Za mene je vrlo važna saobracajna ,,prečica,, u Bgdu 
prečica znači  manje vreme u kolima , manje izduvnih gasova, manje zagušenja ostalih ulica, manje. . . .
Kad vec neki saobracaj mora da postoji,  pa hajde da iskoristimo sve što minimizira njegove loše efekte 
po nas i po prirodu ako se  sagleda iz tog ugla  onda
 nije kontraverzni stav  
 
da banalizujem   
Od tačke A do tačke B, ako ima izbor da auspuh radi 5 ili 15 minuta (puta br vozila) onda je 
velika razlika u procentu  zagađenosti,  koju nece ni jedan dodatni drvored da proguta 
smanjiti zagađenost u jednoj a povecati u susednoj ulici i nije neko dostignuce u Bgdu
Manji broj minuta rada auspuha  jeste konkretno dostignuce   
 
u tom kontekstu i jesu i  oni semafori sa ,,satom,, za gašenje motora dok traje crveno svetlo.
Postoje još mnoge manje uličice  dužine 20-30  metara  koje izlaze na glavne tokove a jednostavno su zatvorene 
i tako primoravaju ,,kruženjem,,  da auspuh duže radi 
a  povecavanjem gustine saobracaja u glavnim tokovima se isti usporava,  
što za rezultatat  ima još duži rad auspuha.... 
Da li uvek mora baš tako... ( svaki štap ima dva kraja. . . .)   
