Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

jbg kad BMC dizel ima 370ks. Ali što kažeš samo ograničenje na 55. Ja bih takođe obavezno uveo da neko stoji kod vozača i da ih kontroliše kako voze i da li koriste telefon tokom voznje. Takvo nesto sam video pre par meseci na 56.
360. Контролишу их често вероватно зато што су нишлије само што то не помаже. Индусе мењају ко чарапе а има доста нових наших који се пецају на плату.
 
Upecaju se možda mesec dana dok ne vide da ih kradu tako da im pauze tokom vožnje ne racunaju u smenu i onda im umesto smene od 8 sati plate 5-6 sati. Neki su umesto 120 hiljada izlazili 90 hiljada. Mogli su sa izađu 120 hiljada sa gomilom prekovremenog sati, gde bi u Streli ili C&LC-u izasli 180-200 hiljada. Takođe uz sve to im nije plaćeno točenje goriva, pranje, isterivanje vozila iz garaže itd.
Imate komentare bivših vozača na objavama gde traže vozače, pa možete slobodno da proverite i uverite se u ovo što pričam.
 
Синоћ је један србин на 48 сваки пут приликом затварања врата на станици набије гас, па онда аутобус одлети и цимне чим се угаси станична кочница тј затворе врата
Tako да дијагноза није у странцима већ у појединцима.
 
Ja sam vidim koliko su pešaci opasni i nepredvidivi, ali mi je to nedopustivo na pešačkom koji je pregledn i gde možeš da vidiš pešaka na 100 metara daljine.
Druga je priča kad ja vozim po Mirijevu, kao i u Narodnih Heroja, gde su automobili parkirani ispred i iza pešačkih prelaza, pa imaš nultu preglednost, a pešaci ti samo izlete bez pogleda.

Može barem tamo gde prolazi jgp da se strožije kontroliše parkiranje u zoni pešačkog i u zoni raskrsnica, to je već zabranjeno zakonom a u praksi osim tamo gde je zonirano to se nikad ne kažnjava. Svake godine nastrada mnogo ljudi zbog tih nepreglednih i nebezbednih prelaza.
 
Ниш Експрес овде нема ни једног јединог нормалног возача. Наш човек данас, на Сајму је отворио врата иза 3 зглоба. Затворио је и сачекао да се помере остали, померио се напред и отворио је само прва док се нисам продрао да отвори и остала. Током вожње је цимао кочницом и нагло давао гас. У Опленачкој код Пица Хита је прелетео преко изузетно високог лежећег сигурно брзином од 50 на сат. Треба им лиценцу одузети и вратити линију ГСП-у.
 
Vrh