Nije samo to, Došljak. Npr. neki građevinski radovi, neka restauracija, treba teža mehanizacija da prođe. Ili neki novi eksponat vojnog muzeja, itd, itd. Kolko gumenih traka ti treba da se dovuče 20-tak artiljerijskih oruđa, da se kamioni okrenu i ponovo vrate, koliko će to da traje?
Brojiš na prste koliko puta će teža vozila da ulaze na Kalemegdan? Vatrogasci, npr više vozila od jednom?
Pešašačka zona (van parka Kalemegdan)... Pa ovo što rade uopšte nije mudro, tako da to ne bih uzimao za primer.
Zašto se popločava park na Ušću? Novi park je koliko ja znam uglavnom u betonskim stazama.
Deo oko spomenika "Večna vatra" se rekonstuiše novim pločama, a stare su morale da se zamene upravo iz razloga koje sam naveo kao argumente zašto je to loša ideja za Kalemegdan.
Park u blokovima? E, vidiš, i tu nisi u pravu. Tu će staze da budu asfaltirane, ploče će ići samo uz ivicu staze. A i to je preterano i nepotrebno, neko treba da uzme pare. Nije takop bilo u originalu, nema razloga da se menja. Mafija. Ali, kada su spomenuo blokove, ima dobar primer u bloku 44 - kako stradaju ploče tamo kuda češće prolaze teža vozila.
Ali si se samo skoncentisao na aj jedan deo pakra, potpuno si ignorisao moje argumente za park kao celinu.
Ne branim ja nikome ovde da sanjari, to bi bilo glupo, ali nemojte da tako reagujete kada vam neko kaže da ideja i nije baš dobra ideja.
Gusto nabijene male kvadratne kocke od tvrdog kamena su pogodne za teška vozila i izgledaju eleganstno, ali nisu za pešake, dečja i invalidska kolica, za njih su ploče velike površine koje se opet lome pod težinom. Zbog toga i zbog konfiguracije terena i oblika staza (kao što san napisao uoruci iznad), asfalt ovde završava posao i lakše se održava (izgleda urednije).