Šta je novo?

Beovoz za Bor

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3


Uploaded with ImageShack.us

Da li je moguće Beovoz produžiti do Borče? Ako bi se sa istočne strane Zrenjaninskog puta napravio nasip, baš kao za železnicu preko Novoga Beograda, znači zemljani nasip sa podvožnjacima na odredjenom rastojanju i tamo gde treba zbog mreže saobraćajnica, postojao bi pravac za Beovoz bez ikakvog ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja, a sama linija dobijena relativno jeftino, pretpostavljam mnogo jeftinije negi pravi metro. Na trasi nema puno kuća do skretanja za Ovču, a kuće od skretanja za Ovču prema Padinskoj Skeli bi se prvih par redova kuća porušilo, a ujedno da se nastavi proširenje Zrenjaninskog puta dalje od postojećeg suženja. Oblast istočno od Zrenjaninskog puta od mosta do skretanja za Ovču nije povoljna jer je tu močvarište, najniži nivo u Pančevačkom ritu, tako da nije velika šteta što bi tu zonu zaklonio nasip pruge. Na kraju pruge bi bila tehnička baza i parking vozova.

Pruga preko Pančevačkog mosta bi dobila dva koloseka i naravno dva koloseka do Borče. A da li će nasip naružiti pejzaž u Borči? Pa otprilike koliko danas nasip pruge preko Novog Beograda, a moglo bi se pored nasipa 15-20 metara posaditi šumski pojas tako da se nasip ne bi ni video od šumarka.

Pa na kraju zaokružena linija Batajnica-Borča sa taktom od 10 minuta preko dana, a 15 minuta uveče. Ko sabvej u Njujuorku:)
 
Teško....
Sviđa mi se predlog :) sa malom izmenom umesto na kraju da zalomi desno,
bolje na levo , ka buducem Zemunskom mostu i time bi se kasnije dobio lepa kružna linija al eto ne logičnosti most bez pruge....

Teško ostvarljivo... iz razloga što je vrlo logično...i vrlo potrebno... ali u današnjici ovde su prioriteti zbrkani i akcenat je na ne logičnoisti....
Primera bezbroj....
 
Principski odlično i sasvim logično, uz pasarele preko Zrenjaninskog puta kraj svake stanice izuzetno bi se smanjilo opterećenje, ali u praksi nisam siguran koliko rado bi se mnogi vlasnici pumpi stovarišta i koječega s desne strane Zrenjaninskog puta odrekli svog prostora, tj koliko bi to ustvari koštalo, pošto verujem da mnogi od njih imaju jak politički uticaj..
 
тешко изводљиво. има једна варијанта, а то је да се на сред пута поставе стубови, па на њих воз. али, све је то тешко изводљиво, управо због приоритета како боца рече
 
Mislim da sam jednom procitao pre 10ak godina da je iz Zeleznice predlozeno da se Borca poveze novim krakom preko Koteza.
Ideja nije losa, jedino sto sam ja vise za gradnju posebne zeleznicke linije od Borce do Krnjace, koja ne bi bila kolosecima spojena na pancevacku prugu iskljucivo zbog propusne moci.
 
Dobra ideja i ne tako teško izvodljiva. Borča je gusto naseljena i vezana je za Beograd. Dalje, preko Dunava će biti jednog dana treći Beograd a pruga će mnogo olakšati i njegovu izgradnju (mislim na transport materijala). Ne postoji opasnost zagušenja pančevačkog mosta pošto će se graditi kineski kao i onaj kod Vinče. Što se tiče kineskog on će biti samo drumski ali nema problema, ukoliko se ukaže potreba, da ga mi kasnije proširimo i dodamo dupli železnički kolosek.
 
Стубови:) Супер је за Беовоз... Батајница - Борча
 
Глупи капиталисти су одавно срачунали да је најјефтиније путовати возом.
Мислим да би јефтиније испало слаедеће да се од жел.стан. у Крњачи направи већа и да се удеси тако да бг воз може ту да окреће а да се овим предложеним путем поставе аутобуси на биогас тј метан и да се око жел.ст. Крњача направи већа аутобуска станица која би прихватала аутобусе из Борче, ПА, и локалних места.Тиме би се 2 добра елемента омогућила.1 измештање аутобуса из старог дела града,2 растерећење Панчевачког моста и економичнији превоз.
 
Mozda je dobra ideja da je se jedana poduzna zelana zona rezervise/oformi paralelno sa zrenjaninskim putem. Recimo istocno od Zrenjaninskog puta na razdaljini jednog gradskog bloka i sirine 50m. Taj prostor mogao bi da sluzi za Beovoz, a u medjuvremenu kao lokalni park. Ako se danas to ne uradi, divlja/poludivlja gradnja ce zauzeti ceo prostor i posle nece biti moguc bilo kakav urbanizam ili intervencija niti civilizovanje ovog prostora. Ono sto se vidi na karti namena povrsina Krnjace/Borce jeste totalna nebriga urbanista za ovaj deo Bg. Zanaci to vise nije ni Balkan ni Bliski Istok, to je upravljanje prostorom na nivou Afrike.
Prvi put sam isao Beovozom posle 10+ godina. Karta se ne naplacuje, vozovi su brzi, popunjenost vrlo slaba. Kola nedavno obnovljena ali jako lose i zatim odmah vandalizovana. Izgleda ce ovaj pokusaj ozivljavanja BV propasti onda kada vise nece moci da ga subvencionisu. Steta. Bila je to dobra ideja ali je LOSIM UPRAVLJANJEM upropastena. BVoz jedini potencijal Bg. koji postoji i prvoklasan je. Ovo sto imamo daleko je bolje od metroa koji necemo dobiti, niti mozemo da ga priustimo.
 
Vrh