Za mene je vrlo važna saobracajna ,,prečica,, u Bgdu
prečica znači manje vreme u kolima , manje izduvnih gasova, manje zagušenja ostalih ulica, manje. . . .
Kad vec neki saobracaj mora da postoji, pa hajde da iskoristimo sve što minimizira njegove loše efekte
po nas i po prirodu ako se sagleda iz tog ugla onda
nije kontraverzni stav
da banalizujem
Od tačke A do tačke B, ako ima izbor da auspuh radi 5 ili 15 minuta (puta br vozila) onda je
velika razlika u procentu zagađenosti, koju nece ni jedan dodatni drvored da proguta
smanjiti zagađenost u jednoj a povecati u susednoj ulici i nije neko dostignuce u Bgdu
Manji broj minuta rada auspuha jeste konkretno dostignuce
u tom kontekstu i jesu i oni semafori sa ,,satom,, za gašenje motora dok traje crveno svetlo.
Postoje još mnoge manje uličice dužine 20-30 metara koje izlaze na glavne tokove a jednostavno su zatvorene
i tako primoravaju ,,kruženjem,, da auspuh duže radi
a povecavanjem gustine saobracaja u glavnim tokovima se isti usporava,
što za rezultatat ima još duži rad auspuha....
Da li uvek mora baš tako... ( svaki štap ima dva kraja. . . .)