Šta je novo?

Autokomanda

Ja se baš i ne radujem tom podvožnjaku jer mi i sa ovim rekunstriasnim kružnim tokom ostadosmo sa problemom poplava i zadržavanja vode na tom delu, iako su tvrdili da će se sa rekonstrukcijom to ukloniti (rešiti).

Ono što ćemo u toku ove ili naredne godine sigurno dobiti je BAS Jug. To je jedino realno u ovom trenutku. Takođe i izmeštanje trase linije 18 da ne ide preko kružnog toka (moja pretpostavka). Videćemo šta će biti od svega najavljenog po pitanju ovog segmenta. Isto cenim da će linija 36 da tu bude nekako provučena.​
 
Ono što ćemo u toku ove ili naredne godine sigurno dobiti je BAS Jug. To je jedino realno u ovom trenutku. Takođe i izmeštanje trase linije 18 da ne ide preko kružnog toka (moja pretpostavka). Videćemo šta će biti od svega najavljenog po pitanju ovog segmenta. Isto cenim da će linija 36 da tu bude nekako provučena.​

To za 18 ne bi bilo ni loše jer tu ne remeti ništa što se tiče stajališta između, a u špicu bi zaobilaženje Komande bio spas, tamo su već ranije odradili onu ulicu od isključenja sa motoputa na mestu gde grade tu bas stanicu do Triše Kaclerovića, pa tu nema prepreka.

1000357460.jpg
 
Taj podvožnjak je jedina pametna stvar koju je rekao u poslednje vreme.
Originalno je planiran nadvožnjak, treba videti kako utiče na UMP koji je sada na javnom uvidu. Takođe prolazak treće linije metroa ne sme da ispašta pa da još više ukopavaju tunel i stanicu zbog ovog potencijalnog podvožnjaka. Sve u svemu klasičan rad bez planova, planske osnove i strategije razvoja saobraćaja. Sramota šta je Šapić uradio od Beograda i pogotovu Autokomande. Da iko razmišlja strateški razmislio bi o proširenju kružnog toga koji očigledno nije dovoljan za trenutni a kamoli projektovani saobraćaj kada se poveća broj stanovnika i automobila u ovom delu grada.
 
Sad će opet da kažu da je guža “neobjasnjiva” kao pre par dana:

Ne znam kako ih nije sramota. I ptice na grani znaju jako dobro zašto je ovako.

Previše ima istovremenih radova po celom gradu. Bukvalno ne postoji nikakva alternativa ni šansa da se saobraćaj prelije negde. Svuda su gužve i tako će i biti dok god se radovi započinju bez da je nešto (bilo šta) prethodno završeno.
 
Poslednja izmena:
Može da se zaobiđe pravo gore pored USA ambasade i da se izbije kod VMA i BIA-e.
Ja sam tako juče prošao bez problema.​
Moj komentar je za akcenat imao da bez obzira na postojanje alternative, normalno je da će da se gužva prelije na čvorište koje i ovako u normalnim okolnostima zna da stane.
Previše ima istovremenih radova po celom gradu. Bukvalno ne postoji nikakva alternativa ni šansa da se saobraćaj prelije negde. Svuda su gužve i tako će i biti dok god se radovi započinju bez da je nešto (bilo šta) prethodno završeno.​
I tako manje - više skoro 14 god.​
 
Sad mi pade na pamet. Jel se seća neko kad su poslednji put radile redovno sve tramvajske linije?
 
To za 18 ne bi bilo ni loše jer tu ne remeti ništa što se tiče stajališta između, a u špicu bi zaobilaženje Komande bio spas, tamo su već ranije odradili onu ulicu od isključenja sa motoputa na mestu gde grade tu bas stanicu do Triše Kaclerovića, pa tu nema prepreka.

Pogledajte prilog 256800
I onda lepo zabraniti to levo skretanje u Triše Kaclerovića.
 
To skretanje u TK za zglobni autobus kakvi su uglavnom na 18 je vrlo problematično.

Čak i manji kamioni tu imaju problema da se uključe.

Par puta kad je 18 išla preko Ljubićke jedva se uključivala na skretanju u Kumodrašku.

Zato sad ide preko Vojvode Stepe kad su radovi.
 
Vrh