Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Vest je zastarela , pošto je iz novembra a tih mesec i po dana ističe a oni još asfaltiraju, nadstrešnicu nemaju...biće to to za 5-6 meseci, možda.
 
БАС као најшизпфренији систем је парадоксално успео највише да се одупре малигном ширењу Београда на води, док су се железнице и Ласта олако предали.
 
БАС као најшизпфренији систем је парадоксално успео највише да се одупре малигном ширењу Београда на води, док су се железнице и Ласта олако предали.
Prevoznički lobi je učinio svoje, kao i samostalnost posrnule Laste. Nije čudo što se Lasta lako povukla a BAS opstao. Za železnicu je pripremljen teren mnogo pre nego što su žabe skuvane.

Zato se vozimo autobusom i kad se dovučemo do neke od prolaznih stanica, osim glavne koju izbegavamo po svaku cenu.
 
Screenshot_20231225_162157.jpg
 
Па оно, три смене обезбеђења, диспечера, радника на шалтеру, хигијеничара, плус администрација.
 
Хигијеничаре одвоији у послебну фирму која ће се само тиме бавити, па први посао нека им буде БАС. Али дати и другима да раде.
 
Па оно, три смене обезбеђења, диспечера, радника на шалтеру, хигијеничара, плус администрација.
čuvena zvanja "referent za posluživanje 18. stola u kafani, viši referent za naplatu karata svakog 6. u mesecu prestupne godine, mlađi referent za 18. računar u kancelariji 15., savetnik za čišćenje 3. šolje u 2. kabini muškog wc-a, samostalni savetnik za kafu"
 
Колико сам ја чуо, бифе се укида. Могуће да ће се у будућности и службе хигијене и ФТО "аутсорсовати".
 
Колико сам ја чуо, бифе се укида. Могуће да ће се у будућности и службе хигијене и ФТО "аутсорсовати".
Ukinuli su svoje ugostiteljstvo i trgovinske objekte. Definitivno će ostati samo saobraćaj kao glavni biznis. Ostalo autsorsing plus iznajmljivanje prostora za ugostiteljske, trgovinske i ostale komercijalne sadržaje (kad se napravi jednog dana zgrada)
 
ФТО "аутсорсовати"
Tokom korone FTO su radili radnici jedinice saobracaj tj. biletari jer nisu imali sredstva da placaju kao do tada eksternu sluzbu.

Najveci problem u broju radnika cine oni koje vode da tu rade a ne rade stvarno a poslove su dobijali jer su profani na saobracajnom i sl. fakultetima.
 
Која импровизација је ова нова аутобуска и колики потенцијал је протраћен. И на крају ће остати 95 као веза са центром града и даља преседања. Боље ће бити за НБГ и Чукарицу, Раковицу кад једног дана пусте трамвај за Раковицу преко моста на Ади, и делимично Земуну, док ће осталим деловима града бити и теже да дођу до аутобуске. И наравно мрежа јавног превоза и метроа игноише будућу БАС као битан чинилац у кретањима људи.
 
Vrh