Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Apsolutno, bio sam na psihotestu i to ne može svako da prođe, mnogi padaju i to bi trebala da bude obaveza za sve profesionalne vozače, ne samo za Gsp.
Strani vozaci sa 307 su dobri, ali generalno kod nas stavljaju najbolje strane vozače koji imaju i koji mogu da se snađu u užim ulicama jer setimo se haosa kad su na početku stavljali lošije strane vozače, a oni sad voze najviše po potezu 700 i jasno je zašto se tamo najčešće dešavaju nesreće kad je Strela u pitanju.
Да постоји психо тест у стрели сигуран сам да Пера што дужи 70369 не би прошао.
Ја избегавам да се возим с њим, он се још и понаша као да је дошао из Шри Ланке.

Тачно, на 307 је био само један проблематичан црнац, спомињао сам га давно. Сад их најчешће има викендом, радним данима колико могу да приметим редовни су само на 70211, а некад ускоче на неки други полазак. Викендом углавном буду на 3 од 5 полазака.
 
Primer pitanja:
psiholog : - krecete se vozilom na putu, u desnoj traci, da li je vase kretanje ispravno?
???? : - 😕
psiholog : - hajdemo da probamo nesto jednostavnije, da li je moguce uraditi polukruzno okretanje gde vam to padne na pamet?
???? : - 🙂

psiholog : -🎚️ prosli ste. { sede u svoj benza i ode u nepoznatom pravcu...}
 
A čemu to ograničavanje brzina, kada vozači danas u proseku već voze dosta sporije nego pre 10-20 godina?

Jel normalno da neka 511-ica treba da vozi 50 km/h po Obrenovačkom putu?
Normalno je jer putnici nisu vezani, stoje i neki se ne drže uopšte. Videli smo već šta se desilo na tom Obrenovačkom putu gde je jedan vozač vozio 70-80 na sat i kakve su posledice bile nakon sudara. Gradski autobusi gde putnici stoje, ne smeju da idu preko 50-55 i tu je kraj svake priče.
Inače na zapadu vozači ne smeju da voze preko 50 ako jedan putnik u autobusu stoji, pa makar ograničenje bilo 80 i onda vozač mora da zamoli tog putnika da sedne.
 
Pa i sa 50 na sat može da se pogine i da se desi karambol.

Nema nikakve logike da autobus na magisgtralnom putu vozi 50 na sat.

A ako me sećanje dobro služi, više papazjanija se dešava sa autobusima na okretnicama pri manjim brzinama nego na otvorenim putevima i pravcima. Čak se i ja više plašim nekog autobusa kome se na Zelenom vencu desi turaža ili prosto otkaz kočnica nego da će negde na Obrenovačkom nešto da se desi u toku vožnje po putu.

Ako već i bude moralo ograničenje, neka bude na 60 km/h. Ne 50.
 
Poslednja izmena:
Naprotiv, mnogi zakoni u Srbiji su besmisleni ili su ostali neizmenjeni po 50, 100 godina.

Ja odavno ne gledam samo da li zakon kaže ili ne kaže nešto, nego da li ima logike i da li se primenjuje. Po nekim zakonima Srbije, i dalje je zabranjeno slikati železničku stanicu, a dozvoljeno je parkirati automobil na iscrtanim ostrvima na kolovozu.
 
Pa i sa 50 na sat može da se pogine i da se desi karambol.

Nema nikakve logike da autobus na magisgtralnom putu vozi 50 na sat.

A ako me sećanje dobro služi, više papazjanija se dešava sa autobusima na okretnicama pri manjim brzinama nego na otvorenim putevima i pravcima. Čak se i ja više plašim nekog autobusa kome se na Zelenom vencu desi turaža ili prosto otkaz kočnica nego da će negde na Obrenovačkom nešto da se desi u toku vožnje po putu.
Argument da i sa 50 može neko da nastrada je smešan. Kolika je verovatnoća da neko nastrada pri brzini od 50 i 80 na sat? Koliki je zaustavim put vozila od 12-18 tona kad ide brzinom od 50 i 80 na sat? Kolika je sila inercije kada vozilo naglo zakoči a ide 80 na sat? Slobodno istraži malo i videćeš zašto je zakon takac kakav je i on ne važi samo u Srbiji, nego u celoj EU, odakle smo većinu zakona i prepisali
 
Naravno da i sa 50 na sat može da se desi žešći karambol. Pogotovu kad je autobus u pitanju.

Inače većina vozila ni ne može da vozi 80 na sat. A ograničenje na 60 je neka razumna zlatna sredina.
 
Bolje i tako nego sa ograničenjem na 50.

Inače meni su komične te neke sitnice preko kojih GSP i DJP pokušavaju da glume ozbiljne i savesne organizacije, dok se sve ostalo raspada.

Kao i ono sa Dvojkom. Vrte 2+2 kršine u krug dugačak jedva 8 km, od toga 4 km po praznim ili izdvojenim deonicama, već su spori ko đavo, idu 25 km/h i zastaju na svakom koraku... i onda dođu do Pristaništa i tu sledi dodatno traćenje 5-10 minuta jer kao mnogo dugo se vozilo i mnogo je stresa na toj liniji, pa mora da se pravi pauza svaki put... Sa sve zadržavanjem drugih tramvaja iza.

Ono, ceo sistem u raspadu i besmislu ali ta pauza posle 8 km je Sveto pismo koje se ne sme dirati inače će MUP da kažnjava (oće, oće...)
 
Poslednja izmena:
Ево пример са приграда. Возила на 860МВ се вуку, имају блокаду 85 на сат на Милошу Великом док возила ка Младеновцу и Сопоту аутопутем цепају стотку без проблема.
 
Ево пример са приграда. Возила на 860МВ се вуку, имају блокаду 85 на сат на Милошу Великом док возила ка Младеновцу и Сопоту аутопутем цепају стотку без проблема.
bogami novi inturo na 860i cepa stotku na putu od Boljevaca ka Tent-u, a bogami i oni iz 2022.
 
Не знам кад ће да схвате већина возача,доста ГСП возача, да аутобус заиста није ауто, и да не могу да га возе као свој приватни ауто, тако што ће му нога радити гас кочница сваке секунде... Не сећам се кад сам ушао у бус а да је возач возио бус а не свој приватни ауто, где даје гас до даске, и цима у гужви...
baš sam se prekjuče vozio u 3054 na 83. ono je bila ubedljivo najgora vožnja u životu koju sam video. nisam znao da možeš teoretski onoliko jako kočiti i davati gas.
 
A pa to je već redovna pojava kod mnogih. Posle se takvi čude što ih ljudi pljuju ili napadnu.

Takođe, mnogo ih je koji vole da se zaleću u pešake, u vozila koja se uparkiravaju, u vozila koja skreću...
 
Zato što pojedinci uopšte ne razmišljaju o putnicima, niti o svom vozilu i prosto ih briga za sve i samo daju pun gas do daske misleći da će nešto brže stići, a zapravo neće uopšte i opet će kasniti u ovakvom gradu.
 
Ja najviše volim kad vozač vozi brže, ali ne cima. Kad kažem brže, ne mislim da jurca, ali da ima neki normalan tempo, a da pritom normalno koči, menja trake i ostalo. Nažalost, takvih je najmanje. Većina su ovi što cimaju i nabadaju, kao i oni koji voze brzinom brzog hoda Juseina Bolta.
 
Argument da i sa 50 može neko da nastrada je smešan. Kolika je verovatnoća da neko nastrada pri brzini od 50 i 80 na sat? Koliki je zaustavim put vozila od 12-18 tona kad ide brzinom od 50 i 80 na sat? Kolika je sila inercije kada vozilo naglo zakoči a ide 80 na sat? Slobodno istraži malo i videćeš zašto je zakon takac kakav je i on ne važi samo u Srbiji, nego u celoj EU, odakle smo većinu zakona i prepisali
Nisam siguran gde,mrzi me da proveravam,bese F ili D,dozvoljeno je gradskim autobusima 60-70 km/h na auto putu. Vozilo koje se vuce 50 na 611 ili 711 napravi poprilicno haosa za sobom,doduse,tu je sad Strelica pa ide kako joj i ime kaze preko 80 km/h.
 
Nisam siguran gde,mrzi me da proveravam,bese F ili D,dozvoljeno je gradskim autobusima 60-70 km/h na auto putu. Vozilo koje se vuce 50 na 611 ili 711 napravi poprilicno haosa za sobom,doduse,tu je sad Strelica pa ide kako joj i ime kaze preko 80 km/h.
Za vozila koja imaju mesta predviđena za stajanje je iskljucivo 50 km/h, pa čak i na autoputu. Mesta za stajanje imaju i vozila poput Strelinij Intoura i Lastinih Temsi ili Otokara, tj sva prigradska vozila. Sa tim se jedino ne slažem i trebalo bi da po pravilu ograničenje bude 80kmh ako svi sede, a 50 ako neko od putnika stoji, a to je iz prostog razloga jer su to ipak prigradska vozila koja dobrim delom idu autoputem, a takođe imaju i sigurnosne pojaseve.
 
Vrh