Šta je novo?

Autobuski terminus - Zeleni Venac - sa blizom okolinom - Ideje

Hvala na odgovoru :) ako se setim gde sam mapu okačio, sa Edit ovde dodacu link ka njoj.

Edit
još uvek nisu zarđali ovi moji klikeri , mada ponekad štucaju :laugh:

Beobuild Forum » Javni gradski saobraćajni prevoz » Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1578&p=10
od 31 May 2011 20:44:53 broj posta 232
 
Неко је предложио, можда најбољу опцију за тренутно решавање проблема.
Да ЗЕлени венац постане само пролазно стајалиште, а да се возила и возачи одмарају на периферним терминусима.
Поставља се питање, колико је дуг један круг, или, како возачи кажу: тура? Мада, колико ја знам, професионални возачи не смеју да возе дуже од 4 сата без одмора. Мислим да ниједна тура не траје 4 сата, па то, самим тим, није препрека.
 
boca-ica":2wp76n4u je napisao(la):
Hvala na odgovoru :) ako se setim gde sam mapu okačio, sa Edit ovde dodacu link ka njoj.

Edit
još uvek nisu zarđali ovi moji klikeri , mada ponekad štucaju :laugh:

Beobuild Forum » Javni gradski saobraćajni prevoz » Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1578&p=10
od 31 May 2011 20:44:53 broj posta 232

To što je tu dato mi deluje kao jako mali prostor za sve ove autobuse.

Postoji takođe i pitanje šta raditi sa nepotrebno preširokom ulicom kada se terminus izmesti. Možda proširiti trotoar, obrazovati baštice na sredini i zasaditi drveće?
 
Na primer ovako. Odraditi kao one uličice na vračaru sa drvoredom u sredini i onim finim ogradicama i kudikamo uzanim pešačkim prelazima. I bulevarski platani!

Ip9qO.jpg


A evo i zgodnog isečka bing mape za eksploataciju:
http://i.imgur.com/yHUEQ.jpg
 
Неко је предложио, можда најбољу опцију за тренутно решавање проблема.
Да ЗЕлени венац постане само пролазно стајалиште, а да се возила и возачи одмарају на периферним терминусима.

posto je ovo moja ideja, da razradim. Imam tu cast da se svakodnevno vozim nasim lepim gsp, a i mnogo linija sam pregazila, tako da mogu da iznesem skoro pa strucno misljenje :D Najduze linije su cini mi se 50 i 89. 50tica od Banovog brda do Ustanicke vozi u najduzem slucaju 1h 10min, a 89 od Vidikovca do 61bloka, sad sa radovima na Gazeli, mislim da ne prelazi 1h10m isto. To je sasvim razumno vreme da se vozi u cugu, sto ti vozaci i cine. Imajuci u vidu da na Zelenjaku okrecu 52, 53, 56, 75, ostale ne koristim pa ne mogu da pricam, od Vidikovca do Zelenjaka u proseku 45min, i toliko nazad, znaci sat ipo u jednom cugu. Ajd da dodamo jos pola sata za nepredvidjene situacije, to izadje na 2h. Isto tako i Bezanijska kosa-centar. To nije previse da se vozi bez pauze. Valjda.
 
Najbolje mesto za novu okretnicu je kod te Dejton pumpe, jeste da predeo izgleda kao lep vrtni prostor, ali boljeg mesta nema. Ako bi busevi iz juznih delova grada tu okretali , to bi povecalo broj buseva na beogradskom mostu, to je inace prvi most do Usca, ali uskoro bi on trebalo da bude rasterecen zbog mosta na Adi i obnovljene Gazele, a treba uracunati i Bgvoz.

Moguce resenje je i tramvajska okretnica na Zelenom vencu, jer je potrebno, verovali ili ne, samo 450 metara tramvajske trase od Lastine stanice, Zagrebackom ulicom do Zelenog venca!

A to bi omogucilo da 3. 9, 11 i neke nove linije npr. 4 sa Banovog brda, dodju skoro do Terazija, time bi bilo moguce i da se sa prigradskih i gradskih linija autobusa prelazi na tramvaj, tako da ovi ne bi morali da ulaze cak ni u sire gradsko podrucje.
 
Аха. Видео сам, Боцо, и шта да кажем? Поново стоји иста прича: онда би све линије са Трга требало да се селе тамо и прелазе Бранков мост. Треба упоредити који је то број аутобуса који прелази сада, а који би у твом предлогу прелазио. Мени је све привлачнија она идеја да Зелени венац (а вероватно и Трг републике) постану пролазне станице.
 
Hvala na odgovoru, :)

Kad sam vec na okretnici vec dugo me kopka:
Na terminusu Zeleni Venac nalazi se i ova stara zgrada , nikako da ukapiram
da da li je optička varka ili stvarno bi visak i libela (90 stepeni ) pokazali da je cela zgrada pod nagibom...


 
Wile E. Coyote":2brwnyog je napisao(la):
И даље ме није убедио. Ако ћеш да идеш са Новог Београда или Земуна на Звездару и мењаш 3 превоза, то је жестоко малтертирање (да не говорим о појединачним картама, мада се то да средити тако што би важиле пола дана). Ако се окретница измешта, онда све линије које окрећу у центру треба пребацити на ту окретницу, а онда поново прелази гомила линија преко Бранковог моста.

kada kazem da se zalazem za presedanja mislim na jedno, plafon 2 u izuzetnim slucajevima tako da se tu slazemo.
Nema carobnog resenja za izmestanje okretnica Zeleni Venac i Trg Republike vec kombinacija nekoliko principa.

- reorganizacija mreze sa vise transverzalnih linija koje ne zalaze u centar grada (tipa 17, 88...) i povecanim mogucnostima putovanja bez prolaza kroz centar.
- Bolje veze sa bg:vozom
- iskljucivo prolazne linije kroz centar, onoliko koliko dozvoljava tunel, i koriscenje okretnica na Dorcolu.
- Tramvajski most rezervisan za gradski prevoz i rasterecenje Brankovog koriscenjem istog
- bolje rasporedjene linije na sva 4 mosta
- nova okretnica Usce za ekspresne prigradske linije tipa 706, 511, 601...
- visoko taktne linije unutar centra grada, prvenstveno Usce - centar -Vuk

ako je ipak potrebno da se okretnica Zeleni Venac koristi za neku liniju onda neka bude prolazna ko sto vec rekoste.
 
Пази, ако скратиш периферне линије до Ушћа, а друге линије иду од Зелењака, то ти је 3 превоза. Зато и говорим, ако се неке линије скраћују до Ушћа, онда тамо мора бити окретница за све линије које окрећу у центру. Џаба ти високотактна линија по центру, кад људи морају да мењају по 3 превоза (замисли то на -10 или +40).
 
Wile E. Coyote":3reol4if je napisao(la):
Пази, ако скратиш периферне линије до Ушћа, а друге линије иду од Зелењака, то ти је 3 превоза. Зато и говорим, ако се неке линије скраћују до Ушћа, онда тамо мора бити окретница за све линије које окрећу у центру. Џаба ти високотактна линија по центру, кад људи морају да мењају по 3 превоза (замисли то на -10 или +40).

Ja bih ukinuo Zelenjak :) , i Trg Republike, Studentski Trg, u sustini sve okretnice u centru.

A na uscu ces imati prolazne linije kroz grad kojim ides dalje ka Karaburni, Mijevu itd, visokotaktnu satl liniju do Centra i Vuka, tramvaj 7 do zeleznicke i Bulevara, autobus za Zarkovo preko Novog Beograda i Novog Mosta ... pa biraj sta ti je milije. Samo jedno presedanje.

Periferne linije danas zavrsavaju na nekoliko terminala u centru (Zelenjak, Zeleznicka, Trg Republike) red bi bio da se grupisu na jedan. Nije potrebna direktna linija Surcin-Kaludjerica ali je Surcin-Usce > presedanje > Usce-Kaludjerica prihvatljiva opcija.
 
zidar":3ndip2hu je napisao(la):
Nije potrebna direktna linija Surcin-Kaludjerica ali je Surcin-Usce > presedanje > Usce-Kaludjerica prihvatljiva opcija.
То да. Само што ти и та линија Ушће-Калуђерица пролази преко Бранковог моста и кроз тунел. Као што рекох, треба видети која варијанта захтева мањи број возила.
 
Wile E. Coyote":11mop0qs je napisao(la):
zidar":11mop0qs je napisao(la):
Nije potrebna direktna linija Surcin-Kaludjerica ali je Surcin-Usce > presedanje > Usce-Kaludjerica prihvatljiva opcija.
То да. Само што ти и та линија Ушће-Калуђерица пролази преко Бранковог моста и кроз тунел. Као што рекох, треба видети која варијанта захтева мањи број возила.

A pa ne, rekoh ekspresna prigradska linija :) , znaci Usce-Gazela-Konjarnik-Ustanicka-Kaludjerica sa stanicama Usce, Mostar, Autokomanda, Ustanicka.

Na radionici smo definisali 6 ekspresnih prigradskih linija sa minimalnim brojem stanica, vezom sa BG:vozom (boldovane stanice), rasporedjene po razlicitim mostovima:

- Batajnica-Zemun glavna-Usce
- Zemun Polje-Zemun glavna-Usce
- Surcin-Tosin Bunar-Opstina NBGD-Usce
- Sremcica-Zeleznik(savska magistrala)-Cukarica-(novi most)-Z.st NBGD-Usce
- Kaludjerica-Ustanicka-Autokomanda-Mostar-(gazela)Usce
- Borca-P.Most-Trg Republike-(Brankov most)Usce

Te linije vezuju velika periferna naselja (oko kojih gravitiraju manja) sa uzim centrom

nemam podatak o broju kretanju putnika iz tih naselja, da li idu vise centra ili vise na nbgd, ali u svakom slucaju uvodjenje ovih ekspresnih linija i njihovo vezivanje na jedinstvenom terminalu na Uscu, uz naravno jaku vezu sa centrom, ucinice putovanje sa periferije ka centru daleko brzim i pouzdanijim a vozila nece opterecivati centralne ulice starog grada vec bulevare na Novom Beogradu koji imaju vise lufta. Cak se i @zexland slozio da bi mu vise odgovaralo da ide brzom linijom iz Zeleznika do Usca pa da presedne na autobus do Trga nego da se vuce 511. preko sajma do Z. Stanice :D
 
Zidar,kad si mogao zexa da ubedis,mocices i druga Njileta,samo da se nadjete uzivo.Recimo kad bi prestao Njile da nas izbegava na okupima :p
 
Мислим да ти потез Батаја-Земун поље то не би опростио. То је велики број становника који годинама има директну везу са центром. Остали профитирају, јер им се линије продужавају.
 
Na tom potezu imam puno poverenje u Matejino misljenje, ako on kaze da valja tako onda ima da valja :), ionako je ideja prebacivanja 704 i 706 sa Zelenjaka na Usce izvorno njegova :kk:, a onda je postovanje postavljenog principa - ekspres linije za veca naselja, jedinstvena okretnica, veza sa bg:vozom, sto manje stanica - ucinilo da se ostale linije prirodno nadovezu i dobili smo koherentnu organizaciju.

Kada reorganizujemo mrezu prateci aksiome nema mesta za izuzetke, neko ce se uvek osetiti ostecenim ali globalno ce sistem biti mnogo pregledniji i pouzdaniji.
 
Na mnogim linijama nisam bio tj. koristio od prve do poslednje stanice ,
to što sam se vozio par stanica na nekom delu trase sigurno mi ne daje pravu sliku van a kamoli u samom špicu.

Ako bih hteo da ostvarim uvid u tom pravacu morao bih da ,, probam,, i dnevnu i nocnu liniju od 05,00 uključujuci čak i kalendar jer avgust i oktobar imaju različite putnike.

Naj jednostavnije je čuti mišljenje više vozača jer tačno znaju gde i kad im putnici dahcu za vratom i sl. :)
 
Wile E. Coyote":1t0wn8i8 je napisao(la):
Имај пуно поверење и у моје мишљење. ;)

Imam druze Njile nego sto rece Vucko slabo se vidjamo pa nikako lepo da se ispricamo :)

inace ne sumnjam da svaka promena nekome smeta, to je nazalost glavni argument direkcije za opravdavanje svog nerada: kada god nesto promenimo neko se zali pa posle nas kinje, e pa dosta je bilo, sada necemo nista da radimo pa smo mirni.

Fakat je da linije ne bi vise isle skroz do centra grada ali bi zato bile bez stajanja od Bataje/Zemun Polja do Zemuna (Gornji Grad pa Glavna).

Ionako ce na kraju ispasti kriva direkcija, oni su i dalje nadlezni za promene linija :) , ali niko ih nije ni terao tamo da rade...
 
zidar":19g5xc6w je napisao(la):
Wile E. Coyote":19g5xc6w je napisao(la):
Имај пуно поверење и у моје мишљење. ;)

Imam druze Njile nego sto rece Vucko slabo se vidjamo pa nikako lepo da se ispricamo :)

inace ne sumnjam da svaka promena nekome smeta, to je nazalost glavni argument direkcije za opravdavanje svog nerada: kada god nesto promenimo neko se zali pa posle nas kinje, e pa dosta je bilo, sada necemo nista da radimo pa smo mirni.

Fakat je da linije ne bi vise isle skroz do centra grada ali bi zato bile bez stajanja od Bataje/Zemun Polja do Zemuna (Gornji Grad pa Glavna).

Ionako ce na kraju ispasti kriva direkcija, oni su i dalje nadlezni za promene linija :) , ali niko ih nije ni terao tamo da rade...
И такво прескакање станица нисам сигуран колико би било ОК. Треба да стају и код Наде Димић, јер су тамо школе... Мој амандман за 704 и 706 је пролазна станица Зелењак. Тако ниси скратио ниједну линију, а Зелењак се не загушује као терминус.

А за сусрет, може, наравно :)
 
E, sklonili su ono nakaradno stajalište sa trafikom i još jednu trafiku i Zeleni Venac je sinuo. Nisam verovao da onaj tržni centar volimo devedesete može da izgleda dobro. Ostalo je možda još dva ili tri kioska da se ukloni i da se sredi sam tržni centar u smislu da sklone očajne tende ili da reše to malo elegantnije i to bi super izgledalo
 
Autobuski terminal Zeleni Venac kompletno mora se prebaciti sa one strane Save - NBgd.
o čemu je više puta ovde pisano
ali
je to prekrupan zalogaj za takve važne i ne ophodne ,,rezove,, u ovom gradu
za one koj nas ,,vode,, a zapravo samo balansiraju da ih slučajno nešto ne ugorozi :notok:
 
zidar":qj6vwfie je napisao(la):
Ja bih ukinuo Zelenjak :) , i Trg Republike, Studentski Trg, u sustini sve okretnice u centru.
Trg Republike treba samo rasteretiti, da na njemu okreće samo 2 do 4 linije.
Studnetski trg će verovatno biti ukinuta, mada ja bih tamo bacio 3 linije.
Zelenjak bi i mogao da se ukine, mada sam ja više da se i on rastereti.
 
AKo hoćeš da "rasterećuješ", onda nema zadržavanja autobusa kao što se sada dešava. To je apsurdno, da u centru nekoliko minuta stoji uključen autobus i zagađuje.
 
Vrh