Šta je novo?

Autokomanda

Ваљда неће понављати експеримент. Решење за аутокоманду су директна искључења са мото пута ка Душановцу са обе стране, и даље ка Кумодрашкој, као и проширење Табановачке да се укине лево скретање у Трише са почетка Војводе Степе.
 
Надам се да су макар фактурисали семафоре на типа 178 000 евра комад јер у противном не постоји рационално објашњење овог феномена уништавања градског саобраћаја у својим најнеуралгичнијим тачкама.
 
Вучић је много ограничен човек: једину обојену револуцију против њега - назовимо је плавом због боје воде у базену и ватерполо капица - води приглупи Гангула.

Само напред, следећи је кружни ток на Славији. Удри!
 
Hahahahahahahah
IMG_1584.png
 
Pa ovo su valjda pametni semafori, treba im vremena da nauce :cool:
Salu na stranu, ovo je dosta komplikovaniji kruzni tok od onog kod Usca, pravac Bulevar Oslobodjenja - Centar i obrnutno je najoptereceniji, plus imamo ulivanje iz pravca autoputa ka Bulevaru Oslobodjenja koji dodatno puni KT.
Deluje mi da samo nije dobro isprogramiran algoritam, da se puno ceka i da se KT ne prazni kako treba.

P.S. Inace uvek izbegavam AUtokomandu kad mogu u spicu, isplati se ;)
 
Koji su ovo bolesnici.

 
Koji su ovo bolesnici.

Pa da. Eksperimentisu nad narodom. Ovo je malo veca zadruga/farma. Sutra ce opet kolaps da naprave mozda i jos veci. Mada od ovog jutros tesko da moze da bude gore...
Sledeca na redu je Slavija.
 
Ona je geometrijski dosta velika. Tamo imamo situaciju koju ćemo rešavati, isto i na Autokomandi i kod Brankovog mosta, to su pešaci koji nam zadaju dosta prekida u saobraćaju. Kada postavite semaforske uređaje, vi ste praktično sve učesnike u saobraćaju stavili pod jedan vid kontrole“, rekao je Bovan.
Hajde i ovo da vidimo.
Moj utisak kod kružnih tokova je da je upravo suprotno, da pešaci uspore ulazak vozila taman toliko da pokoje vozilo može da se uključi.
Naravno, kada se tok prepuni, onda počnu i da smetaju na izlazu, ali nisam ubeđen da negde imamo situaciju da su problem pešaci, već obično kapacitet izlaznih saobraćajnica.
(možda grešim, kt Ušće je ipak bolji sa semaforima nego bez njih, ali tamo ima relativno malo pešaka)
 
Ваљда неће понављати експеримент. Решење за аутокоманду су директна искључења са мото пута ка Душановцу са обе стране, и даље ка Кумодрашкој, као и проширење Табановачке да се укине лево скретање у Трише са почетка Војводе Степе.

Jedino rešenje za autokomandu je denivelacija B. oslobođenja. Glavni pravac Avala - Slavija ne treba da se ukršta sa V. Stepe, M. Ivkovića i Tabanovačkom.
 
Bići sebičan i reći da hvala bogu više ne moram da idem preko autokomande. I pre deset godina je bio krjlanac mogu da zamislim kako je sada (u stvari ne mislim). B
 
Jedino rešenje za autokomandu je denivelacija B. oslobođenja. Glavni pravac Avala - Slavija ne treba da se ukršta sa V. Stepe, M. Ivkovića i Tabanovačkom.
Mozda bi to i bilo izvodljivo s obzirom na visinsku razliku u odnosu na KT. Ovako nesto imam u glavi:
1740489279556.png

Samo je pitanje koliko bi to resenje kostalo...
 
Мање би коштало од железничког надвожњака преко аутопута за ЕХПО.
И има лепе дужине за рампе са обе тране кружног тока, и има лепе ширине.
 
Da, samo sto je Autokomanda jedan od najvaznijih raskrsnica (petlja) u Beogradu i vec lezi na nadvoznjacima. Ako bi se dodao jos jedan nivo (etaza) onda bi to znacilo ponovno projektovanje - preprojektovanje vec postojecih stubova i greda, fakticki cela petlja lezi na stubovima i gredama. To bi znacilo zatvoriti kompletnu petlju na min god ili dve. I kostalo bi poprilicno...
 
Da, samo sto je Autokomanda jedan od najvaznijih raskrsnica (petlja) u Beogradu i vec lezi na nadvoznjacima. Ako bi se dodao jos jedan nivo (etaza) onda bi to znacilo ponovno projektovanje - preprojektovanje vec postojecih stubova i greda, fakticki cela petlja lezi na stubovima i gredama. To bi znacilo zatvoriti kompletnu petlju na min god ili dve. I kostalo bi poprilicno...
Kružni tok ne leži na nadvožnjacima a upravo samo tu tačku treba denivelisati ovde.
 
Došljak je u pravu, nije problem samo kako što pre prebaciti auto s jednog kraja Bulevara Oslobođenja na drugi, nego i to da ne mogu prilazi i odlivi drugoj najprometnijoj petlji u zemlji da izgledaju ovako:

50752784.jpg

115007_ljutice-bogdana_f.png

Screenshot_20250225-153257~2.png


A ne može ni da autoput maltene preseca grad od 2 miliona na pola a da na desnoj strani reke bude svega 3-4 prelaza preko/ispod njega sve do Bubanj potoka.

Ljudi na forumu umesto da penale SFRJ (odnosno "komuniste" kako danas svi vole da kažu) oni se bave nekim stupidarijama i relativizacijama a ovakve stvari i propuste kao da ne primećuju.
 
@v0tk@men
Pa taj nadvoznjak svakako mora da ide iznad KT, znaci da bude na ozbiljnim stubovima i da ide dovoljno iznad KT-a da bi unutar njega mogao neometano da tece saobracaj (znaci pricamo kako o autobusima, kamionima, el. mrezi itd.
U prevodu taj nadvoznjak sa druge strane KT-a u smeru ka gradu svakako bi morao da se oslanja na dobre i jake stubove (iznad autoputa). Statika je u pitanju, ozbiljan proracun. Svakako moze neko od gradjevinaca da se ukljuci u diskusiju za vise detalja.
 
Delimično se slažem.

Samo moram još da naglasim da je ta denivelacija jedino što vredi raditi ovde. Bilo šta drugo da se čačne može da ima ili minimalne ili negativne posledice, kao što upravo vidimo sa ovim semaforima.

Da zapravo hoće da reše problem, fokus bi bio na krštenoj Dušanovačkoj petlji, sa novom Kumodraškom, kao i na petlji Lasta i vezom sa Trošarinom preko SMT-a. Tek bi to značajnije popravilo stvari na Autokomandi i to ili u tolikoj meri da ne mora ništa više da se radi na Autokomandi ili bi pružilo dobre alternative koje dozvoljavaju zatvaranje cele petlje Autokomanda za veću rekonatrukciju u nekoj budućnosti.
 
Malopre sam prošao pored kružnog toka. Saobraćajci regulišu saobraćaj i nisam primetio da ima zastoja.​
 
Vrh