Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Znak civilizovanog društva jeste da zeleznička stanica bude blizu centra, dok autobuske stanice nemaju sta da traže u centru.

Hteli mi da priznamo ili ne naša država nema dobro razvijene železničke veze.
Cela Istočna Srbija je već sada otpisana od strane Srbijavoza, tu je i Banat, dobar deo Zapadne Srbije, Južna pokrajina, sve južnije od Leskovca.
A da ne pričamo o mestima koje uopšte nemaju železnicu.

I sada trebamo 40% građana koji više nisu ni u planu da se normalno povežu železnicom da zaje*******avamo i bacamo ih po Batajnicama i Malim mokrim Lugovima, to je otvorena diskriminacija.
 
Аутобуски саобраћај није споран ако се квалитетно осмисли. Ни аутобуска станица не треба да буде неки свемирски брод. Простор покојног БИПа би сада био најидеалнија локација. Ако ја Газела проблем, онда аутобусе који долазе из Срема треба спровести преко УМП.
 
Suštinski treba postojati BAS istok negde oko Autokomande, ali nema šta BAS da traži u centru i to je tako. Na mestu BIP-a je već kupio investitor blizak vlasti parcelu i već je donet plan kojim će napraviti brdo krmača, neće imati gde igla da padne.
 
Па није ни Савски трг неки центар. Био је периферија, одувек, и дан данас је исто обод ширег центра. На крају крајева остаје нам блок 42 и то је реалност, као и Прокоп, и мораћемо да живимо са њима уз све њихове недостатке.
 
Kod nas se lako razbacuje izrazima centar i periferija. Ako uzmeš šestar i ubodeš ga u Trg Republike videćeš da su na sličnoj daljini Vukov Spomenik, Autkomanda a da je Savski trg znatno bližu. Problem je što nemamo metro kojim bi od Savskog trga mogao za 1 stanicu da budeš na trgu Republike, ali to je zato jer smo primitivci koji ne umeju da se izbore za dobar prevoz.
 
Није све до удаљености. Битнији фактор јесу садржаји. До изградње Београда на води, ту иза аутобуске су били магацини па река Сава, па преко ње парк, па тек онда блок 18 са карактеристикама периферног насеља, значи ту је био прекид урбане зоне. Физичка удаљеност ту није пресуђујући фактор. Али није то ни битно, БАС суштински није сметао том делу града већ је био његов интегрални део, и око железнице и касније БАС се и развио и дефинисао цео тај потез у Карађорђеву и Савску.
 
Предлог који је брзо остварив, не мора да буде много скуп јер постоје приступни путеви ( добар прилаз) и "релативно" добра повезаност са другим деловима града:
Земун железничка станица и ЈКП ГЧ код плавог моста.
Увек се питам да ли неко размишља (калкулација са доступним подацима о годишњем расту популације, некретнина, саобраћаја) како ће неки пројекат изгледати/утицати на наш живот за 20-30 година ( нажалост следећа реконструкција/изградња по досадашњој пракси је за 50-60 година...)
Screenshot_2024-01-20-17-25-21-549_com.google.android.apps.maps.jpgScreenshot_2024-01-20-17-26-09-523_com.google.android.apps.maps.jpg
 
Те локације су исувише периферне и лошије повезане јавним превозом, до центра би морало да се преседа.
 
Те локације су исувише периферне и лошије повезане јавним превозом, до центра би морало да се преседа.
Моја замисао је да међуградски аутобуси не иду /улазе у града а самим тим ни у Центар.
Станица код плавог моста би прихватала саобраћај јужно од БГ ( прво сам мислио да буде код Ласте - на укрштању са УМП али да ли ће и када бити изграђен и због слабе повезаности "ушао" сам ближе Центру.
Станица ЖС Земун би прихватала саобраћај северно од БГ.
Веза између 2 аутобуске станице новом линијом аутопутем ( нешто као обједињене 610 и 70).
Веза ЖС Земун: Беовоз, аутобуси тренутно релативно близу 15, 45, 76, 77, 611
Веза плави мост: релативно близу 17, 18, 26, 31, 38, 50, 70
 
Ako autobuska nije ubila BGH20, neće ni NBGD, autobuski saobraćaj je već nekoliko godina u blagom opadanju, barem što se tiče međumesnog saobraćaja.

S obzirom na trenutnu situaciju u gradu sa saobraćajem gde god da je udeneš ne bi valjalo.
Nije ubila bgh2o kada je ceo predeo sam po sebi saobracajno mrtav jer tamo niko i ne zivi niti posecuje od kada je zatvorena zeleznicka. Ajde bas da vidim medjugradske buseve u JG u spicu. Evo izmericu vreme potrebno izmedju par lokacija kroz JG+SB i okolnih ulica pa cemo da uporedimo posle otvaranja.
 
Па Прокоп им је био далеко, нису знали како да повежу да су одустали. А место је и даље пусто... Таман ту и једну годнолу и све смо решили... :)
 
Vrh