Šta je novo?

Autokomanda

Današnji dan nije relevantan. Protesti u Nemanjinoj i ispred KBC Srbije jer su odbili da pregledaju svakoga ko je rekao da je bio na protestu u subotu. Kolona vozila je bila od Cvijićeve pa do Nemanjine. Traktori su bili parkirani i u kolovoznim trakama u Kneza Miloša, što je dodatno blokiralo saobraćaj. Nekako sam uspeo da se dobacim do Hrvatske ambasade. Dok sam prolazio raskrsnicu sa Nemanjinom, video sam da policija sve preusmerava iz pravca Londona i Savskog trga na pravac ka Senjaku. 78 i 83 su išle preko Kneza Miloša i Autoputa na Autokomandu. Trole iz grada uopšte nisu saobraćale. 37, 44 i 58 nigde na vidiku. 74 je išlo nekoliko njih jedna za drugom, dok je 23 sporadično prolazio. Jedino su 52, 53 i 56 normalno radile. Kada sam prelazio preko Mostarske petlje peške, jer nije vilo drugog načina da se dobacim do Mostara i tamo čekam 34, 49 i 94, videh nepreglednu kolonu vozila u oba pravca autoputa, kao i vozilo policije na skretanju sa autoputa iz pravca NBG ka Mostaru, koje je bilo blokirano. Na banderama autoputa bile okačene zastave Burundija. Jedva nekako uspeh da uhvatim 94 i odem jednu stanicu, pošto mi naišla. Nešto se dešavalo i na Dedinju očigledno, jer je sporadično bio puštan saobraćaj iz pravca grada i NBG.​
 
Jutros prosao kroz Autokomandu negde oko pola 10, semafori nekom cudnom modu, trepcuce zuto i crveno. Nema zelenog.
Nije bilo guzve inace, deluje mi da su zeleno svetlo do daljnjeg iskljucili.
 
Zar nije tako i predviđeno, kao i na KT kod Ušća?

Crveno -> stop
Trepćuće žuto -> važe pravila KT

?
 
Da, da kao kod Usca, cudno mi je da je crveno trajalo desetak sekundi, ne duze... To me iznenadilo
 
Ugasili su tramvajske semafore, kao i one iz Vojvode Stepe i Tabanovačke.

U principu po gužvama u špicu i van, ništa nije dobijeno, osim što sada tramvajem može da se pređe ceo KT bez zasutavljanja od strane pandura i eto taj pravac iz Bulevara Oslobođenja je nešto tečniji, ali ne puno.

Te pare sa čime su se igrali mogli su da potroše na izradu dokumentacije za denivelaciju Bulevara.
 
Zaboravih da napišem iskustvo od pre neki dan. Bio sam u vreme popodnevnog špica. Semafori rade, trepćuće žuto, a gužva neviđena. Bulevar oslobođenja, pravac ka Slaviji, nepregledna kolona vozila koja čeka da se uključi naq kružni tok. Nešto bolja situacija za uključenje u kružni tok iz pravca Slavije. Dr Milutina Ivkovića maltene čitavom dužinom nakrcana kolima. Ni Ljutice Bogdana ništa bolja situacija. Ali zato, Vojvode Stepe prazna od skretanja u Triše Kaclerovića. Tramvaji u samom krugu i van njega, stoje i blokiraju oba poprečna pravca, jer je semafor za skretanje u Triše Kaclerovića bio na crvenom, a prvi u redu zglobni autobus na liniji 18. Dakle, kao što pisah i više puta unazad, eto kako jedan semafor može da napravi gužvu. Pritom ne mislim na onaj vodonačelnikov.​
 
Ja sam kao korisnik tramvaja presrećan, nikada brže nismo prelazili KT.

Treba rešiti samo taj semafor sa Trišom, odnosno bolje ga sinhronizovati sa dolazećim saobraćajem. Mada se nikada nismo zadržali više od 2 minuta realno.

Pravac iz Slavije najvišr trpi, jer ih je saobraćajna puštala pre po svaku cenu, ne kažem da je ovo idealno, ali je malo pravednije za ostale pravce.
 
Pokušaću da prikažem šta je problem:

Kada se upali zeleno za levo skretanje u Triše, vrlo brzo se pali crveno za pravo ka Vojvode Stepe gore.
S obzirom kada naiđe tramvaj, on nema pravo da nastavi pravo zbog crvenog pa se iza njega pravi kolona vozila koje žele levo.
Kada se opet upali zeleno za pravo i kada se tramvaj skloni gotovo odmah se pali crveno za Triše i svi ovi koji su čekali iza Tramvaja opet moraju da čekaju još koji minut.
Naravno, za to vreme pravi se nenomralna kolona koja se preliva na KT.

Nešto su čačkali semafore u Vojvode Stepe, sada su više generični, npr slično je sa onim kod Vitanovačke.
 
Vrh