Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

gledajmo to malo pozitivnije da ne kazem naprednije....
leti ce usled kise jama da se napuni i eto bazen inkluziv, a ako malo i prelije dzaba brckanje u bas lake ..par kafici okolo i milina.....:vops:
 
Да само што ће сад да отворе аутобуску станицу са највећом темељном јамом која ће ту да зјапи годинама као ризик по безбедност.
Verujem da se temeljna jama neće ni videti sa strane perona. Ograđena nekom vrstom panelnog zida ne bi trebalo da predstavlja bilo kakav bezbednosni rizik.
O komarcima i smradu ne govorim.
 
Да макар излију плочу, па ту да склепају неке контејнере.
 
Najjadnija glavna autobuska stanica ikada u glavnom gradu u Evropi.

Па и не баш. Најразвијенији градови у Европи ни немају аутобуску станицу, јер се сав међуградски и приградски саобраћај одвија железницом. Погледај Швајцарску нпр.
 
Па и не баш. Најразвијенији градови у Европи ни немају аутобуску станицу, јер се сав међуградски и приградски саобраћај одвија железницом. Погледај Швајцарску нпр.

Pa i ne baš.
Švajcarska ima visoko razvijeni javni prevoz koji doslovno pokriva svako selo i to više puta dnevno što iziskuje jak autobuski prevoz.
Rekao bih da je razlika u tome što su njihove autobuske stanice dobro integrisane u okviru čvorišta u sinergiji sa železničkim stanicama što dosta odskače od naše filozofija da stanice moraju biti odvojene.
Mada si u pravu kod ovog dela da međugradski autobuski saobraćaj ne postoji.

Meni je to Chur mnogo lepo rešio, autobuski terminal se nalazi iznad železničke stanice.

DWC_3477.jpg

DWC_3470.jpg

IMG_7257.jpg


A dole je pruga..
DWC_3469.jpg


Može i ovako ispred stanice kao u St. Gallenu.
Predstavlja Mix gradske & međugradske za mesta koja nemaju železničku vezu.
IMG_7770.jpg


Ono što jeste isto tačno, nemaju peronsku kartu, prevoz ka mestima koja nemaju železničku vezu je uređen kao prigradski/gradski prevoz u Beogradu npr.
Svako mesto ima svoju liniju, broj linije i prevoznika koji vrši koncesiju i kome se uplaćuje po autobusu, broj polaska određuje prevoznički region.
Mnogo ih vadi "AutoPost" koji je u državnom vlasništvu i time se lakše kontroliše prevoz, u Srbiji je to mogla da bude Lasta, ali nekome je u interesu da postoje razni "Rajzeni" i ostala kvazi saobraćajna preduzeća.
 
Pa i ne baš.
Švajcarska ima visoko razvijeni javni prevoz koji doslovno pokriva svako selo i to više puta dnevno što iziskuje jak autobuski prevoz.
Rekao bih da je razlika u tome što su njihove autobuske stanice dobro integrisane u okviru čvorišta u sinergiji sa železničkim stanicama što dosta odskače od naše filozofija da stanice moraju biti odvojene.
Mada si u pravu kod ovog dela da međugradski autobuski saobraćaj ne postoji.

Meni je to Chur mnogo lepo rešio, autobuski terminal se nalazi iznad železničke stanice.

Pogledajte prilog 183408
Pogledajte prilog 183409
Pogledajte prilog 183411

A dole je pruga..
Pogledajte prilog 183410

Može i ovako ispred stanice kao u St. Gallenu.
Predstavlja Mix gradske & međugradske za mesta koja nemaju železničku vezu.
Pogledajte prilog 183412

Ono što jeste isto tačno, nemaju peronsku kartu, prevoz ka mestima koja nemaju železničku vezu je uređen kao prigradski/gradski prevoz u Beogradu npr.
Svako mesto ima svoju liniju, broj linije i prevoznika koji vrši koncesiju i kome se uplaćuje po autobusu, broj polaska određuje prevoznički region.
Mnogo ih vadi "AutoPost" koji je u državnom vlasništvu i time se lakše kontroliše prevoz, u Srbiji je to mogla da bude Lasta, ali nekome je u interesu da postoje razni "Rajzeni" i ostala kvazi saobraćajna preduzeća.

Не бих ја то назвао аутобуским станицама у смислу као у Србији или Турској, јер то су све фидери за железницу. Код њих је малтене сваки аутобус фидер за железницу, а код нас ниједан. Перонска карта се не плаћа нигде. Само у Србији. Бар нисам налетео или чуо.
 
Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove Gradske uprave Grada Beograda odbacio je prvi zahtev Beograda na vodi za dobijanje lokacijskih uslova potrebnih za izgradnju na parcelama na kojima se sada nalazi Beogradska autobuska stanica (BAS). BnV je isti dan podneo dopunu zahteva isti dan.

Izvor: Forbs Srbija
 
Stigla oprema za prodaju karata. Unutra izgleda poprilično gotovo.

Ali onaj prilaz od maksimalno 5 metara širine od zgrade do stanice je sramota. Pa ko to projektira tako.

Isto tako stigla i struja na nadstrešnicu od železničke do te zgrade.
cc3067630696796362f17f617aa36e24.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Samo da dodje neka vlast koja ce da zavrsi zapoceto (na malo kvalitetniji nacin) ili poceti ispocetka gde nije prevelika steta...napravili bi revoluciju... ovo je strasno kako ide izvrsenje vecine projekata, ne samo BAS.
 
Гадам сe да неће дивљачки да поваде ове коцке и да их баве, него културно да сложе па да се могу искористити негде. Ако ме у Београду, онда макар у неком другом граду за сређивање старих градских језгара. Да нам се не деси као кад смо истукли асфалт по целом Београду а Чеси купили коцку да учине Праг још ушминканијим
 
BAS ad okupljuje svoje akcije od nesaglasnih akcionara povodom zaduzenja velike vrednosti za 1679 din po akciji pocetkom decembra je odluceno a prosle nedelje su stizala obavestenja o tome tim akcionarima.
 
Vrh