Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Vučić je Užice, B. Baštu, Zlatibor i Taru sveo na nivo Badovinaca - dobijaju brzi put da se spoje na autoput. A Priboj i Prijepolje ostaju na preko 100 km od autoputa. U isto vreme Pazar pored autoputa od Požege do Duge Poljane dobija obećanje za brzi put od Kraljeva. I to predstavlja sve kao da čini nešto za Zlatiborski okrug a u stvari gazi ono što je obećavao ranije - autoput do Kotromana.
 
Najavio je kraj do Pž za 6-7 meseci.
A onda, će časkom do Užica. Samo pored Uzića, Zlakuse, Gorjana i Sevojna do Užica, a onda preko Bele Zemlje do Užica. Bukvalno, tako je rekao.
Najavi i brzi put Duga Poljana - Nova Varoš.
Pa da se kanap zateže na tim trasama, potrajalo bi, ali on to izgovori kao da je to posao vredan otvaranja bankomata! Ali, masi gladnoj hleba, a nahranjenoj obećanjima, to zvuči kao da je već gotovo. Većini tih i jeste svejedno. Na autoput ko zna da li će i kad izaći.
 
Koliko bi im okvirno trebalo od Požege do Mačkata? Nema tunela, 2 trake manje..
Ima 8 tunela ukupne dužine 3.825 metara i to po dve tunelske cevi, a deonica "Mačkat - Kotroman" ima 14 tunela ukupne dužine oko 9 km, tj. 8.958 metara.

Inače, ja mislim da AV nije dobro informisan o tome šta će se graditi.
 
Sinoć je govorio samo o putu " do Bele Zemlje (Mačkat) i Zlatibora i dalje prema Višegradu".

A nije ni pomenuo tzv. "autoput BG - SA", pa nadam se da je uvideo besmislenost tog naziva.
 
@Igor
Možeš li da promenis naziv teme? Predsednik je sinoc na mitingu rekao da se ne gradi auto-put nego brzi put od Pozege do granice sa BiH.
 
Inače, ja mislim da AV nije dobro informisan o tome šta će se graditi.

Pa naravno da nije informisan, jer se neće nista na toj deonici graditi u narednih nekoliko godina. A do tad moze kompletna trasa da se izmeni a ne samo profil puta. A njemu na čast što svesno obmanjuje građane.
 
Pare mogu biti problem jer se pojavio "EXPO 2027", a i više se daje na pruge.
Biće im bolje za EXPO 2027 da završe autoput do Zlatibora i puste aerodrom Ponikve za velike komercijalne avione, jer nema šanse da se sagradi preko 100 hotela samo oko Beograda da bi dobili 30.000 ležajeva koje su izračunali da će minimum nedostajati za taj događaj. Zlatibor već ima oko 50.000 ležajeva i samo treba napraviti dobar šatl servis, kombijem za 90 minuta a avionom (Ponikve) za 15-20 minuta do Beograda.
Do 2027 se može povezati autoputem i staviti u funkciju Expa i Vrnjačka banja sa svojim kapacitetima...
 
Poslednja izmena:
Uopste taj expo je velika glupost.Uopste uloziti milijarde zbog nekog dogadjaja od par dana.Olimpsijske igre u atini,sociju,pekingu ulozene desetine milijardi nikakvi efekti.
 
Najavljeno je da sultan Erdogan dolazi u januaru u Srbiju, pa je to prilika da se potpiše ugovor o izgradnji prve deonice autoputa do Zlatibora (petlja Mačkat) ili da se sporazumno raskine predhodni dogovor da će oni graditi.

Ima i drugih država koje bi finasirale izgradnju ove deonice ako bi radile njihove firme.
 
Najavljeno je da sultan Erdogan dolazi u januaru u Srbiju, pa je to prilika da se potpiše ugovor o izgradnji prve deonice autoputa do Zlatibora (petlja Mačkat) ili da se sporazumno raskine predhodni dogovor da će oni graditi.

Ima i drugih država koje bi finasirale izgradnju ove deonice ako bi radile njihove firme.
Ако буду брзи као на Кузмин-Сремска Рача боље да га не граде.
 
Najavljeno je da sultan Erdogan dolazi u januaru u Srbiju, pa je to prilika da se potpiše ugovor o izgradnji prve deonice autoputa do Zlatibora (petlja Mačkat) ili da se sporazumno raskine predhodni dogovor da će oni graditi.

Ima i drugih država koje bi finasirale izgradnju ove deonice ako bi radile njihove firme.
Možda si mislio da te zemlje kreditiraju. Mi plaćamo, svakako.
To me podseća navic o Fati koja poželela da bude aktivna.
Kad joj je Mujo ispunio želju i pustio je gore, reče da je opet isto...
 
Banka finasira izvodjača sa avansom i tekuće radove, plaća po završenim pozicijama i sl.

A, nama daje kredit, obično sa odloženim plaćanjem, koji plaćamo sa nekom kamatom.
 
Najavljeno je da sultan Erdogan dolazi u januaru u Srbiju, pa je to prilika da se potpiše ugovor o izgradnji prve deonice autoputa do Zlatibora (petlja Mačkat) ili da se sporazumno raskine predhodni dogovor da će oni graditi.

Ima i drugih država koje bi finasirale izgradnju ove deonice ako bi radile njihove firme.
Memorandum neki ce se potpisati u najboljem slucaju. Nista drugo nije realno jer autoput u 2024. nece stici do Pozege. A nemamo nikakvu potvrdu da je projektna dokumentacija zavrsena, samo kontradiktorne informacije iz vrha vlasti o profilu puta.
 
Već smo potpisali Memorandum na osnovu kojeg je CIP uradio projekat. Ali, sada bi trebalo da potpišemu "Ugovor o izgradnji" . . ako Sultan tako hoće.
Ako neće, onda da tražimo drugog izvodjača radova koji će da obezbedi i kredit.
 
Kakav ugovor o izgradnji kad se nece graditi jos bar dve godine?
 
Pričamo o januarskoj poseti. Ne potpisuje se ugovor o izgradnji ako izgradnja neće krenuti ubrzo. I ugovor o izgradnji često ide u paketu sa kreditnim zaduživanjem. Dakle, nema smisla da se to potpisuje sada a gradnja počne 2027 godine.

Na primer, ugovor o izgradnji Preljina – Požega je potpisan 2019. i iste godine je počela i gradnja puta.

Ako i bude priče sa Erdoganom oko ovoga, može da se potpiše populistički neobavezujući dokument, memorandum br 2 i sl.
 
Ako se u januaru potpiše ugovor o izgradnji on će svakako imati i način finasiranja. Znači, ako se hoće, može se potpisati takav ugovor i to nema veze sa 2027. jer bi postojao uobičajni "grejs- period", tj. odložen rok par godina za početak vraćanja kredita.
 
Vrh