Dobio sam još jedan odgovor, ovog puta od direktora JKP "Beogradski metro i voz", mislim vidi se nekoliko parafa, verovatno su mu operativci pripremili a on aminovao potpisom.
Uz pohvalu što sam kao običan građanin dobio prilično brzo odgovor na memorandumu, i to je zaista lepo, sadržina dopisa nije nešto što bi moglo da zadovolji zdrav razum. Ponavlja se priča da je Sekretarijat predvideo 15 minuta u špicu, ali nije moguće jer prednost imaju brzi vozovi za NS, a onda u sledećem pasusu najavljuju da će od decembra 22 stupiti na snagu novi red vožnje gde će u jutarnjem špicu iči na 15 minuta (?). Ako sada prednost imaju brzi vozovi da li to znači da tada neće imati prednost? A ako neće imati tada, zašto imaju sada, zar ne može ta promena da stupi na snagu ranije?
Mislim, ja im ne bih više pisao jer sam siguran da će mi odgovoriti, ali će se držati kao pijan plota svoje (ne)nadležnosti i verovatno kada vide moje ime u Inboxu ceo Sekretarijat će se sneveseliti "ne opet ovaj...". Ali ja verujem da bi mejlovi drugih ljudi, koji takođe čekaju povratak starog takta kao ozebli sunce, možda dali Sekretarijatu oružje u ruke da bude malo hrabriji u zahtevima prema Srbvozu.
Ovde su mnogi objasnili zašto ne može i ja cenim i njihovo vreme i njihov doprinos ovoj temi, ali meni zdrav razum kaže da može, jer je moglo. A ako je moglo opet će da može, a na nama je da to ubrzamo.
Čekam odgovore od Srbvoza i Infrastruktura.