Raške do Novog Pazar ne predstavlja problem, teren je lak za gradnju ali deo kroz Ibarsku klisuru je popriličan izazov što mislim da nije problem za B&E ali će zato cena izgradnje će biti sigurno jako visoka.
 
Deo od petlje Adrani do Bogutovca i od Raške do Novog Pazar ne predstavlja problem, teren je lak za gradnju ali deo kroz Ibarsku klisuru je popriličan izazov što mislim da nije problem za B&E ali će zato cena izgradnje će biti sigurno jako visoka.
Zar nije to vec sve dogovoreno? Da ce krenuti cim zavrse Moravski? Zato im je i baza Adrani i kako zavrse Moravski samo nastavljaju dalje iz Adrana. Tu je baza, tu je mehanizacina, tu je ljudstvo...? Negde sam citao ili slusao o tome, vise se ne secam.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Zar nije to vec sve dogovoreno? Da ce krenuti cim zavrse Moravski? Zato im je i baza Adrani i kako zavrse Moravski samo nastavljaju dalje iz Adrana. Tu je baza, tu je mehanizacina, tu je ljudstvo...? Negde sam citao ili slusao o tome, vise se ne secam.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Oni su potpisali sporazum o razumevanje ali nije potpisan komercijalni ugovor.
 
Možda nepopularno mišljenje ali mislim da bi izgradnja treće trake na možda 5-6 mesta na potezu od Kraljeva do Novog Pazara rešila problem ovog puta. Najveći broj nesreća se ovde dešava zato što ne postoje deonice gde bi se mogla preteći sporija vozila pa ljudi srljaju u nebezbedna preticanja. Generalno put je dobar i nema mnogo saobraćaja, pa bi tri trake na više mesta rasteritile saobraćaj. Prostora za tako nešto ima, a koštalo bi zanemarljivo u odnosu na izgradnju brzog puta. Ali dobro, onda ne bi mogle da se uzmu pare za izgradnju ovog preskupog puta.
 
Zar nije to vec sve dogovoreno? Da ce krenuti cim zavrse Moravski? Zato im je i baza Adrani i kako zavrse Moravski samo nastavljaju dalje iz Adrana. Tu je baza, tu je mehanizacina, tu je ljudstvo...? Negde sam citao ili slusao o tome, vise se ne secam.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Tu je sve osim para,pare nisu problem,para nema :ROFLMAO:
 
Ово је рударски пут, исто као Шабац-Лозница и Дунавски коридор. Наћиће се паре, Рогозна мора да се прекопа.
 
Ako se ide u prevremene izbore, računajuci da je podloga za njih ova legalizacija od 100 evrića,onda ce put bi obnarodovan,ali podeljen u 101 deonicu,pa se ti raduj ko onaj deda iz Jagodine sto je 300 godina cekao put :D

 
Često putujem ovim putem. Ima par lošijih deonica puta, najviše Baljevac - Raška koji je odavno zreo za rekonstrukciju. Nije da nema saobraćaja. Par puta mi se dešavalo da idem u koloni od Ušća do Kraljeva.
Upravo o tome i govorim. Najgora je deonica od Ušća do Kraljeva. Nema mesta za preticanje, odnosno postoje samo kratke deonice. Da postoji na par mesta tri trake, mogli bi da se preteknu šleperi i sporija vozila i put bi "prodisao". Ovako se stvaraju kolone i često je nemoguće preteći ih. Vozači gube strpljenje, ulaze u rizična preticananja i dešavaju se nesreće. Od Raške do Baljevca jeste loš kvalitet kolovoza ali su radijusi krivina dobri i ima mesta za preticanje. Zamena završnog sloja asfalta bi rešila problem.
 
Od Raške do Baljevca jeste loš kvalitet kolovoza ali su radijusi krivina dobri i ima mesta za preticanje. Zamena završnog sloja asfalta bi rešila problem.

Da, mesta za preticanje tu ima najviše na celom putu, ali je zbog lošeg kvaliteta kolovoza ono poprilično neudobno čim malo ubrzaš da bi pretekao.
 
Uostalom može se graditi motoput od Duge Poljane do Novog Pazara sa produžetkom do Kosovske Mitrovice preko Rogozne kad politička situacija dozvoli. Paralelni motoput kroz dolinu Ibra ne deluje racionalno, ni sa ekonomske ni sa ekološke strane.
Bukvalno, meni ovo deluje kao najracionalnije rešenje kao i predlog za proširenje na tri trake postojećeg puta na nekoliko mesta. A ovo nekad u budućnosti kad se ostali "prioritetniji" pravci završe i ako bude bilo stvarne potrebe.
 
Bukvalno, meni ovo deluje kao najracionalnije rešenje kao i predlog za proširenje na tri trake postojećeg puta na nekoliko mesta. A ovo nekad u budućnosti kad se ostali "prioritetniji" pravci završe i ako bude bilo stvarne potrebe.
A pa to nam je predsednik već obećao. Doduše ne krak ka KM već na zapad ka Novoj Varoši.

1000049072.jpg
 
Нема чега нема 🙂
Ако за наших живота буде изграђена 1/3 плавог то можемо да сматрамо успехом
 
Vrh