Šta je novo?

Autokomanda

Gledam juče ovu mapu na sajtu Bljuca...
0220434446.jpg

I prvo što mi je palo na pamet je bilo kako se lepo vidi koliko nam fali ovako nešto poput UMPa, prstena ili kako god ga nazvali
120643442935.jpg


Napomena: ucrtanu trasu ne shvatati bukvalno, kačim radi ilustracije koliko je očigledno da nam fali još saobraćajnica a koliko se oteže i odlaže
 
Čak bi samo taj dodatni most na drugoj strani Ade + veza sa Požeškom saobraćajno dosta pomogli, da se deo saobraćaja u Jurija Gagarna i Požekoj prebace u kontra smer.
(mada ne znam koliko to pomaže za komandu)
 
Ту треба размислити да ли је мост финансијски рационалније решење.
 
Na žalost, mislim da će pre metro nego tunel/most tu. Da ponovim, na žalost.
 
Tu je planiran tunel ispod jezera, ne most.
To je neophodno što pre uraditi i nije previše kompleksno što se tiče eksproprijacije i pravnih zavrzlama. Sa završetkom T6 i tunela ispod Ade bi se dobila direktna veza Pupinovog mosta (i budućeg auto puta za Zr i Temišvar), Miloša velikog i Ibarske magistrale. To bi bukvalno rasteretio pola grada a pogotovo sve mostove.
 
Fascinantno mi je kako bi pravili 10 mostova preko Save dok niko ne bi da pravi dodatni most preko Dunava npr na osi Cvijićeve ka trećem Beogradu. To bi bio pravi UMP, a ne UMP preko Pančevca.
А па тешко па кме па експропријације па морали би да много руше па ти знаш да се од тога укаке у пелене и закључају у собу и секу вене
 
Fascinantno mi je kako bi pravili 10 mostova preko Save dok niko ne bi da pravi dodatni most preko Dunava npr na osi Cvijićeve ka trećem Beogradu. To bi bio pravi UMP, a ne UMP preko Pančevca.
Ја бих 3 моста преко Дунава:
- трамвајско-бициклистички у продужетка Тадеуша Кошћушка,
- друмски 3+3 у продужетку Цвијићеве, са тролејбусом, није нужно да буде праволинијска оса, боље да продужетак Цвијићеве мало скрене да се заобиђе базен луке, па да мост буде између силоса и топлане,
- аутопут мост код Нових Бановаца, да добијемо северни део обилазнице и са њом везу НС-Панчево и растерећење Земуна, Пупиновог моста и СМТ.
 
Koliko razumem, to ne bi ništa rasteretilo smt, jer debelo preovladava lokalni saobraćaj. Turi nadvožnjak iznad smta i to je to.
 
Растеретио би се саобраћај који иде од НС ка Панчеву и Банату, већином камиони чије кретање и заустављање на семафору одузима пуно времена. Али слажеме се да су све СМТ раскрснице морале бити денивелисане.
 
Tako nekako. Ovo što mi je spontano ispalo na skici mu dođe neka mešavina UMP i SMT. Zato i rekoh da se ne uzima bukvalno.
 
Vrh