Da je bilo pameti pa da se tunel iskoristi za trasu tramvaja (umesto da se ista sudara sa kolovoznom za automobile, odmah nakon mosta), sto bi znacilo i njenu delimicnu korekciju, tako da se napusti trasa kroz Francusku ulicu, nego da tramvaj ide trasom kojom je isao voz, pa da se kod bivseg Beka ponovo ukljuci u Cara Dusana. Sa druge strane, trasa tramvaja ispod Brankovog zamenila bi trasu sa kolovoznom trakom za automobile, produzivsi do zgrade Geozavoda, ukljucivsi se u Karadjordjevu tamo gde je sada kruzni tok. Tako bi se odvojile trase tramvaja i automobila bez medjusobnog konflikta a i napustio deo trase koji sada ide Francuskom, oko tvrdjave, omogucivsi jednog dana, kada se ukine i kolski saobracaj, da se Knez Mihajlova spoji sa Kalemegdanskim parkom![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735587#p735587:37n6gxgh je napisao(la):vradovic » 06 May 2020 02:50 am[/url]":37n6gxgh]Steta sto nije iskoriscen tunel pozadi nekako. Mozda za dostavu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736683#p736683:2thvtedw je napisao(la):kopte3 » 09 May 2020 12:50 am[/url]":2thvtedw]direktore, da li je ugao rampe prema propisima?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736532#p736532:1dirtrfd je napisao(la):