![](http://img143.imageshack.us/img143/7584/borcakotez.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Da li je moguće Beovoz produžiti do Borče? Ako bi se sa istočne strane Zrenjaninskog puta napravio nasip, baš kao za železnicu preko Novoga Beograda, znači zemljani nasip sa podvožnjacima na odredjenom rastojanju i tamo gde treba zbog mreže saobraćajnica, postojao bi pravac za Beovoz bez ikakvog ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja, a sama linija dobijena relativno jeftino, pretpostavljam mnogo jeftinije negi pravi metro. Na trasi nema puno kuća do skretanja za Ovču, a kuće od skretanja za Ovču prema Padinskoj Skeli bi se prvih par redova kuća porušilo, a ujedno da se nastavi proširenje Zrenjaninskog puta dalje od postojećeg suženja. Oblast istočno od Zrenjaninskog puta od mosta do skretanja za Ovču nije povoljna jer je tu močvarište, najniži nivo u Pančevačkom ritu, tako da nije velika šteta što bi tu zonu zaklonio nasip pruge. Na kraju pruge bi bila tehnička baza i parking vozova.
Pruga preko Pančevačkog mosta bi dobila dva koloseka i naravno dva koloseka do Borče. A da li će nasip naružiti pejzaž u Borči? Pa otprilike koliko danas nasip pruge preko Novog Beograda, a moglo bi se pored nasipa 15-20 metara posaditi šumski pojas tako da se nasip ne bi ni video od šumarka.
Pa na kraju zaokružena linija Batajnica-Borča sa taktom od 10 minuta preko dana, a 15 minuta uveče. Ko sabvej u Njujuorku