Šta je novo?

Benzinska ELP bulevar arsenija

Гага":1cd784nd je napisao(la):
"Аутопут" (!) Да се и уради та четврта трака, мислим да би у том случају камиони шлепери (не сваки) ударали својом највишом тачком о сам надвожњак. Уосталом погледајте мало боље онај надвожњак код петље за Бежанијску Косу код Спортског центра 11 Април (кад се иде из правца Шида), колико је искрзан и оштећен од удара шлепера о надвожњак. Можда о овоме неки други пут !

!
četvrta traka bi bila samo u delovima gde su isključenja i uključenja na bulevar. druga stvar što su trake trenutno na ovom bulevaru širine traka za auto put. tako da ako bi se ukino status auto puta ove trake bi mogle malo da se suze. tako da mislim da bi moglo da se zbudži makar na novobeogradskom delu tri trake + trake za uključenje/isključenje


a završetkom obilaznice ne bi kamioni prolazili ovim putem tako da taj problem ne bi postojao,
 
Svi se oni bahato ponašaju kad im se dopusti..

Beogradske loše pstavljene pumpe su ništa za OMV pumpu na Žitnom trgu u Zrenjaninu. Uglavljena u sami centar, na 5 metara od trafo stanice..
 
Gore prozvane benz. pume čime su zaslužile takve lokacije osim datih dobrih provizija,
Da nisu donirale ovom narodu neku bolnicu , ili jeftinije varijantu neke baš skupe dijagnostičke bolničke aparat .. zadužbnari.. :lool: :laugh:
nisam baš siguran da je to zahvala zadužbinara vec zahvala provizijaša....
srecom morali su da se potpišu na dokumentima koja su to omogucila , pa se će se ipak kad tad saznati .... :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399419#p399419:d0d858ha je napisao(la):
Гага » 31 Jul 2016 03:45[/url]":d0d858ha]@Маир, на подтеми „Бензинске пумпе у центру“ је и мој сличан и мало детаљнији одговор о тој бензинској станици viewtopic.php?f=3&t=1265&start=75#p295242

Станицу је НИС купио на објављеној јавној набавци (тендеру), легализовао и са те стране је све у реду, значи законита је.

О тој, тада бесправно саграђеној станици имамо посебну подтему на теми "Беобилд - радионица" подтема "Бензинска Елп Булевар Арсенија": viewtopic.php?f=8&t=1461 и ту сам исто постављао нека од објашњења.

Бензинска станица као станица не прави гужву на аутопуту, на неки начин утиче, као што си сам рекао, али посредно. Посредно због судара, а било их је већ доста (углавном бочних), на оном излазном делу, где неки нажалост, одмах иду на ткз. средњу траку, не гледајући у опште да ли неког има или не на средњој траци, па и оној десно, а они који излазе са аутопута полако се искључују са те траке и ето... Има и оних који возе зауставном траком поред једног дела пумпе, као пре неки дан возач 601-це у којој сам био, и не гледајући да ли неко излази или не, умало да није ударио у возило на излазу са станице.

Hvala @Gago na ovim informacijama. Sada si me podsetio da sam to čitao ovde na forumu kada je Milisav otvorio nalog i ovu temu o benzinskoj stanici. Meni je žao tog investitora iz Europen i te firme. Realno ih je neko prevario, propali su u nekoliko poslova, plus ona svetska kriza od 2007 do danas kod nas. Oni su se bavili i prodajom bele tehnike i kućnih aparata, Eltim DOO, ako se sećaš. To je bilo od 2002 do mislim 2007. U to vreme prvi sa moderno sređenim radnjama i kvalitetnom robom i robnim markama kućnih aparata i TV Audio tehnike. Imali su radnje na trgu Nikole Pašića i ona robna kuća sa modernom zgradom na uglu u Nušićevoj ulici kada se izađe iz Terazijskog tunela odmah desno. Sada je tu u toj zgradi Dexico dečje igračke.

Što se tiče izgradnje te benzinske stanice nije kriv tu investitor niti tadašnja politička većina u gradu 2004 godine, već arhitekti i urbanisti grada, a prvi je tadašnji arhitekta grada Beograda (ne mogu sada da tražim kako mu je bilo ime). To je bio prvi izabran arhitekta grada posle drugog svetskog rata, jer je tih godina usvojen novi savremen zakon o gradu Beogradu. On je bio član DSS-a, stariji čovek, u toj vladajućoj koaliciji tada u gradu Beogradu 2003 godine. Posle njega dolazi Bobić za arhitektu grada Beograda koji je bio mnogo bolji od tog prethodnog.

Izgradnja benzinske stanice počinje u jesen 2003 godine dok traju nastavljeni radovi na areni posle konzervacije, tako da se u prvi mah kada su krenuli da raščišćavaju pomislili da je to neka infrastruktura za arenu. Međutim kada su prekopali trotoar i to celom dužinom ga srušili sa celim nasipom, usput posekli ceo drvored. Shvatili su stanari iz bloka 22 da to nema veze sa arenom. Čak i same građevinske mašine nisu bile ni blizu iste (bile su neke stare) kao Energoprojektove mašine kod arene tada. Počeli su prvi temelji, shvatilo se da se radi o nekom objektu očigledno. Benzinska stanica? To je bilo kasno jer su radovi i objekat dobili sve dozvole za izgradnju još u leto 2003 godine.

Jednostavno u to vreme je usvojen novi zakon o izgradnji koji predviđa prvi put javni uvid u izmene GUP-a i izrade detaljnih planova delova grada kao i danas. Tako da ako ima neko nešto protiv neka se javi i da primedbu. Međutim u tom delu grada građani bloka 22 i bloka 23 su statistička manjina da bi zakonom verovatrnoće neko od njih u to vreme mislio građanski i učestvovao u političkom životu iz ugla građanina kao danas. Tako da niko nije podneo primedbu u leto ili proleće 2003 godine kada je bio uvid, a ako je neko i znao taj je verovatno pakovao svoje stvari za put na trajni boravak u inostranstvu posle ubistva premijera dr Zorana Đinđića u martu 2003 godine, jer je izgubio svaku nadu za bolje sutra u ovoj zemlji. Dok ono što je ostalo od građana u tim zgradam bloka 22 i delom bloka 23 bilo je nekada naklonjeno SPS-u od intelektualnih penzionera. Bilo je i simpatizera demokrata, ali oni nisu mogli da veruju šta se dešava ispred njihovih zgrada i na auto putu. Tako da nisu imali nikakve šanse kada su izašli da protestuju u zimu 2003/04 godine ispred gradilišta jer su zakasnili na propušteni zakonski period za davanje primedbi na predloženo rešenje izmene tog dela detaljne regulacije plana i izmene GUP-a za taj deo grada.
Benzinska stanica je od početka gradnje zakonima ove zemlje legalna, a za to su krvi urbanisti i tadašnje arhitekte što su izmenili GUP i detaljni regulacioni plan za taj plac trotoara uz Bulevar Arsenija Čarnojevića (auto put).

To što su posle na rušenju Đinđićevih demokrata koristili i ovu pumpu za političke minuse i pluseve to je već nešto drugo. Meni je više zanimljivo, tačnije tužno kako su u toj političkoj borbi oni unuštili jednog domaćeg uspešnog investitora Europen DOO vlasnika ove pume, samo zato što je naklonjen ili u jednom trenutku bio naklonjen Đinđićevim demokratama. To rade i Miškoviću ovih godina. Možda ih je sve svetska ekonomska kriza načela, ali prvi neprijatelji su ih dokrajčili neplaćanjem roba i usluga. Kao da su čekali da ovi pokleknu.





Benzinska stanica danas, mart 2016 godine u vlasništvu NIS -Gazproma.
 
Izvinjavam se na skretanju sa teme. ELtim doo je u vlasništvu albanskog mafijaša koji je tri firme od kojih je prva Eltim d.o.o zatvorio i otvorio nove. Proda robu i da bi izbegao odgovornost za potraživanja i dobavljača i garanciju potrošača zatvori staru firmu i otvori novu firmu sa istim zaposlenima, čak i istim poslovnim prostorijama.

Te priče o poštenom stranom investitoru prodajte nekome ko ne živi ovde, molim vas nemojte nama koji smo osetili na svojoj koži te poštene strane investitore.

Zato verujem da je i za ovu lokaciju podmazao nekog koga je trebao.
 
Mair":2punaj05 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399419#p399419 je napisao(la):
Гага » 31 Jul 2016 03:45[/url]":2punaj05]@Маир, на подтеми „Бензинске пумпе у центру“ је и мој сличан и мало детаљнији одговор о тој бензинској станици viewtopic.php?f=3&t=1265&start=75#p295242

Станицу је НИС купио на објављеној јавној набавци (тендеру), легализовао и са те стране је све у реду, значи законита је.

О тој, тада бесправно саграђеној станици имамо посебну подтему на теми "Беобилд - радионица" подтема "Бензинска Елп Булевар Арсенија": viewtopic.php?f=8&t=1461 и ту сам исто постављао нека од објашњења.

Бензинска станица као станица не прави гужву на аутопуту, на неки начин утиче, као што си сам рекао, али посредно. Посредно због судара, а било их је већ доста (углавном бочних), на оном излазном делу, где неки нажалост, одмах иду на ткз. средњу траку, не гледајући у опште да ли неког има или не на средњој траци, па и оној десно, а они који излазе са аутопута полако се искључују са те траке и ето... Има и оних који возе зауставном траком поред једног дела пумпе, као пре неки дан возач 601-це у којој сам био, и не гледајући да ли неко излази или не, умало да није ударио у возило на излазу са станице.

Hvala @Gago na ovim informacijama. Sada si me podsetio da sam to čitao ovde na forumu kada je Milisav otvorio nalog i ovu temu o benzinskoj stanici. Meni je žao tog investitora iz Europen i te firme. Realno ih je neko prevario, propali su u nekoliko poslova, plus ona svetska kriza od 2007 do danas kod nas. Oni su se bavili i prodajom bele tehnike i kućnih aparata, Eltim DOO, ako se sećaš. To je bilo od 2002 do mislim 2007. U to vreme prvi sa moderno sređenim radnjama i kvalitetnom robom i robnim markama kućnih aparata i TV Audio tehnike. Imali su radnje na trgu Nikole Pašića i ona robna kuća sa modernom zgradom na uglu u Nušićevoj ulici kada se izađe iz Terazijskog tunela odmah desno. Sada je tu u toj zgradi Dexico dečje igračke.

Što se tiče izgradnje te benzinske stanice nije kriv tu investitor niti tadašnja politička većina u gradu 2004 godine, već arhitekti i urbanisti grada, a prvi je tadašnji arhitekta grada Beograda (ne mogu sada da tražim kako mu je bilo ime). To je bio prvi izabran arhitekta grada posle drugog svetskog rata, jer je tih godina usvojen novi savremen zakon o gradu Beogradu. On je bio član DSS-a, stariji čovek, u toj vladajućoj koaliciji tada u gradu Beogradu 2003 godine. Posle njega dolazi Bobić za arhitektu grada Beograda koji je bio mnogo bolji od tog prethodnog.

Izgradnja benzinske stanice počinje u jesen 2003 godine dok traju nastavljeni radovi na areni posle konzervacije, tako da se u prvi mah kada su krenuli da raščišćavaju pomislili da je to neka infrastruktura za arenu. Međutim kada su prekopali trotoar i to celom dužinom ga srušili sa celim nasipom, usput posekli ceo drvored. Shvatili su stanari iz bloka 22 da to nema veze sa arenom. Čak i same građevinske mašine nisu bile ni blizu iste (bile su neke stare) kao Energoprojektove mašine kod arene tada. Počeli su prvi temelji, shvatilo se da se radi o nekom objektu očigledno. Benzinska stanica? To je bilo kasno jer su radovi i objekat dobili sve dozvole za izgradnju još u leto 2003 godine.

Jednostavno u to vreme je usvojen novi zakon o izgradnji koji predviđa prvi put javni uvid u izmene GUP-a i izrade detaljnih planova delova grada kao i danas. Tako da ako ima neko nešto protiv neka se javi i da primedbu. Međutim u tom delu grada građani bloka 22 i bloka 23 su statistička manjina da bi zakonom verovatrnoće neko od njih u to vreme mislio građanski i učestvovao u političkom životu iz ugla građanina kao danas. Tako da niko nije podneo primedbu u leto ili proleće 2003 godine kada je bio uvid, a ako je neko i znao taj je verovatno pakovao svoje stvari za put na trajni boravak u inostranstvu posle ubistva premijera dr Zorana Đinđića u martu 2003 godine, jer je izgubio svaku nadu za bolje sutra u ovoj zemlji. Dok ono što je ostalo od građana u tim zgradam bloka 22 i delom bloka 23 bilo je nekada naklonjeno SPS-u od intelektualnih penzionera. Bilo je i simpatizera demokrata, ali oni nisu mogli da veruju šta se dešava ispred njihovih zgrada i na auto putu. Tako da nisu imali nikakve šanse kada su izašli da protestuju u zimu 2003/04 godine ispred gradilišta jer su zakasnili na propušteni zakonski period za davanje primedbi na predloženo rešenje izmene tog dela detaljne regulacije plana i izmene GUP-a za taj deo grada.
Benzinska stanica je od početka gradnje zakonima ove zemlje legalna, a za to su krvi urbanisti i tadašnje arhitekte što su izmenili GUP i detaljni regulacioni plan za taj plac trotoara uz Bulevar Arsenija Čarnojevića (auto put).

To što su posle na rušenju Đinđićevih demokrata koristili i ovu pumpu za političke minuse i pluseve to je već nešto drugo. Meni je više zanimljivo, tačnije tužno kako su u toj političkoj borbi oni unuštili jednog domaćeg uspešnog investitora Europen DOO vlasnika ove pume, samo zato što je naklonjen ili u jednom trenutku bio naklonjen Đinđićevim demokratama. To rade i Miškoviću ovih godina. Možda ih je sve svetska ekonomska kriza načela, ali prvi neprijatelji su ih dokrajčili neplaćanjem roba i usluga. Kao da su čekali da ovi pokleknu.





Benzinska stanica danas, mart 2016 godine u vlasništvu NIS -Gazproma.
Vlasnik europena je jedan vrhunaki lopovi manipulator.
Olos.
32 firme su bile u vezi sa ovim po tebi 'dobrim' investitorom!
Lova je prebacivana tamo-vamo, filtivne fakture, usluge konsalting, ispitivanja trzista, marketing i sl...
Sve su ro bili mehanizmi za ispunpavanje novca iz firmi i punjenje privatnih dzepova.
Ne procam napamet, meni bliska osoba je radila za doticnog...

Naravno da je i njoj (kao i ostalim zaposlenima) ostao duzan znacajne iznose, jer lopovima je obicno uvek malo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
vlasnik ELP-a velika poštenjačina.

menjao kuću u malom mokrom lugu za poslovni prostor u centru kvadrat za kvadrat....


p.s.

ja i dalje ne sipam gorivo na ovoj pumpi bez obzira što se vlasnik promenio.

niti ču ikada sipati.
 
Ne poznajem ja vlasnike Europen DOO samo se sećam njihove reklame "Europen" recimo od 1996 do 2007 na Trgu Republike na zgradi iznad onih sadašnjih poslastičarnica. Kao i tih radnji Eltim DOO po prodaji kućnih aparata i bele tehnike u njihovim ekskluzivnim radnjama u centru grada. Šta je kasnije bilo i kako su ih navlačili da rade to što ste opisali to je već nešto drugo. Koliko znam oni su čak i neku zgradu izgradili 2007 godine u Milutina Milankovića pored hotela Holiday Inn, ali su to valjda prodali. Zgrada izgleda kao neki magacin ili hala.
 
Да и овде пренесем мој одговор ДушануБГ, са подтеме "Реконструкција аутопута кроз БГ", везано за ову станицу и самог власника. Одговор сам сад мало зацрнио:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399646#p399646:27etg7d6 je napisao(la):
Гага » 02 Авг 2016 02:17 am[/url]":27etg7d6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399573#p399573:27etg7d6 je napisao(la):
DusanBG » 01 Авг 2016 03:27 pm[/url]":27etg7d6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399563#p399563:27etg7d6 je napisao(la):
Mair » Mon Aug 01, 2016 2:16 pm[/url]":27etg7d6]Jedino rešenje je da se benzinska stanica otkupi i sruši, a prostor vrati u prethodno stanje. S obzirom da se to skoro neće desiti ne treba praviti još veći masakr okolnog prostora zbog neke pumpe kojoj nije tu mesto. Dok se produženjem ne bi ništa dobilo jer bi time sada sekli i usporavali automobile samo 20 metara dalje, a to pri tim brzinama i gustini saobraćaja na ovom mestu je neznatna daljina.

Veći su problemi na Dušanovcu nego ovde. Na Dušanovcu kod improvizovanog isključenja automobili bukvalno stoje u krajnjoj desnoj traci dok pored njih idu vozila brzinom ponekad i do 80km/h. Takođe se kod Dušanovca naglo skreće pod uglom od 90 stepeni, što je neprihvatljivo za te brzine i takav tip gradskog puta.
Apsolutno se slažem, ali da se i proveri ko je dozvolio izgradnju pumpe na toj lokaciji na mestu zaštitnog zelenog pojasa koji deli autoput od stambene zone.
Шта има да се проверава кад се зна. И о томе сам писао на подтеми "Бензинска Елп Булевар Арсенија", али ево у кратко.
Ова пумпа је саграђена нелегално пре неких дванаест/тринаест година уз благослов тадашњег гардоначелника, покојног Ненада Богдановића. Власник ланца Елп пумпи, односно предузећа Европен група, тајФунчић Бранивоје Лазовић је да би дошао до ове локације, прво променио неколико партија, од СПС-а, Јул-а, ДС-е, и јурио тадашње градоначелнике, а на руду му је лагао овај горе споменути, који је одобривши ово, постао власник стана од 75 м² на Дорћолу !

Европен група и све чланице су отишле у стечају, па тако и и Евролукспетрол-Елп д.о.о., а да би се исплатили дугови, ову и још неке банзинске станице (нпр. код Врчина, итд) су дали у закуп Даки Петрол из Батајнице, а ово предузеће је опет било доста чувено по преварама за гориво, па су и они пукли. На крају су ову пумпу морали да продају ради подмиривања великих дуговања и НИС ју је купио на тендеру, решио питање легализације, обновио, осавременио и ето раде.

Без обзира што је легализована, мишљења сам да би је требало срушити и све вратити у пређашње стање, а НИС-у надокнадити уложено давањем неког од градских земљишта за градњу друге бензинске станице.

А тајФунчић Лазовић је ухапшен, "свирао је клавир", а да ли још свира не знам, а ухапшен је због злоупотребе новца из НИП, великих малверзација око некретнина у које је био умешан. Био је дужан више од 50 милиона евра, а највише банкама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399569#p399569:2nw9awja je napisao(la):
Mair » 01 Авг 2016 02:46 pm[/url]":2nw9awja]Ne poznajem ja vlasnike Europen DOO samo se sećam njihove reklame "Europen" recimo od 1996 do 2007 na Trgu Republike na zgradi iznad onih sadašnjih poslastičarnica. Kao i tih radnji Eltim DOO po prodaji kućnih aparata i bele tehnike u njihovim ekskluzivnim radnjama u centru grada. Šta je kasnije bilo i kako su ih navlačili da rade to što ste opisali to je već nešto drugo. Koliko znam oni su čak i neku zgradu izgradili 2007 godine u Milutina Milankovića pored hotela Holiday Inn, ali su to valjda prodali. Zgrada izgleda kao neki magacin ili hala.
То је БелЕкспоЦентар, тј. међународни сајамски центар Београд. Ту се одржавају разне мање сајамске манифестације и конгреси. Био сам неколико пута на сајмовима хране који су ту приређивани. Има 2500 квадрата.
http://www.belexpocentar.rs/

https://www.google.rs/maps/place/EXPO+X ... !1e1?hl=sr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399546#p399546:21bahnej je napisao(la):
MilisaV » 01 Авг 2016 12:10 pm[/url]":21bahnej]vlasnik ELP-a velika poštenjačina.

menjao kuću u malom mokrom lugu za poslovni prostor u centru kvadrat za kvadrat....

p.s.

ja i dalje ne sipam gorivo na ovoj pumpi bez obzira što se vlasnik promenio.

niti ču ikada sipati.
Да, мењао је кућу у ММЛ за Обилићев венац !

Такође не сипам гориво на овој пумпи, ја је исто бојкотујем од почетка кад је саграђена.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399652#p399652:r3lhszot je napisao(la):
Гага » Uto Avg 02, 2016 3:13 am[/url]":r3lhszot]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399569#p399569:r3lhszot je napisao(la):
Mair » 01 Авг 2016 02:46 pm[/url]":r3lhszot]Ne poznajem ja vlasnike Europen DOO samo se sećam njihove reklame "Europen" recimo od 1996 do 2007 na Trgu Republike na zgradi iznad onih sadašnjih poslastičarnica. Kao i tih radnji Eltim DOO po prodaji kućnih aparata i bele tehnike u njihovim ekskluzivnim radnjama u centru grada. Šta je kasnije bilo i kako su ih navlačili da rade to što ste opisali to je već nešto drugo. Koliko znam oni su čak i neku zgradu izgradili 2007 godine u Milutina Milankovića pored hotela Holiday Inn, ali su to valjda prodali. Zgrada izgleda kao neki magacin ili hala.
То је БелЕкспоЦентар, тј. међународни сајамски центар Београд. Ту се одржавају разне мање сајамске манифестације и конгреси. Био сам неколико пута на сајмовима хране који су ту приређивани. Има 2500 квадрата.
http://www.belexpocentar.rs/

https://www.google.rs/maps/place/EXPO+X ... !1e1?hl=sr
Mislim da je Mair mislio na objekat pored Belexpo centra koji je prakticno u sklopu hotela. U pitanju je onaj sivi bezlicni objekat.
 
Da, to je zgrada pored Belexpo, jer i ja isto kao što kažeš hotel Holiday Inn i Belexpo smatram jednim objektom podeljen u dve namene, pa sam se malo loše izrazio i napisao pored Hoilday Inn hotela.
 
Не знам на коју зграду до БелЕкспо центра мислите, а која је практично у склопу хотела ? Па то је управо тај центар.
Хотел и БелЕкспо центар нису један објекат, они јесу "спојени" једним улазом/излазом, али су два сасвим различита објекта. Сиви безлични објекат је БелЕкспо центар.
 
Pošto si već postavio fotografiju, ova zgrada sa belim krovom velike površine na snimku je zgrada koja je bila njihova, Europen DOO. Europen "Megastore" pisalo je nekada na njoj.
To je neposredno pored Belexpo objekta koji ima crvenu fasadu i sivi krov sa hotelom Holiday Inn.
 
Danas sam imao zanimljivu situaciju na ovoj stanici. Bilo je oko 8 uveče, prvih nekoliko pumpi zauzeto, te sam produžio do pred kraj na poslednju na kojoj imaju bezolovnu 95icu. Uzimam pištolj, ali se brojač ne poništava. Par puta sam vraćao i uzimao pištolj, dok nisam video da mi pumpadžija maše da se vratim nazad. Vratim se na prvu slobodnu, međutim na njoj imaju dva pištolja za 98icu i dva za dizel. Još se vratim i nađem neku sa 95icom, a u tom nailazi i pumpadžija, i kreće debata... Da skratim priču, zbog učestalih krađa, zaključavaju udaljenije točilice, ne kapiraju čemu im služe kamere, odbija im se od plate to što se ukrade, neće da postave znak da točilica nije u funkciji jer ih narod obara kolima pa naplaćuje štetu, opet se njima odbija od plate, nije to njihova volja to je do menadžera, itd. Pitao sam za menadžera, ali su se nešto razbežali, a ja sam već isuviše vremena izgubio na preparkiravanje, tako da sam samo nastavio svojim putem :violina:
 
@Профо_цхб, ми са Беобилда бојкотујемо ову бензинску станицу, без обзира што је НИС-ова. И док је била под власништвом ранијих власника се бојкотовала. Бојкотује се зато што је ту, на том месту изграђена.
 
Profo, odmah ih prijavi tržišnoj inspekciji i direkciji za dragocene mere i metale. Ako imaš problema piši na PM. Bavim se zaštitom potrošača pa mogu pomoći.
 
Inače ne vozim kola, ovo je izuzetak jer mi je trebao bankomat, menjačnica i benzin, a i kompresor. Primio k znanju i počinjem bojkot od sutra :)

Ne znam da li tu ima elemenata za prijavu, po kom osnovu bih mogao da prijavim i sa kojim dokazima?
 
Vrh