Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Korten smo prvi put sreli na Savskom trgu i izgledao je straobalno. Bojim se da i ovde nije pravo mesto za njega. Ja bi ga pre negde gradio gde imamo staru fabriku i slično. Nikako ovde.
Ovo je prvi put da privatni investitori samoinicijativno i spontano urede jedan objekat i da imaju pročelje u istom stilu, sa istom veličinom prednjih otvora, sa nekim malim specifičnostima, ali da to opet sve zajedno ispadne lepo. Bio je jedino Magacin Šarićev zazidan ali je i to prilagođeno kasnije na isti način.
Citiram slike sa prethodnih strana:
Ali zato ovaj jedan ali najudarniji deo, koji je najviše izložen pogledu šetača, gostiju, bilo koga,na samom prilazu Beton hali je odlučio da odstupi od svega čega su se drugi pridržavali, kao da hoće da kaže poserem se na vašu estetiku, ja ću da radim kako ja hoću.
Da su svi ovako uređivali bivše magacine, imali bi obično ruglo na obali...
Inače, gradski arhitekta u jednom klipu na instagramu kaže da je ispred beton hale ostalo završetak popločavanja i "skidanje stare i postavljanje nove ograde".
Dal neko ima informaciju sta radi onaj brod raspali tamo kod pasarele, ne onaj betonski mada je i on odvratan nego onaj beli ili sivi zaboravio sam? Neko mi rece da ce i tu da pristaju kruzeri ali mislim da to nije za to.
Da je mozga, pa da su uveli oznaku "pešačko biciklistička zona - maks brzina 10km/h" bez ikakve označene bici staze, a provukli bici stazu kroz tunel i uz ulicu za one koji žure.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.