Šta je novo?

Brankov most

Screenshot_20241116_161209.jpg
 
На претходној страници Гага окачио да ће демонтирати оштећени олук на узводној страни моста тако да вероватно ништа није случајно пало.

Марва твитерашка после надстрешнице открила да постоји јавна инфраструктура и сад лупетају по интернетима и дезинформишу.
 
То што је Гага окачио је било 7. новембра, а данас је 16. За Бранков мост није ништа писало у јучерашњем плану радова на сајту Београд пута. На слици се види да су развукли неке каблове, али не види се никаква ограда за радове.
 
Наравно да је дезиформација. У чланку Новости имате решење Београд пута.

"КРЕНИ ПРОМЕНИ" ПЛАШИ НАРОД ПРИЧОМ О ГРЕДИ СА БРАНКОВОГ МОСТА: Ширење дезинформација и панике у јавности је озбиљно кривично дело​

Novosti online
16. 11. 2024. у 20:43

ШИРЕЊЕ дезинформација и панике међу грађанима, указујући на непостојећи и измишљени проблем, је озбиљно кривично дело.​


решење.jpg
решење_.jpg
 
Način na koji je to radjeno je problem sto dole nema ograda sto to nije bolje obezbedjeno
Обележено је оградом буквално са свих могућих страна. У много ширем подручју него што је ова слика, зато се ограда на њој и не види. Наравно да увек има пешака који некад то игноришу па прођу поред, али ограда је била на свом месту по елаборату обезбеђења градилишта.
 
“Sama trasa linije je dobro zamišljena i naročito će biti dobar potez kada se završi prilagođavanje saobraćajne infrastrukture privremenom režimu saobraćaja, jer će tada linija 9A u cilju izbegavanja većih zastoja i smanjene protočnosti saobraćaja izbegavati novoizgrađeni kružni tok kod Ušća i koristiti, u smeru ka Bloku 45, privremenu devijaciju na završetku Brankovog mosta ka Ulici Ušće, zatim će prolaziti ispod Brankovog mosta, na Zemunski put pored Sajmišta i tramvajskom bašticom do Ulice Milentija Popovića, a dalje redovno trasama tramvajskih linija do Bloka 45.”


Zbudž denivelacija…

Izvor:
 
A zašto 9 a ne ide samo do zeleznicie stanice nbg i okreće oko bloka i vraca se nazad vec bespotrebno arci kapacitet do bloka 45
 
И ја сваки дан бицклом на посао и назад.

Ако будете у наредном периоду читали вести о физичком сукобу возача и бициклисте којем возач није хтео да стане на једином могућем прелазу за бициклисте али и пешаке слабије покретљивости који је Гангул-паша укинуо, знајте да сам ја.
 
И ја сваки дан бицклом на посао и назад.

Ако будете у наредном периоду читали вести о физичком сукобу возача и бициклисте којем возач није хтео да стане на једином могућем прелазу за бициклисте али и пешаке слабије покретљивости који је Гангул-паша укинуо, знајте да сам ја.
Nećeš biti jedini :D
 
Vrh