Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Zato pod hitno treba uraditi taj patrljak pruge do Karaburme. Terminiranje vozova u Ovči je neefikasno trošenje raspoloživih resurasa. Bukvalno, treba da bude takt 15 minuta iz Batajnice, gde bi pola vozova išlo do Karaburme, a pola do Vojlovice. Sve ostalo je totalno razbacivanje resursima.
Sve dok SNS ubire kajmak preko svog preduzeća Pantransport, ni za živu glavu neće dozvoliti da Pančevo dobije BG Voz. Ale nesite ne žele da imaju bilo kakvu konkurenciju.

Beovoz je u Pančevu imao čak 4 stajališta koja se nalaze na raznim tačkama širom grada, a autobusu za BG gravitiraju samo stanovnici šireg centra, gde se nalazi glavna stanica. Ko sa Vojlovice radi na NBG, danas prvo mora da hvata pančevački gradski bus (koji drži isto Pantransport), zatim mora da preseda na međugradski autobus do Beograda, a onda mora po treći put da pređe u 16 ili 95 kod Pančevačkog Mosta. Do pre samo 10 godina, Vojlovica je imala direktan voz do Novog Beograda i Zemuna na svaki sat, i to za neuporedivo manju cenu karte.
 
to je i zato što kod nas špekulativni kapital krivi ekonomske odnose pa cene nekretnina nemaju regulacionu funkciju - da se kroz ulaganje u infrastrukturu povećava vrednost nekretnina na tom prostoru, da kažeš da će kvadrat u Pančevu poskupeti 300 evra na ime povezivanja vozom sa BG+NBG. Ovako će kvadrat svakako porasti čak i da se ništa ne uloži, nije neophodan nikakav trud da se uvode vozovi i ostalo.
 
Dobio sam odgovor i sa adrese Bgmetro i sa Beograd.gov.rs, potpuno isti tekst. Ne znam da li imam pravo da javno objavljujem kompletan mejl bez njihove dozvole i mislim da to ne bi bilo korektno, ali ukratko odgovor je da oni imaju potpisan ugovor o prevozu sa "Srbija vozom" koji je vlasnik prevoznih sredstava, a da je za izradu voznog reda zadužena "Infrastruktura železnice Srbije", sa kojom takođe imaju ugovor. Grad kao grad je "dao predlog" da ide na 15 minuta "u vršnom času" i tu se završavaju njihove ingerencije.

Još stoji da im pravi problem što se ista pruga koristi za međugradski saobraćaj, pa zato Grad planira nezavisni šinski prevoz koji će spojiti Aerodrom, što verovatno znači da treba da se strpimo još tih pišljivih par decenija.

U Parizu u centru dok sam čekao metro za predgrađe Kurbvoa na istoj stanici stajali su i vozovi za Marsej i Lion, u Berlinu je takođe izmešano, naiđe U1 pa posle njega onaj za Frankfurt, pa onda neki međunarodni. Maltene na istom peronu.

Poslao sam mejlove i Srbvozu i Infrastrukturama i očekujem slične odgovore, da postoje velike poteškoće ali da daju sve od sebe da u budućnosti bude bolje.

Ja očekujem da u nekom trenutku Veliki vođa ponovo prekine Dnevnik ili Slagalicu zbog važnog obaveštenja narodu, da je upravo saznao da se građani Beograda pate sa prevozom i da je naredio Tomi Moni da regio voz za Novi Sad od sada produžava do Pančevačkog mosta i tako dobijamo dodatni gradski prevoz. Zaprepastio se kad su mu neki vajni stručnjaci objašnjavali da Bg voz ne može da koristi kompozicije Srbija voza, pa da li neko u ovoj zemlji razmišlja o opštem dobru osim njega?
 
Dok se ovde raspravlja o poboljšanju BG:voza, u Londonu je otvorena Elizabeth line
 
Poslednja izmena:
Колико ли је коштала? Морамо да пазимо да будемо скупљи од Енглеза. Нисмо ми мачији кашаљ.

















Боље би нас описао кашаљ тигра (економског), додуше који само што није липсао.
 
Probili su i rokove, a i budžet za par milijardi funti.
 
Pošto je bilo priče ovde da stanica Zemun ima parking, hteo bih da zamolim, ako neko zna i ima volje, da mi prikaže na mapi gde se on tačno nalazi i kako se do njega dolazi iz Zemuna
 
Желим да се захвалим Србијавозу на неоствареном поласку у 10:09 из Раковице или је доста раније отишао.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ja ne mogu da nađem konkretan podatak zašto ne vraćaju BG voz na 15 minuta i da najzad ostavimo iza sebe ovaj sramotno dug period u kojem je stotinama hiljada građana stopiran normalan prilazak gradskom jezgru.
Milion puta rečeno pa može i još koji.
Nema ništa BG:VOZ-a u intervalu od 15 minuta dok teretni saobraćaj ka Novom Sadu ide preko Pančeva.
Eto i to sam ti rešio.
Pozzzz...
 
Из истог разлога не може ни БеоВоз да васкрсне?
 
Screenshot 2022-05-26 at 16.25.45.png

Znači parking je ovo, s druge strane pruge u odnosu na Zemun? I do njega se dolazi samo preko E75? Koji je ujutru takođe zakrčen. Ako je tako, izgleda da će i ubuduće svi iz Zemuna parkirati pokraj puta u Cvijićevoj ulici
 
Poslednja izmena:
Moже се преко Марије Бурсаћ до КБЦ Бежанијска коса, па онда од окретнице поред насеља до пруге и лево до станице.
 
1653650317076.png
Moze se proci i ovim putem, sada je asfaltiran deo preko tunela, ali problem je ovaj deo koji je zelen. Nije asfaltiran i ima puno rupa, kada bi se taj deo sredio, parking bi bio dosta pristupacniji.
 
Рецимо да цела станица Земун није баш згодно постављена да одговара земунцима, поготово за комбинацију аутомобил - воз. Али рецимо да је нешто погоднија за комбинацију Градски превоз - воз, јер у близини стају 15, 45, 78 и 612 а за најчешћи (15-ица) треба скоро 5 минута пешке. Сад, некоме је то много неком и није.
Сам паркинг може бити згодан за становнике појединих приградских насеља који путују ка подручјима око Вука, Франша и Панчевачког моста а неће својим аутомобилима да улазе дубље у градске гужве.
 
Dobio sam još jedan odgovor, ovog puta od direktora JKP "Beogradski metro i voz", mislim vidi se nekoliko parafa, verovatno su mu operativci pripremili a on aminovao potpisom.

Uz pohvalu što sam kao običan građanin dobio prilično brzo odgovor na memorandumu, i to je zaista lepo, sadržina dopisa nije nešto što bi moglo da zadovolji zdrav razum. Ponavlja se priča da je Sekretarijat predvideo 15 minuta u špicu, ali nije moguće jer prednost imaju brzi vozovi za NS, a onda u sledećem pasusu najavljuju da će od decembra 22 stupiti na snagu novi red vožnje gde će u jutarnjem špicu iči na 15 minuta (?). Ako sada prednost imaju brzi vozovi da li to znači da tada neće imati prednost? A ako neće imati tada, zašto imaju sada, zar ne može ta promena da stupi na snagu ranije?

Mislim, ja im ne bih više pisao jer sam siguran da će mi odgovoriti, ali će se držati kao pijan plota svoje (ne)nadležnosti i verovatno kada vide moje ime u Inboxu ceo Sekretarijat će se sneveseliti "ne opet ovaj...". Ali ja verujem da bi mejlovi drugih ljudi, koji takođe čekaju povratak starog takta kao ozebli sunce, možda dali Sekretarijatu oružje u ruke da bude malo hrabriji u zahtevima prema Srbvozu.

Ovde su mnogi objasnili zašto ne može i ja cenim i njihovo vreme i njihov doprinos ovoj temi, ali meni zdrav razum kaže da može, jer je moglo. A ako je moglo opet će da može, a na nama je da to ubrzamo.

Čekam odgovore od Srbvoza i Infrastruktura.
 
Vrh