Šta je novo?

Benzinska ELP bulevar arsenija

MilisaV

Expert
Učlanjen(a)
11.01.2011.
Poruke
5.153
Pohvaljen
1.323
šta mislite na koji način je jedino moguće popraviti kriminalno uključenje na auto put iz ove pumpe.

problem je što tu vozila dolaze u "konflikt" tj. isključenje koje služi za beogradsku arenu je jako kratko (baš zbog pumpe) a oni koji se uključuju na auto put moraju da se uključe na isti taj deo puta iz stanja mirovanja jer na izlazu iz pumpe stoji znak stop. ograničenje na tom delu auto puta je 80 što znači da oni koji se uključuju na auto put uključuju se iz stanja mirovanja u put kojim se automobili kreću 80kmh.

ja vidim tri načina

prvi da se uhapsi onaj koji je dao dozvolu za gradnju te pumpe i onda da se to proglasi kriminalnim delom i da se pumpa sruši.....

drugi da se skrati pumpa za duplo i da se plati šteta investitoru pa makar onda da uključenje / isključenje bude kolko tolko sigurnije

treći način da se isključenje sa pumpe premesti sa sadašnjeg direktnog isključenja na auto put na one dve trake kod bgd arene...
postavi se nesrećni znak stop pa šta kome bog da...

 
Ta pumpa je tu nikla na divlje, to se zna.
Najbolje bi bilo da se izmesti, bas kao i mnoge druge pumpe po Beogradu.
Ali,...
Gledacemo je tu jos dugo dugo.
 
MilisaV":2kjtea5o je napisao(la):
šta mislite na koji način je jedino moguće popraviti kriminalno uključenje na auto put iz ove pumpe.

problem je što tu vozila dolaze u "konflikt" tj. isključenje koje služi za beogradsku arenu je jako kratko (baš zbog pumpe) a oni koji se uključuju na auto put moraju da se uključe na isti taj deo puta iz stanja mirovanja jer na izlazu iz pumpe stoji znak stop. ograničenje na tom delu auto puta je 80 što znači da oni koji se uključuju na auto put uključuju se iz stanja mirovanja u put kojim se automobili kreću 80kmh.
Potpuno ista priča je i sa isključenjem sa pumpe Zmaj 1 posle koje odmah dolazi isključenje za Novi Sad. Svaki put kada se tu isključujem i hoću da produžim dalje (ne skrećem za NS) dolazi do problema jer vozila koja se isključuju za NS uleću neverovatnom brzinom u isključenje. Ja nemam toliko vremena da ubrzam i prebacim se levo a oni pak da uspore i lagano se isključe desno.

Svaki put se debelo preznojim kada se vraćam iz Rode ili HyperCort-a tuda. Onaj ko je smislio da stavi pumpu pored tako važnog isključenja, svaka mu čast!
 
Tu pumpu srušiti. Nema opravdanja da tu ostane. da se jednom prekine sa logikom "eto izgradilo se pa nek stoji..." ili "uloženo je u gradnju..." ili najjači argument "ljudi su tu zaposleni..."

Koliko je uloženo u pravac "gazela" kroz grad sa svim profilom autoputa i silnim petljama, i sada to treba da se upropasti sa jednom benzinskom pumpom!!! "ne kolje se vo zbog kile mesa"
 
napraviti jos jednu sa druge strane autoputa da bude simetricno na opstu radost svih :lol:
 
MilisaV":88e2xb4t je napisao(la):
šta mislite na koji način je jedino moguće popraviti kriminalno uključenje na auto put iz ove pumpe.

problem je što tu vozila dolaze u "konflikt" tj. isključenje koje služi za beogradsku arenu je jako kratko (baš zbog pumpe) a oni koji se uključuju na auto put moraju da se uključe na isti taj deo puta iz stanja mirovanja jer na izlazu iz pumpe stoji znak stop. ograničenje na tom delu auto puta je 80 što znači da oni koji se uključuju na auto put uključuju se iz stanja mirovanja u put kojim se automobili kreću 80kmh.

ja vidim tri načina

prvi da se uhapsi onaj koji je dao dozvolu za gradnju te pumpe i onda da se to proglasi kriminalnim delom i da se pumpa sruši.....

drugi da se skrati pumpa za duplo i da se plati šteta investitoru pa makar onda da uključenje / isključenje bude kolko tolko sigurnije

treći način da se isključenje sa pumpe premesti sa sadašnjeg direktnog isključenja na auto put na one dve trake kod bgd arene...
postavi se nesrećni znak stop pa šta kome bog da...

[url]http://www.dodaj.rs/t/R/Yv/3yzX9TwP/pumpa.jpg[/url]
Пре свега "МилисаВ" добро дошао на форум.

Да, ту си у праву око "конфликта", било је и размишљања од стране инвеститора (Еуропен) да се направи једно слично искључење са пумпе (твој предлог број 3), али ту постоји један велики не премостиви проблем. Проблем је она пешачка пасарела, тако да се морало одустатио од тог излаза. Као прво због тога што има мало простора између десне ивице аутопута и крајње тачке где се пасарела у луку "спушта", а такође и висине пасареле у том делу. Мислим да цистерна не би могла да прође туда испод пасареле !!!

Твој други предлог: Тешко да би инвеститор пристао да му скрате дужину пумпе, ионако се дебело наплаћивао (испод жита)да би добио ову локацију.

Твој први предлог: Тај који је дозволио да се ова нелегална пумпа овде изгради ,тешко да може бити ухапшен и то из простог разлога, што је већ пар година два метра испод земље !

Као што кажеш, најбоље решење је да се пумпа сруши, да се колико толико и то само делимично, надокнади инвеститору и да му се дозволи градња нове пумпе на неком другом безбеднијем месту. Сигурно се још све сећате предизборне трке за градоначелника, кад је кандидат А. Вучић рекао да ће му један од приоритета бити рушење ове нелегалне пумпе (тад је била пред завршетком изградње) и изнео неке од доказа. Одмах након тога инвеститор је обуставио даљу градњу пумпе до завршетка избора. Кад је победио Ђилас, настављен је пуним темпом даљи завршетак пумпе ! Даље је свима јасно, шта и како !
 
JohnnyLee":d2eteheh je napisao(la):
Đilas? ta pumpa postoji već više od 5 godina
Извињавам се, мислио сам на бившег градоначелника Н. Богдановића. У брзини сам откуцао презуиме садашњег градоначелника.
Мада и у изборној кампањи од пре две године између Ђиласа и Вучића, опет је Вучић споменуо ову нелегано изграђену пумпу !
 
Хм, ја не знам шта се с том пумпом може направити. Нешто сумњам да ће је Ђиле срушити.
 
Mrzi me da trazim,ali verujem da po onom planu benzinskih pumpi ta treba da leti.jednog dana cu kada me ne mrzi da vidim sta pise za nju
 
Vračar":37znrykl je napisao(la):
Potpuno ista priča je i sa isključenjem sa pumpe Zmaj 1 posle koje odmah dolazi isključenje za Novi Sad.
baš tako. samo što je isključenje kod zmaja dosta duže (po mojoj slobodnoj proceni makar duplo), ali je zato mnogo frekventnije...
mislim da će se tu situacija poboljašti izgradnjom obilaznice pa će automobili koji idu ka ns produžavati pravo...



Гага":37znrykl je napisao(la):
Пре свега "МилисаВ" добро дошао на форум.
Hvala, bolje vas našao..

Гага":37znrykl je napisao(la):
Да, ту си у праву око "конфликта", било је и размишљања од стране инвеститора (Еуропен) да се направи једно слично искључење са пумпе (твој предлог број 3), али ту постоји један велики не премостиви проблем. Проблем је она пешачка пасарела, тако да се морало одустатио од тог излаза. Као прво због тога што има мало простора између десне ивице аутопута и крајње тачке где се пасарела у луку "спушта", а такође и висине пасареле у том делу. Мислим да цистерна не би могла да прође туда испод пасареле !!!
pa mislim da je pasarela ipak jeftinija od ljudskih života. investitor je morao/mora da nađe način da produži taj luk od pasarele. siguran sam da na tom mestu nesreća čeka da se dogodi. bukvalno svaki dan gledam kako se ljudi izgube na tom mestu.


Гага":37znrykl je napisao(la):
Твој први предлог: Тај који је дозволио да се ова нелегална пумпа овде изгради ,тешко да може бити ухапшен и то из простог разлога, што је већ пар година два метра испод земље
nisam pravnik ali ako se nešto dokaže da je nezakonito urađeno i na osnovu toga stekla neka korist to treba da se oduzme. to što je neko ko je potpisao pokojni ne znači da se ceo taj posao ne može proglasiti nezakonitim. jer kad bi se to uradilo siguran sam da bi mogla pumpa mnogo jeftinije da se sruši po grad (odnosno nas građane).



elem pošto smatram da od rušenja pumpe ili skraćivanja iste ili pravljenje drugog isključenja sa pumpe možda najbolje rešenje bi bilo negativan marketing odnosno bojkot te pumpe. recimo da se postavi neka kamera koja bi snimala to uključenje/isključenje pa da se napravi neka kompilacija i postavila na internet.. pa kad gazdi opadne promet onda će razmišljati o nekom alternativnom isključenju.
 
MilisaV":3sva0kk0 je napisao(la):
Vračar":3sva0kk0 je napisao(la):
Potpuno ista priča je i sa isključenjem sa pumpe Zmaj 1 posle koje odmah dolazi isključenje za Novi Sad.
baš tako. samo što je isključenje kod zmaja dosta duže (po mojoj slobodnoj proceni makar duplo), ali je zato mnogo frekventnije...
mislim da će se tu situacija poboljašti izgradnjom obilaznice pa će automobili koji idu ka ns produžavati pravo...



Гага":3sva0kk0 je napisao(la):
Пре свега "МилисаВ" добро дошао на форум.
Hvala, bolje vas našao..

Гага":3sva0kk0 je napisao(la):
Да, ту си у праву око "конфликта", било је и размишљања од стране инвеститора (Еуропен) да се направи једно слично искључење са пумпе (твој предлог број 3), али ту постоји један велики не премостиви проблем. Проблем је она пешачка пасарела, тако да се морало одустатио од тог излаза. Као прво због тога што има мало простора између десне ивице аутопута и крајње тачке где се пасарела у луку "спушта", а такође и висине пасареле у том делу. Мислим да цистерна не би могла да прође туда испод пасареле !!!
pa mislim da je pasarela ipak jeftinija od ljudskih života. investitor je morao/mora da nađe način da produži taj luk od pasarele. siguran sam da na tom mestu nesreća čeka da se dogodi. bukvalno svaki dan gledam kako se ljudi izgube na tom mestu.


Гага":3sva0kk0 je napisao(la):
Твој први предлог: Тај који је дозволио да се ова нелегална пумпа овде изгради ,тешко да може бити ухапшен и то из простог разлога, што је већ пар година два метра испод земље
nisam pravnik ali ako se nešto dokaže da je nezakonito urađeno i na osnovu toga stekla neka korist to treba da se oduzme. to što je neko ko je potpisao pokojni ne znači da se ceo taj posao ne može proglasiti nezakonitim. jer kad bi se to uradilo siguran sam da bi mogla pumpa mnogo jeftinije da se sruši po grad (odnosno nas građane).

elem pošto smatram da od rušenja pumpe ili skraćivanja iste ili pravljenje drugog isključenja sa pumpe možda najbolje rešenje bi bilo negativan marketing odnosno bojkot te pumpe. recimo da se postavi neka kamera koja bi snimala to uključenje/isključenje pa da se napravi neka kompilacija i postavila na internet.. pa kad gazdi opadne promet onda će razmišljati o nekom alternativnom isključenju.
Од неког скраћивања или пробијања неког другог излаза, а поготово од рушења ове пумпе на жалост нема ништа. Можда једино ако се промени градска власт и дође „Аца Вучко“ !

Једино што ти кажеш је то да се бојкотује ова пумпа, али ми смо такви и од тога слаба вајда, уби нас не јединство, „не дај Боже да се Срби сложе“. Наравно и са камером је интересантан предлог, али где је поставити, треба одобрење, итд. Можда са МУП-ом може да се направи неки договор ?!?!

Што се бојкота тиче, ето ми, чланови овог форума, можемо да почнемо са њим и да нико од нас више не точи гориво на овој или у опште на ЕЛП пумпама. Бојкот би ширили, као што се сезонски грип шири, на наше пријатеље, колеге, родбину, пословне партнере, на чланове жуте партије, а поготово на чланове осталих партија, па би то полако прерасло у општи бојкот, да се не точи гориво на овој нелагално саграђеној пумпи !

Ја је већ бојкотујем и то још од како је саграђена, ни на њој ни на некој другој пумпи од овог „нафташа“ не точим гориво, баш из овог разлога. Мој један пријатељ је код њих имао претплатну картицу за точење горива, али кад су они имали блокаду рачуна, зима 2009/2010. године, због великих потраживања од добављача, блокирали су им рачун и нико није могао да точи гориво ко је имао овакву картицу. Од тада ни овај мој пријатељ не точи више гориво код њих, прешао је код ОМВ и ЕКО. Ето још једне ЕЛП муштерије мање.
 
Neće ih to mnogo dotaći. Ta pumpa je izgrađena tu da se uzme speedy cash od tranzita. Baš nekog Turčina ili Bugarina zabole da li je pumpa nelegalna, ko je vlasnik, itd. Oni vide pumpu, stani, sipaj, vozi.

Uostalom, ELP ima još koju pumpu duž K10, ako me sećanje dobro služi. Dakle, znali su gde i koliko treba da ubodu za dobro pozicioniranje.
 
Slažem se da to nije najsrećnije rešenje, ali zar ne možete jednostavno da se uključite umesto odmah na autoput, na onaj "rukavac" kojim se isključuju ka "jaje" petljama, pa jednostavno odande nazad na autoput? Sad ne mogu tačno da se setim konfiguracije terena ali mi se čini da je taj manevar moguć...

Mene isto plaši ono uključenje na Gazelu iz Vladimira Popovića - skoro da uopšte nemaš vremena da vidiš šta se dešava u krajnjoj desnoj traci (koja je valjda, nekada bila žuta, a sad je regularna i dosta korišćena saobraćajna traka).
 
Kartograf":8gbk4771 je napisao(la):
Neće ih to mnogo dotaći. Ta pumpa je izgrađena tu da se uzme speedy cash od tranzita. Baš nekog Turčina ili Bugarina zabole da li je pumpa nelegalna, ko je vlasnik, itd. Oni vide pumpu, stani, sipaj, vozi.

Uostalom, ELP ima još koju pumpu duž K10, ako me sećanje dobro služi. Dakle, znali su gde i koliko treba da ubodu za dobro pozicioniranje.
Нисам ни мислио на стране грађане који пролазе својим возилима кроз Србију. Првенствено сам мислио на нас, прво чланове форума, па онда да бојкот полако ширимо на наше пријатељиме, колеге, родбину,...... и да указујемо на овај проблем. Треба само кренути !

За остале пумпе које овај нафтни тајФунчић има немам ништа против, говорим само о овој.
 
ACR":2sl2v7ho je napisao(la):
Slažem se da to nije najsrećnije rešenje, ali zar ne možete jednostavno da se uključite umesto odmah na autoput, na onaj "rukavac" kojim se isključuju ka "jaje" petljama, pa jednostavno odande nazad na autoput? Sad ne mogu tačno da se setim konfiguracije terena ali mi se čini da je taj manevar moguć...

Mene isto plaši ono uključenje na Gazelu iz Vladimira Popovića - skoro da uopšte nemaš vremena da vidiš šta se dešava u krajnjoj desnoj traci (koja je valjda, nekada bila žuta, a sad je regularna i dosta korišćena saobraćajna traka).
"АЦР" у томе и јесте проблем код ове нелегалне пумпе што је излаз директно на аутопут. Не постоји (нема га) неки други излаз на који ти мислиш, а да би дошао до "рукавца" којим се искључује ка "јаје" петљама. Између излаза са те нелегалне пумпе и "рукавца" тј. искључења са аутопута је она бетонска пасарела и због те пасареле не може да се направи неки други излаз са пумпе. Имаш један мој пост од раније где сам образложио, зашто не може да се направи тај излаз са те пумпе.
 
Nije taj izlaz jedini problematičan...

Od aerodroma do Bubanj potoka autoput jednostavno ne sme imati taj status. Ne samo što je ograničenje spušteno na 80kmh, već zbog nebrojeno izlaza na razmacima od po par stotina metara.

Meni je naj-horror onaj izlaz nakon Autokomande gde se skreće za robnu kuću nameštaja (Forma Ideale).

Čim se završi potez Bataja - Dobanovci, autoputu kroz BG dati neki poseban status saobraćajnice, nešto poput onoga što je ovaj nesrećni pokušaj UMP-a trebalo da bude.
 
bulevar.....

ukinuti zaustavnu traku i napraviti tri jednake trake, i četvrtu za uključenje/isključenje......
 
Непотребно. Треба завршити обилазницу. .
 
Само треба ширити и ширити путеве, аутопутеве, булеваре по 10 трака у сваком смеру, па да кола излете онда у свемир.
 
Kartograf":2y7mcgwx je napisao(la):
Čim se završi potez Bataja - Dobanovci, autoputu kroz BG dati neki poseban status saobraćajnice, nešto poput onoga što je ovaj nesrećni pokušaj UMP-a trebalo da bude.
Ne shvatam zašto baš čekati završetak Batajnica-Dobanovci, jer i kad to završe obilaznica do Bubanj potoka neće biti završena, a ako se ne čeka završetak obilaznice onda se status može promeniti odmah.
 
"Аутопут" (!) који пролази кроз Београд и нема статус аутопута, има званично статус градске саобраћајнице, а то сви ми већ знамо мање-више.

Од петље "Змај" до моста Газела саобраћајница се зове Булевар Арсенија Чарнојевића, од моста Газела до петље
"Аутокоманда" саобраћајница се зове Булевар Франше д' Епереа, а од петље "Аутокоманда" до оне петље где су ГСП погон Космај и погон Ласта је Булевар Стевана Првовенчаног, једино што ми сви ову саобраћајницу и даље по навици зовемо "аутопут", лакше је и брже рећи. Има и оних који и не знају где се ове "улице-булевари" налазе.

Четврта трака за укључење/искључење не може да се гради из једноставног разлога што нема места за њу. Код сваког надвожњака, а испод њега где су оне заштитне металне ограде на ивици саобраћајнице, имате онај мањи бетонски зид, око 1 м висине, где почиње пешачки тротоар и онда косо потпорно узвишење урађено од бетонских коцки. Од завршетка треће траке надвожњаци се и у благом луку "спуштају", а ту су и оне бетонске пешачке пасареле. Мислим да и не би било места за четврту траку код петљи „Београдска Арена“, између треће траке и оних „рукаваца“ !

Тако је барем целом дужином ове саобраћајнице кроз Нови Београд, а кроз стари део града „проблем“ су и близина објеката уз саобраћаницу и то са обе стране, поготово код Душановца.

Да се и уради та четврта трака, мислим да би у том случају камиони шлепери (не сваки) ударали својом највишом тачком о сам надвожњак. Уосталом погледајте мало боље онај надвожњак код петље за Бежанијску Косу код Спортског центра 11 Април (кад се иде из правца Шида), колико је искрзан и оштећен од удара шлепера о надвожњак. Можда о овоме неки други пут !

Да се и граде четврте траке та инвестиција би била јако скупа и за те паре би се урадио добар део обилазнице ! У сваком случају Београдска обилазница је „приоритет приоритета“, чак лично мислим и важнији приоритет него Коридор 10 !
 
^^ BG obilaznica je deo Koridora 10, bez završetka nje nema ni koridora.

shumar":19vbkvbt je napisao(la):
Kartograf":19vbkvbt je napisao(la):
Čim se završi potez Bataja - Dobanovci, autoputu kroz BG dati neki poseban status saobraćajnice, nešto poput onoga što je ovaj nesrećni pokušaj UMP-a trebalo da bude.
Ne shvatam zašto baš čekati završetak Batajnica-Dobanovci, jer i kad to završe obilaznica do Bubanj potoka neće biti završena, a ako se ne čeka završetak obilaznice onda se status može promeniti odmah.
Moja greška, mislio sam na celu obilaznicu a napisao Bat-Dob.
 
Vrh