1111
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2010.
- Poruke
- 2.170
- Pohvaljen
- 4.634
Ili su semafori naučili pa je ta saobraćajnica prokrvljena.Gledam naxi kamere i iz pravca slavije i j.bulevara se rascistilo..jel su id*** ugasili ovu abominaciju?
Ili su semafori naučili pa je ta saobraćajnica prokrvljena.Gledam naxi kamere i iz pravca slavije i j.bulevara se rascistilo..jel su id*** ugasili ovu abominaciju?
Gledam naxi kamere i iz pravca slavije i j.bulevara se rascistilo..jel su id*** ugasili ovu abominaciju?
Pa da. Eksperimentisu nad narodom. Ovo je malo veca zadruga/farma. Sutra ce opet kolaps da naprave mozda i jos veci. Mada od ovog jutros tesko da moze da bude gore...Koji su ovo bolesnici.
![]()
Sekretar za saobraćaj: Semafori u kružnom toku na Autokomandi radiće i u utorak
Sekretar za saobraćaj Grada Beograda Bojan Bovan izjavio je da će novi semafori na kružnom toku kod Autokomande nastaviti da rade u utorak, 25. februara, nakon prilagođavanja i na osnovu iskustava njihovog dosadašnjeg rada. Bovan je za Radio-televiziju Srbije rekao da je rad semafora počeo u...n1info.rs
Hajde i ovo da vidimo.Ona je geometrijski dosta velika. Tamo imamo situaciju koju ćemo rešavati, isto i na Autokomandi i kod Brankovog mosta, to su pešaci koji nam zadaju dosta prekida u saobraćaju. Kada postavite semaforske uređaje, vi ste praktično sve učesnike u saobraćaju stavili pod jedan vid kontrole“, rekao je Bovan.
Ваљда неће понављати експеримент. Решење за аутокоманду су директна искључења са мото пута ка Душановцу са обе стране, и даље ка Кумодрашкој, као и проширење Табановачке да се укине лево скретање у Трише са почетка Војводе Степе.
И то, а реално има и простора поприлично.Jedino rešenje za autokomandu je denivelacija B. oslobođenja. Glavni pravac Avala - Slavija ne treba da se ukršta sa V. Stepe, M. Ivkovića i Tabanovačkom.
Mozda bi to i bilo izvodljivo s obzirom na visinsku razliku u odnosu na KT. Ovako nesto imam u glavi:Jedino rešenje za autokomandu je denivelacija B. oslobođenja. Glavni pravac Avala - Slavija ne treba da se ukršta sa V. Stepe, M. Ivkovića i Tabanovačkom.
Kružni tok ne leži na nadvožnjacima a upravo samo tu tačku treba denivelisati ovde.Da, samo sto je Autokomanda jedan od najvaznijih raskrsnica (petlja) u Beogradu i vec lezi na nadvoznjacima. Ako bi se dodao jos jedan nivo (etaza) onda bi to znacilo ponovno projektovanje - preprojektovanje vec postojecih stubova i greda, fakticki cela petlja lezi na stubovima i gredama. To bi znacilo zatvoriti kompletnu petlju na min god ili dve. I kostalo bi poprilicno...